L.Ruoska 25.04.2009 21:24:35 (muokattu 25.04.2009 21:36:13) | |
---|
Milläs tekisin helposti kannuraitoja Reaperiin? Joku VSTi rumpukone kaiketi? Reaperin asensin just ja sehän rokkaa, ihan samanlainen kuin Cubase mutta edullisempi :) Harkitsen vakavasti tämän ostamista jos saan helposti tehtyä kannut siihen vielä soiton kaveriksi jollain. Joskus iät ja ajat sitten duunailin todella helposti kannuraitoja Guitar Prolla MIDInä, sinne vaan lätkii 36:sta ja 42:sta ja sitä rataa. Samalla tavalla siis mieluiten lätkisin Reaperissa, niinkun tabuja kirjoittelisi. Mites tämä onnistuu parhaiten Reaperilla? Tarvitsen vain muutaman toimivan soundin rumpusetin eri osille ja sen että niitä on iisiä lätkiä oman kitarismin/basismin kaveriksi Raperissa. Lähinnä siis niin että kotona syntyneet biisi-ideat saan helposti tallennettua ennenkuin ne unohtuvat :) En myöskään erityisesti kaipaa valmiita komppeja tai mitään sellaista. Ja tietysti kiitos jo etukäteen asiallisista vastauksistanne :) edit: oho, tuostahan olikin just toinen threadi jossa suositeltiin EZDrummeria, sori kun aloitin tämän. Tai no jatketaan nyt kun on aloitettukin, eli onko jollain suositella näin alkuun jotain freeware-vastinetta EZDrummerille? Ostappa basso: Peavey Cirrus Custom. |
JPQ 25.04.2009 23:51:02 (muokattu 25.04.2009 23:52:21) | |
---|
Tuossa vst plugari johon voi muitakin sen soundeja ladata rummut aikas hyvät viehän tuo aika paljon tilaa pelkkiä rumpuja jos hakee mutta minusta parempiakaan aitoja rumpusoundeja ei ilmaiseksi taida löytyä ja korvaani aika ns neutraaleja eli eivät kuten monet samplet todella käsitellyn kuuloisia. ohjaus tapahtuu reaperin midi ominaisuuksilla jota en just ihan ulkoa muista.ja jotenkin tämän avulla saa bassotkin hoidettua jos ei selviä bassoista vaikka kitarasta selviäisikin. En arvioi miten hyvin. http://www.yellowtools.us/cp21/cms/index.php?id=842Laajan musiikkityylien kirjon edustaja. Tähän asti kehutuin kappale musiikki näytteessä download linkkinä. Ehkäpä toinen puolisko tyylistäni jota eniten edustan. |
djtremolo 26.04.2009 02:38:12 | |
---|
http://www.yellowtools.us/cp21/cms/index.php?id=842Tätä mäkin suosittelisin, siinä kylkiäisenä tosiaan saat paljon muutakin. Jostakin syystä mulla tuo linkki ei mennyt suoraan oikeaan paikkaan, mutta ota Products -> Independence Free niin löytyy oikea. MIDI:t saa tehtyä reaperissa tuohon haluamaasi tabulatuurimaiseen tyyliin. Midieditori vaan auki raidalle ja sieltä naksuttelemaan. Tältä raidalta sitten midi-lähtö siihen If I seem super human, I have been misunderstood. |
JPQ 26.04.2009 08:36:21 (muokattu 26.04.2009 08:37:41) | |
---|
djtremolo: Tätä mäkin suosittelisin, siinä kylkiäisenä tosiaan saat paljon muutakin. Jostakin syystä mulla tuo linkki ei mennyt suoraan oikeaan paikkaan, mutta ota Products -> Independence Free niin löytyy oikea. MIDI:t saa tehtyä reaperissa tuohon haluamaasi tabulatuurimaiseen tyyliin. Midieditori vaan auki raidalle ja sieltä naksuttelemaan. Tältä raidalta sitten midi-lähtö siihen Sivujen rakenteen vika ettei linkki toimi. koska kopioin sen just tähän kokeilin jopa että toimii jostain syystä sitten ei enään hetkeä myöhemmin. Ei toimi nyt täälläkään valitukset siltä osin mikä minusta on kiinni. ps. jos oikeasti kiinnostunut tätä voi käyttää kaupallisestikkin. Laajan musiikkityylien kirjon edustaja. Tähän asti kehutuin kappale musiikki näytteessä download linkkinä. Ehkäpä toinen puolisko tyylistäni jota eniten edustan. |
Terve. Kiitos vinkistä tuo vaikuttaa perin käyttökelpoiselta softalta, mutta onko kenelläkään ollut ongelmia tuon ohjelman latauksen suhteen. Minulla lataus jää aina kesken. Parhaimmillaan olen saanut ladattua 130Mt tuosta ohjelma tiedostosta, äänikirjastoja en ole vielä edes kokeillut. Vinkistä kiitollinen mikäli joku osaisi antaa vihjeen mistä tuo voi johtua, muualta olen kyllät saanut ladattua ohjelmia hyvin eli voiko tuo olla kenties Yellowtoolsin päästä kiinni, vähän jo nyppii kun ei millään saa vaikka rekisteröinnit jne. on hoidettu. - |
L.Ruoska 27.04.2009 21:39:57 | |
---|
Kiitos vinkistä tuo vaikuttaa perin käyttökelpoiselta softalta, mutta onko kenelläkään ollut ongelmia tuon ohjelman latauksen suhteen. Minulla lataus jää aina kesken. Ainakin uusimmalla Firefoxilla voi pause/resume downloadia, eli jos se tyssää niin klikkaa pause ja resume niin se jatkuu taas. Mulla kävi noin myös, että se jäi kesken jossain sadan megan nurkilla. En oo vielä testannu softaa, mutta kohta kohta :) Ostappa basso: Peavey Cirrus Custom. |