Aihe: Warwick-klubi
1 2 3 4 564 65 66 67 6890 91 92 93 94
pekezu
16.04.2009 16:27:34

potatomoto: No mites, onko tossa ash (saarniko tää nyt oli??) ja bubinga rungoissa kuinka paljon soundillista eroa, eli onko bubinga pienen lisäinvestoinnin arvoinen?

Mun mielestä on. Mut makuasia. Bubinka painaa myös enemmän, että jos on selkävaivoja, kannattaa harkita. Toisaalta bubingainen versio on vähemmän kaulapainoinen, koska lankku sit painaa enemmän jne.
Booze, Pills & Pussy
mr.bungle
16.04.2009 16:48:35

potatomoto: No mites, onko tossa ash (saarniko tää nyt oli??) ja bubinga rungoissa kuinka paljon soundillista eroa, eli onko bubinga pienen lisäinvestoinnin arvoinen?

Osta multa Streamer. Saat Corveten hinnalla pykälää kalliimman luokan Warren. Tsekkaa Torin ilmoitus.
bassolla hanuriin
pekezu
16.04.2009 17:19:44

mr.bungle: Osta multa Streamer. Saat Corveten hinnalla pykälää kalliimman luokan Warren. Tsekkaa Torin ilmoitus.

Jos mulla olis warrelle käyttöä niin mä ostaisin ainakin ton, on pirun hieno ja sopivan vähän mikkejä ;).
Booze, Pills & Pussy
ps3t
26.04.2009 21:00:59

Mulla on corvette on alkanut kolmen viikon soittelun jälkeen kuullostamaan helvatan munattomalta. Onko nuo warwickin tehdaskielet niin ö-luokan kamaa, vai mistä mahtaa johtua? Mitään säätöjä en ole bassossa muuttanut. Saundi on todellakin aivan eri kuin vielä muutama viikko sitten.

Voihan sekin olla että vanha kitaracombo on sulamassa bassottelun takia, vaikka pienillä volumeilla olen kotona soitellut.
mr.bungle
27.04.2009 13:42:34

leksi-B: Kyllä ne tehdaskielet ovat helv***n paskat, itse vaihdoin Skull strings kielet niin soundi muuttu aivan pirusti parempaan suuntaan.

Ja mukaan sain Yellow labelit warwickin kielet, ne olivat uutenakin aivan järjettömän pa***n kuuloiset.

DR:t ja Skullssit ainaki pelittää.

Warwickit on mun kokemuksen mukaan soittimia jotka tarttee uudet kielet saundatakseen hyvälle. Tumpuilla kielillä niistä ei saa oikein mitään sointia irti.
bassolla hanuriin
pekezu
27.04.2009 14:46:50

mr.bungle: Warwickit on mun kokemuksen mukaan soittimia jotka tarttee uudet kielet saundatakseen hyvälle. Tumpuilla kielillä niistä ei saa oikein mitään sointia irti.

Mä sain kyllä bubingawarresta C#- vireessä 115-50 setistä ihan hyvin murakat saundit irti, vaikkei ne mitkään uudenkarheat kielet olleetkaan.
Booze, Pills & Pussy
ps3t
27.04.2009 19:22:50

leksi-B: Kyllä ne tehdaskielet ovat helv***n paskat, itse vaihdoin Skull strings kielet niin soundi muuttu aivan pirusti parempaan suuntaan.

Ja mukaan sain Yellow labelit warwickin kielet, ne olivat uutenakin aivan järjettömän pa***n kuuloiset.

DR:t ja Skullssit ainaki pelittää.

Mulla oli kanssa paketissa yellow labelit ja ruuvasin ne tänään paikoilleen-karsea saundi. Täytyy vaan käydä hakemassa noi kunnon kielet.
Etvi
07.05.2009 23:01:11

No niin. Uusi jäsen ilmoittautuu Warwick-klubiin viisikielisellä Corvette $$:lla. Kuvan uudesta tulokkaasta laitoin profiilikuvien joukkoon. Rockbagi lähti kyllä heti vaihtoon, kun kankaassa oli valmiiksi jo häijy viilto. User kitin kansion neppari oli rikki myös. Basso ei myöskään suostu tekemään veroilmoitustani, mutta muuta moitittavaa en tuosta kyllä keksi.
FFFFFFUUUUUUUUU......
himppe
08.05.2009 10:35:50 (muokattu 08.05.2009 11:47:40)
Liityn klubiin '99 Warwick Corvette Standard 5 Bubingalla.
Toi on vanhempaa sarjaa jossa on vielä koko-ovangkolinen (edit: todellisuudessa siis koko-wengeinen) kaula miellyttävän ohuella profiililla.

Vastauksena puulajeja miettiville kokeilin ostaessani myös swamp ash -vaihtoehtoa, mutta minusta siitä puuttui bubingan tukeva murina ja basso oli muutenkin heppoisemman oloinen. Noh, toisaalta toi bubinga sitten painaakin aika paljon...

Asiallinen murisijahan tuo on ollut jo nämä kymmenen vuotta, en ole nähnyt syytä vaihtoon.

Tällä hetkellä vahvistinosastolla on vielä Warwick CL -combo, mutta se on lähiaikoina vaihtumassa järeämpään vekottimeen.
Johannes_t
08.05.2009 10:43:27

himppe:koko-ovangkolinen

Ettet wengeä tarkoittaisi?
himppe
08.05.2009 10:48:05
Johannes_t: Ettet wengeä tarkoittaisi?

Saattoi muuten olla niinkin :D
Joka tapauksessa sitä nykyisiä malleja ohuempiprofiilista kaulaa tarkoitan.
Siderocks
08.05.2009 11:21:05

himppe: Saattoi muuten olla niinkin :D
Joka tapauksessa sitä nykyisiä malleja ohuempiprofiilista kaulaa tarkoitan.

Eiks tän vuoden alusta Warwick palannu takas siihen ohueen kaulaprofiiliin.
http://www.mikseri.net/earthlinger
Jokku
18.05.2009 11:07:04

Multa löytyy corvette $$ nelikielisenä. Vuoden nyt sillä soitellu, erittäin tyytyväinen. Soittotuntuma on mahtava. Yksi vika tosin on, g-kieli ei tahdo kuulua sitten millään muiden kanssa soittaessa. Little Mark II:sta pitää laittaa mid lowt täysille että tulisi nuo korkeat äänet yhtään esille. Muilla samoja kokemuksia?
Johannes_t
18.05.2009 12:06:25

Oot jo kokeillut säätää mikin ja kielen korkeutta?
Jokku
18.05.2009 13:44:08

Johannes_t: Oot jo kokeillut säätää mikin ja kielen korkeutta?

Jep, olen. Ei auttanut. Naviskoja säätämällä saa korkeita taajuuksia vähän esiin, mutta kyllä niiden pitäisi kuulua perussäädöilläkin...
kauhu-köös
18.05.2009 15:01:40
Jokku, kielissä vikkaa? Siis vanhat/kuollu kieli etc?
Jokku
18.05.2009 18:34:59

Ongelma on ollut jokasella kielisetillä mitä oon käyttänyt. Aluksi oli tehdaskielet, sitten d'addarion ja nyt rotosoundit, tuskin siitäkään kiinni. Mikit siis kuitenkin rekisteröivät äänen, voimakkuutta ei vaan ole juuri nimeksikään.
Etvi
18.05.2009 21:19:26

Corveten kielistä olisi minullakin kysyttävää. Manuaalissa painotettiin, että jos H-kieleksi laittaa .125 tai paksumman, niin sen kiinnitysmollukan puoleinen pää pitäisi olla kartiomainen, kun talla on sen verran kapea. Totesivat siihen, että kaikissa Yellow- ja Black Label kielissä tämä ominaisuus on vakiona. Kuitenkaan ei Warren kielet ole niin paljon vakuuttaneet, että niissä tulisin pysymään.

Onko siis kartiomaiset (tapered) päät vakiokamaa esim. DR:ssä ja Elixirin seteissä? Ajattelin siis pysyä vielä paksuuksissa .45-.135, kun niillä olen kuitenkin tottunut soittelemaan.
FFFFFFUUUUUUUUU......
Johannes_t
19.05.2009 09:35:22

Hio tallan ura leveämmäksi tai käytä hieman rajumpaa väkivaltaa kielen vaihdon yhteydessä. Joskus käytin yhdistelmää hotellihuoneen ovi + pihdit, kyllä se punos siitä muotoaan muuttaa ;)
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)