myrtonen 28.04.2009 13:29:48 | |
---|
MV: Vähän offia mutta onko Suomessa saatavilla jotain kanavapakettia, joka näyttäisi NHL-matseja? Tai netistä jotain streamia tai ylipäätään jotain sivua, jolla liigan seuraaminen onnistuisi selkeästi? Canal+ näyttää paljon noita pelejä. Streamina seuraaminen onnistuu parhaiten tuolta http://myp2p.eu/competition.php?com … id==sports&discipline=icehockey En oo nähny yhtään tällaista tapausta. Oikeesti. |
Bonham 28.04.2009 13:35:37 | |
---|
inkognito: Tuossapa ois statseja osoitteesta www.eurohockey.net vuodesta 00 eteenpäin. Team Finland WC 00 9 1 3 4 0 6 Team Finland OG 02 4 2 1 3 +4 0 Team Finland WC 02 9 1 1 2 +1 4 Team Finland WC 03 7 1 2 3 +5 8 Team Finland WC 04 7 5 3 8 +6 6 Team Finland WCup04 6 2 1 3 +4 6 Team Finland WC 05 7 1 4 5 -2 2 Team Finland OG 06 8 6 2 8 +5 2 Team Finland WC 06 5 2 1 3 -1 27 Team Finland WC 08 8 1 4 5 +2 29 Voisivathan nuo tilastot tosiaan paremmatkin olla ainakin jokavuotisiin odotuksiin nähden, mutta toisaalta onhan tuossa aika paljon sellaisia "melkein-piste/peli-turnauksia". Sellainen huomio vielä, että ahkerasti se Jokisen poika on kisoissa rampannut, joten siihen nähden en pitäisi yllätyksenä vaikka mukaan tulisi tänäkin vuonna. Jos sentteriitilanne olisi toinen, niin varmasti pärjättäisiin ilmankin, mutta nyt ollaan mielestäni vähän sellaisessa tilanteessa, että pakko ottaa jos vain tulee mukaan. On se, ja muuten kyllä pelannut aina hyvin, mutta se todellinen "potti" puuttuu... Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan) |
Bonham 28.04.2009 13:36:47 | |
---|
Tb: Minä pitäisin jääkiekosta, mutta olen allerginen kaikille lajin ympärillä velloville termeille. En voi sietää niitä väliaikojen studiolässytyksiä. Ja sitten kun sama toistuu vielä ruokapöytäkeskusteluissa seuraavana päivänä. kaikki yrittävät päteä toistamalla juhani tammisen mantroja, moititaan suomen joukkueen kiekollista pelaamista ja hehkutetaan kaverin nopeita ykkössyöttöjä. Vastustaja ei ole mikään saatanan kaveri, kaveri on semmonen jonka luo mennään perjantaisin juomaan kaljaa. Mut lätkä on pelinä ihan jees katsottavaa. Sun mentaalinen identiteetti on kateissa! Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan) |
Rakkikoira 28.04.2009 14:02:05 | |
---|
Jussi Jokinen pelaa loukkaantuneena tällä hetkellä, eli ei varmaan ole tulossa jos Carolina tippuu ensi yönä. Tuomo Ruutu olisi kyllä hyvä vahvistus, mutta toivon nyt kuitenkin Carolinan menevän jatkoon. Pitkänen on muistaakseni viime vuosina kieltäytynyt muutaman kerran? Olisiko ollut sopimus syistä. Olisihan tuossa joukkueessa tilaa parille VAHVISTUKSELLE. Sen verran hitaasti tuo hyökkäykseen lähtökin kestää, ja lopulta se päättyy siihen kun kiekko heitetään päätyyn ja hyökkääjät seisovat siniviivalla. Katsotaan nopeutuuko huomenna tuo avauspeli kun vastus kovenee. Olli Jokisesta olen itsekkin miettinyt onko koskaan pelannut hyviä kisoja maajoukkueessa.. Pikkuleijonissa varmaan meni paremmin aikoinaan. En vaan oikein koskaan ole tykännyt tästä pelaajasta. Tuohon kieltäytymiseen mielestäni riittäisi että kysytään vaan onko halukas tulemaan, jos kiinnostusta ja käyttöä on niin koneeseen vaan, jos ei ole halua, niin katsotaan vuoden päästä uudelleen. MM-kisat ei kuitenkaan ole sama asia kuin asevelvollisuus. Vaikka olisi ollut koko kauden terveenä, voittanut maali- ja pistepörssin ja 10 vuoden jatkosopimus olisi takataskussa, niin silti en olisi haukkumassa maanpetturiksi tai taloa polttamassa. Olympialaisissa toivottavasti nähdään jatkossakin kaikki parhaat. |
masterhat 28.04.2009 14:02:27 (muokattu 28.04.2009 14:07:44) | |
---|
Tb: Minä pitäisin jääkiekosta, mutta olen allerginen kaikille lajin ympärillä velloville termeille. En voi sietää niitä väliaikojen studiolässytyksiä. Ja sitten kun sama toistuu vielä ruokapöytäkeskusteluissa seuraavana päivänä. kaikki yrittävät päteä toistamalla juhani tammisen mantroja, moititaan suomen joukkueen kiekollista pelaamista ja hehkutetaan kaverin nopeita ykkössyöttöjä. Vastustaja ei ole mikään saatanan kaveri, kaveri on semmonen jonka luo mennään perjantaisin juomaan kaljaa. Mut lätkä on pelinä ihan jees katsottavaa. vaihda kanavaa erätauon ajaksi beibe, just do it
Ollaan OJ:sta sitten mitä mieltä tahansa, niin selkeä parannushan hän olisi muutoin huolestuttavallekin sentteriosastolle. Jos J.Immosen vauhti ei riitä Norjaa tai Tanskaa vastaan, niin miten se voisi riittää esimerkiksi Tsekkiä, Kanadaa tai Venäjää vastaan? J. Immonen on turisti noissa kisoissa. Nopeus ja asenne ei riitä, eikä ne taidotkaan oikein vakuuttanut missään vaiheessa. Jos jypissä ei olisi ollut noita ketjukavereita ,niin tää kausi olis ollu kyl uran viiminen ammattilaisena. Ihme surffailuu duden peli ''On moraalitonta antaa tyhmien ihmisten pitää rahansa'' |
Tb 28.04.2009 14:20:26 | |
---|
Bonham: Sun mentaalinen identiteetti on kateissa! no tämä selvä. masterhat: vaihda kanavaa erätauon ajaksi beibe, just do it näin yleensä toiminkin mutta aina vain ei jaksa nousta vaihtamaan kanavaa (digitikku tietokoneessa, ei kaukosäädintä). Rise, fall down, rise again! |
inkognito 28.04.2009 15:54:33 | |
---|
Niinimaa putosi sitten seitsemänneksi pakiksi ja oletettavasti tämä tarkoittaa sitä, että hän ei pelaa Tsekki-ottelussa. Tässä uudet pakkiparit: Nummelin-Lehtonen Koistinen-Kukkonen Salmela-Jaakola Niinimaa (Lähde: Iltalehti) Näyttäisi lupauksia herättävältä siinä mielessä, että jokaisessa parissa on kiekollinen sekä puolustava pakki. Uskon, että roolijaot on aika selviä. www.mikseri.net/sotaleski |
AP 28.04.2009 15:58:51 | |
---|
En voi sietää niitä väliaikojen studiolässytyksiä. ----kaikki yrittävät päteä toistamalla juhani tammisen mantroja, Mua jotenki häiritsi kun tamminen mainitsi, että "Meillä oli se ja se asia huonosti". Kellä helvetin meillä. Ei se Tamminen sitä joukkuetta valmenna eikä siinä pelaa. Puhuis vaan reilusti Suomen joukkueesta niin kuin muukin yleisö. "Että se tulisi seinän läpi ja kaataisi hellan, ja menisi toisesta seinästä ulos. Sitten muumimamma sanoisi että "kah, nyt taitavat kakkuset uunissa olla hieman vituillaan" -Tempura |
DJKaaos 28.04.2009 16:06:31 | |
---|
AP: Kellä helvetin meillä. Ei se Tamminen sitä joukkuetta valmenna eikä siinä pelaa. Puhuis vaan reilusti Suomen joukkueesta niin kuin muukin yleisö. Joo ja tämä saatanan "veli, veljet"-lässytys samaan kategoriaan. Minä olen minä. |
Simo78 28.04.2009 16:07:48 (muokattu 28.04.2009 16:10:10) | |
---|
masterhat: J. Immonen on turisti noissa kisoissa. Nopeus ja asenne ei riitä, eikä ne taidotkaan oikein vakuuttanut missään vaiheessa. Jos jypissä ei olisi ollut noita ketjukavereita ,niin tää kausi olis ollu kyl uran viiminen ammattilaisena. Ihme surffailuu duden peli Näinhän se on ollut joo. Itse olin jo ykkössentteriksi nostamassa, mutta jos OJ tai joku parempi tulee, niin kyllä Immonen lähtisi ekana, tai sitten Hytönen--> Hytönen taitaisi vaan olla paremmin soveltuva neloskenttään kuin Immonen. Santala-Ruutu-Pöyrälä on vähintään kolmoskenttä, jos noita nyt täytyy järjestykseen laittaa. Tai sitten Immonen laitaa ja Kerman vilttiin, sekin ollu ihan turha jätkä. Anyway se yksi sentteri mukaan kiitos!! Noista mantroista! Kyllähän nyt joka vitun lajissa, mitä mä olen pelannut/katsellut, vastustajasta puhutaan kaverina. Ihme asioista jengi ottaa nokkiinsa. |
Dunga 28.04.2009 16:12:02 | |
---|
AP: Mua jotenki häiritsi kun tamminen mainitsi, että "Meillä oli se ja se asia huonosti". Kellä helvetin meillä. Ei se Tamminen sitä joukkuetta valmenna eikä siinä pelaa. Puhuis vaan reilusti Suomen joukkueesta niin kuin muukin yleisö. No Tami on kato aateloitu kiekkoleijona #79 joten yhteenkuuluvuuden tunne on ymmärrettävää ;) War... war never changes. |
TKT 28.04.2009 16:51:53 | |
---|
inkognito: Niinimaa putosi sitten seitsemänneksi pakiksi ja oletettavasti tämä tarkoittaa sitä, että hän ei pelaa Tsekki-ottelussa. JEAH, todella järkevä teko Jaloselta. Niinimaalta ei voikkaan odottaa kuin kämmejä. Syötöt on hitaita ja ne eivät tule lapaan. Jätkä teki Tanska - pelissä syöttöjä, joita kielletään jo E-junioreissa tekemästä, ja tyyppi on sentään "ammattilainen". Toivottavasti pysyykin katsomossa. "You just got to learn to go with the heat.. It's just like life. You just gotta keep telling yourself, no matter how hot it gets, sooner or later there's a cool breeze coming in." |
MV 28.04.2009 17:57:47 | |
---|
Huhuh, onneksi ryhdyin katsomaan Venäjän ja Sveitsin matsia. Saapa nähdä ryhtyykö Venäjä sikailemaan vielä enemmän. Are you madferit? |
k1mm0 28.04.2009 17:59:10 | |
---|
Tuo on kyllä jännä ilmiö kun Immosta dissataan, pelasi se sitten JYPissä tai maajoukkueessa ja teki se mitä hyvänsä :) Minusta se on lunastanut paikkansa varsin hyvin, varmoja passeja jakelee ja maalipaikkoja luonut useita. Selkeitä virheitä en ole nähnyt, tosin eilisen ottelun seurasin vähän puolisilmällä. Onko se yhtään aloitustakaan vielä hävinnyt? Hieno homma kyllä tuo, että Kukkonen saadaan joukkueeseen ja Anne tippuu seiskapakiksi. Näyttää puolustusryhmä jo paljon paremmalta. Aha, penis, esine paha! |
inkognito 28.04.2009 18:01:07 (muokattu 28.04.2009 18:50:18) | |
---|
Mielenkiintoista kun sekä Suomen että Tsekin mediassa luodaan hirmuista vastakkainasettelua akselin Ruutu-Jagr välille huomiselle. Todennäköisestihän tämä ei tarkoita yhtään mitään itse peliä ajatellen, mutta onhan se viihdyttävää kun on jo ennen matsia sähköä ilmassa. Venäjä - Sveitsi -pelin perusteella näyttää muutenkin tulevan taas vanha totuus esiin, eli sikailu Venäjän/Itäblokin pelaajilla alkaa saman tien jos oma peli ei kulje. Siinä mielessä Ruudulla on merkittävä rooli huomisessa Tsekki-ottelussa ja varsinkin jos kohdataan myöhemmin Venäjä. Lisää vettä siis myllyyn! Huipputaitavia yksilöitä viliseviä joukkueita vastaan pelattaessa eräs tärkeimmistä avaimista voittoon on sekoittaa näiden yksilöiden oma pelaaminen. Tämä huomioiden pitäisin ihan positiivisena asiana myös Komarovin nostamista pelaavaan kokoonpanoon. www.mikseri.net/sotaleski |
inkognito: Mielenkiintoista kun sekä Suomen että Tsekin mediassa luodaan hirmuista vastakkainasettelua akselin Ruutu-Jagr välille huomiselle. Todennäköisestihän tämä ei tarkoita yhtään mitään itse peliä ajatellen, mutta onhan se viihdyttävää kun on jo ennen matsia sähköä ilmassa. Jagrin peli on kyllä enemmän tainnut olla sitä, että siellä ollaan huomenna Ruudun kanssa polttelemassa savuja ja parantamassa maailmaa ennen kuin mitään runnomista. Salmela saattaa tosin jotain kähinöintiä sen saman jenkin kanssa kehitellä, jolta viimeksi otti turpiinsa. Usa-peliä odotellen siis. |
päänahka 28.04.2009 19:29:17 | |
---|
Menipä jännäksi tuo Sveitsin peli. Hyvin ne pisti venäläisille kampoihin, olisin toivonut tasoitusta tuohon loppuun. |
myrtonen 28.04.2009 20:05:30 (muokattu 28.04.2009 20:16:19) | |
---|
inkognito: Mielenkiintoista kun sekä Suomen että Tsekin mediassa luodaan hirmuista vastakkainasettelua akselin Ruutu-Jagr välille huomiselle. Todennäköisestihän tämä ei tarkoita yhtään mitään itse peliä ajatellen, mutta onhan se viihdyttävää kun on jo ennen matsia sähköä ilmassa. Eiköhän tuo nyt oo jo unohdettu homma - ainakin pitäis olla. Veikkaan Jagrin ja Ruudun keskittyvän aivan muihin asioihin kuin toisiinsa keskiviikon pelissä. Salmela saattaa tosin jotain kähinöintiä sen saman jenkin kanssa kehitellä, jolta viimeksi otti turpiinsa. Usa-peliä odotellen siis. Onko Backes tulossa? St. Louishan tippu, mutta vielä ei oo miestä näkynyt. Ei kai ne noita muistele enää. :) En oo nähny yhtään tällaista tapausta. Oikeesti. |
DirtyFingers 28.04.2009 20:32:26 | |
---|
Onko Backes tulossa? St. Louishan tippu, mutta vielä ei oo miestä näkynyt. Ei kai ne noita muistele enää. :) Kyllä tais eilen pelata ainakin. Watch Out, We're Mad |
inkognito 29.04.2009 00:09:14 (muokattu 29.04.2009 00:17:41) | |
---|
Spekuloinnit OJ:sta voidaan lopettaa; http://www.iltasanomat.fi/urheilu/uutinen.asp?id=1679705 Tavallaan harmi ja tavallaan ei. Nyt tarvitaan sitten etenkin Immoselta selkeää ryhtiliikettä. Fiksua Jokiselta kuitenkin sanoa kiertelemättä, että motivaatiota ei enää ole tarpeeksi, jotta voisi auttaa Suomen joukkuetta. Ja pitää vielä huomioida, että ensi yön jälkeen selviää, että vapautuvatko Korpikoski, J.Jokinen, T.Ruutu ja Pitkänen. Mikäli mikäli Rangers häviää, niin uskaltaisin melkein lyödä vetoa, että ainakin Korpikoski nähdään kisoissa. Carolinan kolmikosta on paha sanoa mitään. J.Jokisella on vissiin jotain pikkuvammoja ja Pitkästähän nämä kisat harvemmin ovat kiinnostaneet, joten jäljelle jää sieltä sitten Ruutu (mahdollista tuloa puoltaa myös se, että velipoika on mukana). Väittäisin, että huomenna kokoonpano lyödään lukkoon lopullisesti, tuli sitten vahvistuksia tai ei ja tämä varmasti auttaa myös mukana olevia pelaajia keskittymään olennaiseen. www.mikseri.net/sotaleski |