Aihe: Mestarien Liiga-/ Jalkapallosta yleisesti- topiikki
1 2 3 4 5119 120 121 122 123 124 125 126
carlos
29.04.2009 00:18:17
Voi kullinlutku! Olis nyt voinu edes pari maalia Barca kolata cechin taakse.. Mut ei, Chelsean sumppu näytti toimivan. Hitusen ehkä nauratti, kun ennen ottelua näytetyssä pätkässä itse velho Hiddink lupaili avointa peliä. Jep. No, säilyypähän jännitys.
by the grace of God
Ziggy Bubba
29.04.2009 02:20:49

Olihan aikamoisen äärimmäinen esitys peruuttelun saralla tuo Chealsean peli - en tommosta muista kuin Kreikalta viime kisoista. En muista nähneeni matsia, jossa noin iso, nimekäs ja menestynyt seura olisi noin ankeasti pelannut, aivan puhdasta peruttelua... Taitaa Guus pitää sinisten saumoja aikas pieninä, noin niinkun varsinaista kahden joukkueen jalkapalloa pelattaessa. Oon ihan samaa mieltä.

Ei auta ku tsempata Barcaa niin maan pirusti seuraavassa matsissa, vaikkei oma suosikki olekaan. Ois nimittäin mukava nähdä tommonen pelaava jengi finaalissa.
Uutta musaa mun Crookmachine -projektilta
The Duke
29.04.2009 10:22:04
Huh huh mitä antifutista Chelsealta 95min.
Barcalle annettiin kaikki avaimet tehdä vähintään kolme häkkiä mut ku ei maistu niin ei maistu...Tulossa mielenkiintoinen peli ensi viikolla. Marquez poissa loppukauden ja Puyol missaa seuraavan CL matsin korttitilin täytyttyä.
*Brian Jones Boozing Society*
Jkob
29.04.2009 16:09:16
Ketäköhän se Sedu on Hakaan raahaamassa. Argentiinalainen ja futisväen tuntema, kansainvälisiltä siirtomarkkinoilta tulossa. Batistuta, Crespo? Marcelo Delgado voisi tulla kyseeseen ihan oikeastikin kun miehellä ei taida sopimusta olla mihinkään.
Wanking is timeless
Petrukki
29.04.2009 20:03:33
Mun puolesta voitaisiin ottaa näissä puoliväli- ja välierissä ottaa käyttöön vaan yhden ottelun systeemi, kyllähän se eilen nähtiin, ettei tuossa ole mitään järkeä.
DJKaaos
29.04.2009 21:29:54
Petrukki: Mun puolesta voitaisiin ottaa näissä puoliväli- ja välierissä ottaa käyttöön vaan yhden ottelun systeemi, kyllähän se eilen nähtiin, ettei tuossa ole mitään järkeä.

Eilisen perusteella tehtäisiin tuommonen muutos? :o
Minä olen minä.
myrtonen
30.04.2009 00:15:18
Onneksi ei ManU saanut enempää häkkejä ekan puoliskon täysin pihalla olleen Arsu-puolustuksen taakse. Huh kun pelotti omien puolesta, mutta 1-0 oli tuloksena lupaava, jopa armollinen.
En oo nähny yhtään tällaista tapausta. Oikeesti.
Stradlin
30.04.2009 02:00:57
Jkob: Ketäköhän se Sedu on Hakaan raahaamassa.Batistuta,

BATISTUTA! Siinä vasta miesten mies. Tulis ny hakaan saatana ni saatais vähä maaleja veikkausliigaan
"He's probably one of those people who thinks Elvis is dead." - Mulder
Van Hannes
30.04.2009 12:35:50
Jkob: Ketäköhän se Sedu on Hakaan raahaamassa. Argentiinalainen ja futisväen tuntema, kansainvälisiltä siirtomarkkinoilta tulossa. Batistuta, Crespo? Marcelo Delgado voisi tulla kyseeseen ihan oikeastikin kun miehellä ei taida sopimusta olla mihinkään.

Maradona tai Messi?
"There Can Be Only One Hannes"
Mika Kangas
30.04.2009 17:16:47
Jkob: Ketäköhän se Sedu on Hakaan raahaamassa. Argentiinalainen ja futisväen tuntema, kansainvälisiltä siirtomarkkinoilta tulossa. Batistuta, Crespo? Marcelo Delgado voisi tulla kyseeseen ihan oikeastikin kun miehellä ei taida sopimusta olla mihinkään.

Luin itsekin ton Iltalehdestä.Vähän ihme jutulta vaikuttaa."Milanilta,Barcelonalta ja Chelsealta sain hyvät tarjoukset mutta valitsin sitten Hakan koska...:).

Tiedä sitten oisko koko juttu joku mainosläppä sponssirahojen perään tyyliin suhteita ja kontakteja löytyy tai jotain.
Angus
02.05.2009 02:15:28

Mitäs tuntemuksia klassikko täällä herättää? Tätä peliä on odotettu kauan ja hartaasti, tulee varmasti hieno ottelu!
Simo78
02.05.2009 07:30:21
Angus: Mitäs tuntemuksia klassikko täällä herättää? Tätä peliä on odotettu kauan ja hartaasti, tulee varmasti hieno ottelu!

Realille voitto ja sitä myöden yksi askel lähemmäksi mestaruutta. Nyt ois saumoja, kun se yksikin vitun pelle on pois vastustajaa potkimasta:-). Barcan peli on "jälleen kerran" huonontunut kun kauden loppu lähenee...
DJKaaos
02.05.2009 11:03:56
Angus: Mitäs tuntemuksia klassikko täällä herättää? Tätä peliä on odotettu kauan ja hartaasti, tulee varmasti hieno ottelu!

Hienoja pelejähän nuo ovat yleensä olleet kaikin puolin. Mahtavaa viihdettä. Vituttaa vaan, kun eivät näytä peliä Urheilukanavalla jääkoronan takia! Perkele.
Minä olen minä.
Sergei Fallinen
02.05.2009 11:17:44
djKaaos: Hienoja pelejähän nuo ovat yleensä olleet kaikin puolin. Mahtavaa viihdettä. Vituttaa vaan, kun eivät näytä peliä Urheilukanavalla jääkoronan takia! Perkele.

näinpä. en kuitenkaan mitään kunnon streamia taas löydä niin taitaa jäädä näkemättä koko paska

niin, ja barcaa kannatan tietenkin
Angus
02.05.2009 12:27:28

djKaaos: Hienoja pelejähän nuo ovat yleensä olleet kaikin puolin. Mahtavaa viihdettä. Vituttaa vaan, kun eivät näytä peliä Urheilukanavalla jääkoronan takia! Perkele.

Juu, maan johtava kendokanava :)

Onneksi tuli tuo UK+ hommattua, ihan rahoilleen vastinetta saanut vaikka nykyään ei siitä tarvitse edes mitään maksaa kun tuo siirtyi näkymään ilmaiseksi millä tahansa kanavakortilla.
dipshit
02.05.2009 12:34:02
Pari nyyppäkysymystä:

Puhutaanko siis nyt matsista Real Madrid - Barcelona? Jos puhutaan, niin eikö sitä siis nyt näe miltään maksuttomalta kanavalta?
"Music is there when words fail us"
reverend
02.05.2009 12:43:58
Hiton lätkähöntsäilyjen takia jää nyt sitten pitkästä aikaa el classico näkemättä. Urheilukanava on kuitenkin näyttänyt aika monta vuotta kaikki kahden suurimman kohtaamiset, paitsi nyt. Pitänee yrittää netin kautta jotenkin saada peli näkymään.
Sergei Fallinen
02.05.2009 21:07:15 (muokattu 02.05.2009 21:28:35)
onpa viihdyttävää ollut el clasico, streami vaan saa silmät särkeen
Mustikkamuffinssi
02.05.2009 22:54:30
Ihan uskomaton ottelu! Huomenna aamulla pakko katsoa uusiksi vielä Virkkusen selostuksilla! Loistavaa!
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)