Aihe: Hauskin kommentti ulkonäöstäsi?
1 2 3 4 536 37 38 39 4060 61 62 63 64
Lihispoika
06.03.2009 14:53:56
"Sä oot niin suuri!" Koulumme serbialainen vahtimestari.
Milkop
09.03.2009 09:52:12

"Oottekste Nicolen jäseniä?"

-Joku random heppu, en muista enää.

"Sä näytät ihan Ziggy Marleylta."

-Kaverin sisko.
"People are fucking boring. You know what would be great for a guy like me? To be in a coma." -George Carlin
Milkop
20.03.2009 09:15:21

Yksinpuhelu jatkuu. Keskiviikkona kuulin parhaan hetkeen:
"Vaikee päättää mihin löis sua, ku oot niin söpö."

"Hieman" pudotti tämä kommentti :D
"People are fucking boring. You know what would be great for a guy like me? To be in a coma." -George Carlin
JaS
21.03.2009 03:41:32 (muokattu 21.03.2009 03:49:11)
Pienellä jännityksellä odottelin, että napsahtaisko tänne omia sanomisia... Ei onneks. Harrastettiin kavereiden kanssa joskus aikoinaan ravinteleissa "Paskin pokaus linja" -leikkiä. Tarkotus ei siis ole olla ilkeä kenellekkään, vaan enemmänkin heittää niin säälittävä kommentti tytölle, että seuraavasta katseesta tietää, et on aika palata laskemaan pisteitä. Onnistunut pokaus tarkoitti tietenkin instant häviämistä. Voittajavaihtoehdot on joko huonoin laini tai eniten pakkeja. Peli yleensä päätty siihen, et puolet pelaajista oli hävinny ja loput puolet niin pierussa, et ei voi enää hävitä.

Meni vähän offariks, joten... Oltiin vaimon kanssa rautatieaseman viereisessä Pickwickissä yksillä. Viereisen pöydän pariskunta rupes sitten juttelee jotain. Hetken aikaa oltiin juteltu niitä näitä, kun se mies rupes sössöttää, että "Näytät ihan siltä... se... sese... se vara... se... vara..." varmaan meni vartti ihmetellessä, että mikäs ihmeen varamies mä nyt oon, ku vaimo tajus, et Che Guevara. Hienotunteisuutta ei sitten lähdetty korjaamaan sen kaverin lausumista.

Joskus nuorena poikana, kun ei vielä tyttöjen kanssa ollut leikkiny hirveesti, oltiin parin tytön kanssa viettämässä iltapäivää hietsussa. Toinen niistä sitten tokas mulle, et "Sä et kyl todellakaan ole komee..." Katoin huuli pyöreenä hetken, kunnes se jatko "Sä oot kaunis!" Kyllä siinä oli pojan klopilla identiteettikriisiä ja pari unetonta yötä sen jälkeen. Onneks on sen jälkeen arpia tullu naamaan ja partakin kasvanu. :)

Edit: Oli pakko tarkentaa, et vietin siis yksin ne unettomat yöt...
Olen ajattelua helpottaakseni päätynyt siihen, että olen ihan yksinkertaisesti vain tyhmä. -vaimoni sisko
AnotherPsycho
21.03.2009 08:50:30
No saan hyvin usein kuulla näyttäväni Michael Monroelta, niin tutuilta kuin tuntemattomiltakin. Esimerkiksi olin tässä vähän aikaa sitten ostamassa bootseja, joita olin käyny kattoo just edellisenä päivänä. No, menin sit kassalle ja myyjä kysyi et "oliks sä täällä eilenkin?". Vastasin vaa et joo olin, mihin myyjä: "Joo ku mä sanoin tolle *jollekin* (vieressä oleva myyjä) et kato tuol on Mike Monroe! Mut sit toi *joku* sano et ei ku se on tyttö". Silleen sitten XD
julkka
15.04.2009 20:28:08
Aika paljon on sanonntu kaikkea.

Joskus nuorempana kuulemma olin Ari Koivunen.

Mummoksi sanottu vaikka oon 14v jätkä.

Rölliksi jotkut kaverit sanovat koulussa. Lähinnä tytöt.

Kerran olin myös leijona jonka otin kohteliaisuutena.
Sergei Fallinen
15.04.2009 20:38:21
ari koivusen näköseks sano 3 eri lähdettä joskus lukioaikaan.. sittemmin (kun tukka lyheni) ainakin seuraavia on kuullut tytöiltä:
ville valo
cillian murphy (2 eri tytöltä)
joku päänäyttelijä paha maa -leffasta (ite en kyllä keksi kuka, koska en näytä keltään siinä yhtään)

...ja kyllä, ne on mulle hauskimpia kommentteja jotka tytöt heittää baarissa...
Mirk0
15.04.2009 21:52:42
hibernance: ari koivusen näköseks sano 3 eri lähdettä joskus lukioaikaan.. sittemmin (kun tukka lyheni) ainakin seuraavia on kuullut tytöiltä:
ville valo
cillian murphy (2 eri tytöltä)
joku päänäyttelijä paha maa -leffasta (ite en kyllä keksi kuka, koska en näytä keltään siinä yhtään)

...ja kyllä, ne on mulle hauskimpia kommentteja jotka tytöt heittää baarissa...

Oisko se Sulevi Peltola kun meinaavat. :D
"We proved that aggressive music can be done without negative energy." -Lars Ulrich
Sälski
16.04.2009 09:43:16

Pariinkin otteeseen on tullut kommenttia alice in chains nimisen yhtyeen kitaristin yhdennäköisyydestä :D Pitääpi alkaa kuunnella yhtyettä jos siinä niiiin komia skebaristi on.
Q: Why does nobody know how to please a woman? - A: Because nobody has a dick made of chocolate which ejaculates money.
foetor ex ore
16.04.2009 19:43:03
vakioläppää:
-vittu ooot hot
-mä haluun sua
-nussi mua perseeseen niin kovaa et mu perse rähäjtää...
foetor ex ore
16.04.2009 19:43:56
Sälski: Pariinkin otteeseen on tullut kommenttia alice in chains nimisen yhtyeen kitaristin yhdennäköisyydestä :D Pitääpi alkaa kuunnella yhtyettä jos siinä niiiin komia skebaristi on.

Jerry Cantrell, googleta ystäväin :)
Sergei Fallinen
16.04.2009 21:33:16
foetor ex ore: vakioläppää:
-vittu ooot hot
-mä haluun sua
-nussi mua perseeseen niin kovaa et mu perse rähäjtää...

näitä kuulee paljon. Hyvää, eh, läppää, hehehe...
harmikki
17.04.2009 12:32:48
Äitin mielestä näytän aina joltakin julkkikselta tms:
Aurinkolasien kanssa Yoko Ono, hiukset sotkussa Mike Monroe, kuvassa jonka otin itestäni lapissa: "Ihan ku lapin noita", mustilla hiuksilla Harry Potter ym.
Sälski
17.04.2009 15:29:28

foetor ex ore: Jerry Cantrell, googleta ystäväin :)

Emmie ossaa moisia! Lainasin frendiltä muuten nimikko levyn. On muuten aikas jees, eikä ihme ;)
Q: Why does nobody know how to please a woman? - A: Because nobody has a dick made of chocolate which ejaculates money.
mikkemato
25.04.2009 21:32:22
"ootsä eväsretkellä?"
jäi vähä wtf fiilis.
Minushuman
27.04.2009 10:47:44 (muokattu 27.04.2009 10:51:08)
Viikonloppuna baari-illan jälkeen kuultua: "...Ja kiintiömotoristi lähtee meille jatkoille."
Niin, kaippa sitä jokaisilla jatkoilla pitää yksi motoristin näköinen kiintiö sälli olla.
Then came death...
Milkop
27.04.2009 10:50:09

"Puhuttiin just että sä oot aika ruma."

:---------D
Thet
06.05.2009 17:50:45
"Sillon ku suli oli pitkä tukka niin näytit ihan Ron Weasleyltä Potter leffoista" tuumi yks tyttönen, en ottanut kohteliaisuutena.
Legen... wait for it ...dary! Legendary!
Sam Hotman
06.05.2009 21:03:08
Minushuman: Viikonloppuna baari-illan jälkeen kuultua: "...Ja kiintiömotoristi lähtee meille jatkoille."
Niin, kaippa sitä jokaisilla jatkoilla pitää yksi motoristin näköinen kiintiö sälli olla.

Muakin on joskus motoristiksi haukuttu. Ehkä prätkärotsi ja Motörhead paita tekee sitten jokaisesta motoristin.
Joulunviettosi? ''Ostan ihan helvetisti lahjoja, käytän jenkkimaasturia tyhjäkäynnillä koko yön, lähetän arfikan köyhille kersoille jääpalamuotteja ja koskettelen itseäni joulukirkossa.'' - Jawski
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)