jyrki_i 23.04.2009 22:27:43 | |
---|
Krice: Ihan niinkuin ketään kiinnostaisi edelleenkään. Maailmasta löytyy ihmisiä, jotka kuuntelee (ja soittaa) tasan yhtä musiikkityyliä, eikä siinä ole mitään väärää tai edes erikoista. Jos sinua sieppaa niin suosittelen menemään jonnekin muualle, koska nämä jutut ei nyt pyöri just niinkuin sinä haluaisit. Juu, juu. Itse olen kuitenkin erittäin blues-lähtöinen ihminen. En ole blues-vihaaja, olen blues-fani. Jos otan kitaran käteeni, soitan sillä jonkin blues-riffin ennemmin kuin tapailisin välittömästi Teenage Lobotomyä :-) Jos osallistun sooloskabaan, niin teen sen silloin, kun minusta tuntuu, että minulla on jotain sanottavaa ja edes joitain teoreettisia mahdollisuuksia menestyä - tai joskus vain kommentoidakseni toisten fakkiutuneita käsityksiä :-) Arvostelu ja palautteen antaminen on ihan positiivista, jos sitä antamassa on tahot, joita voi itse arvostaa. Itse en ole ehtinyt pyörimään näissä sooloskaba-kuvioissa niin paljon, jotta tietäisin, että keiden sanomisilla olisi mitään merkitystä. Positiivinen palaute hivelee aina, oli se oikeutettua tai ei. Negatiivinen palaute saa terveen ihmisen miettimään, mikä on sen antajan kompetenssi. Mitä vähemmän sääntöjä - sitä parempi. Kuulostaako hyvältä? |
Kampanius 23.04.2009 22:47:24 | |
---|
En ole Kuha en. Uusi/vanha käyttäjä/maailman laiskin forumeiden seuraaja. Päivää taloon. |
stratomaster 24.04.2009 13:18:42 | |
---|
jyrki_i: Arvostelu ja palautteen antaminen on ihan positiivista, jos sitä antamassa on tahot, joita voi itse arvostaa. Itse en ole ehtinyt pyörimään näissä sooloskaba-kuvioissa niin paljon, jotta tietäisin, että keiden sanomisilla olisi mitään merkitystä. Positiivinen palaute hivelee aina, oli se oikeutettua tai ei. Negatiivinen palaute saa terveen ihmisen miettimään, mikä on sen antajan kompetenssi. Mun mielestäni kaikkien antamalla palautteella on merkitystä, jos se on asiallista. Jos on niin ylimielinen, että katsoo jotkut kelpaamattomiksi kommentoimaan, kannattaa hiukan tarkistaa omaa asennetta. Sopiva määrä nöyryyttä ei ole koskaan pahaksi. |
WanhaWetäjä 25.04.2009 10:08:23 (muokattu 25.04.2009 10:11:34) | |
---|
Krice : 2p: Anzi - wah-efekti on suorastaan puhdasta neroutta, samoin hienovarainen kaiun käyttö, joita tunnelmallinen ja poikkitaiteellinen soitto tukee hienosti 2p: Anselmi83 - loistavaa jazz-kitarointia tajuntaan iskevällä oktaaveri-efektillä 2p: Lex.A - nerokkaasti dissonoivaa atonaalista sävellystyötä Sarkasmia?Protesti kommentointia vastaan?Huumoria?Vai muuten vaan huono päivä?Vai tulkitsenko kenties väärin kommenttisi...? Joo, mitäs näistä, puoli yhdeksän alko humpan soitto, on niinkun vähän perseestä nää aamusoitot, sano!Kuin myös tuo että turakaiset alkaa vetään viinaa tuohon aikaan! Toisaalta pitää olla kiitollinen että on duunia, vaikka viikko on aika pitkä aika laivalla, ja stana kun en ottanut edes skittaa mukaan!Ois ollut asiallinen tausta roots-skaboissa...no onnex pääsee huomenna himaan. Mutta hienot on kelit, taidan poiketa Tallinassa "kahveella"...wanha kaupunki on täynnä kivoja terasseja :-) EDIT vähä off topic mutta prkl...Jani Wickholm oli täällä eilen bändeineen, poikahan on pirun pätevä ja musikaalinen muusikko, kitaransoitto sujuu todella tyylikkäästi eikä laulukaan huonosti taitu. |
Krice 25.04.2009 14:33:44 | |
---|
WanhaWetäjä: Sarkasmia?Protesti kommentointia vastaan?Huumoria?Vai muuten vaan huono päivä?Vai tulkitsenko kenties väärin kommenttisi...? Minun pisteeni tässä kisassa. |
|
blaekie 25.04.2009 21:54:37 | |
---|
WanhaWetajä: Tallinassa "kahveella"...wanha kaupunki on täynnä kivoja terasseja :-) Aijai, mut eiks työaikana ryyppääminen oo kielletty, hä ? Ok tsemppiä sinne laivalle, pankaa turakaisille luu kurkkuun :-) Nii onkii ... vai oliko sittenkään .. |
velsa 26.04.2009 00:29:24 | |
---|
Jani Wickholm oli täällä eilen bändeineen, poikahan on pirun pätevä ja musikaalinen muusikko, kitaransoitto sujuu todella tyylikkäästi eikä laulukaan huonosti taitu. joo se on kova luu noin junnuks.......veikkaampa että jos se ei ihan hulluna rupee dokaamaan niin sillä on pitkä ura edessään...... Kauas on pitkä matka........ |
WanhaWetäjä 27.04.2009 22:00:50 | |
---|
Tuo noi.... Oisko vapaaehtosia vetään seuraava skaba? |
sedative 27.04.2009 23:21:03 | |
---|
Multa vois löytyä tommonen hiukan funkahtava tekele, mikä vois toimittaa taustan virkaa.. Vai haluaako joku muu kunnian? Always remember to pillage BEFORE you burn. |
Kampanius 27.04.2009 23:39:52 | |
---|
Juu meikällä menis ainaki ens viikkoon. Ei varmaan mitään fiksua löydy varastoista ja tää viikko menee mukavasti hommissa. Eli Sedative anna mennä! Get in the chopper!!! |
WanhaWetäjä 28.04.2009 00:53:56 | |
---|
Kampanius: Juu meikällä menis ainaki ens viikkoon. Ei varmaan mitään fiksua löydy varastoista ja tää viikko menee mukavasti hommissa. Eli Sedative anna mennä! Get in the chopper!!! Juu, siitä vaan...hyvä taustahan tuo on, taas vähän erilaista osastoa, which is nice! |
Räkkipeli 28.04.2009 09:20:40 | |
---|
Hemmetin makee tausta. Nyt ei tekniikka petä, prkl! Asiakas: "Kohta se aukeaa, mä tiedän nää Marshallit... kohta kohta..."
Myyjä: "Ahem ! Voitko laittaa vähän pienemmälle ?!" |
Vladi 29.04.2009 00:21:52 | |
---|
Näin "ulkopuolisena" kysäsen, että saakos noihin skaboihin osallistua kuka vaan? Meinaan löytyis äänitysvehkeet ja mitä oon seurannu ni pariin blues- ja funk-taustaan tekis mieli sooloilla ja kattoa mitä muut tykkää :) Kyllä se siitä. |
sedative 29.04.2009 00:27:23 (muokattu 29.04.2009 00:27:40) | |
---|
Erityisesti kuka vaan! Kuka vaan, mistä vaan ja kuinka vaan. The more, the merrier. Eli, anna palaa, frank! Always remember to pillage BEFORE you burn. |
jyrki_i 30.04.2009 20:31:15 | |
---|
stratomaster: Mun mielestäni kaikkien antamalla palautteella on merkitystä, jos se on asiallista. Jos on niin ylimielinen, että katsoo jotkut kelpaamattomiksi kommentoimaan, kannattaa hiukan tarkistaa omaa asennetta. Sopiva määrä nöyryyttä ei ole koskaan pahaksi. Totta kai kuka tahansa kelpaa arvostelemaan, mutta kenen tahansa arvostelulla ei ole merkitystä. Ei sillä ole ylimielisyyden kanssa mitään tekemistä, että jättää tuntemattomien ihmisten mielipiteet omaan arvoonsa. |
blaekie 01.05.2009 00:01:55 | |
---|
jyrki_i: Totta kai kuka tahansa kelpaa arvostelemaan, mutta kenen tahansa arvostelulla ei ole merkitystä. Ei sillä ole ylimielisyyden kanssa mitään tekemistä, että jättää tuntemattomien ihmisten mielipiteet omaan arvoonsa. Harvinaisen ylimielinen kommentti taas 8) , miten voi noin lyhyissä lauseissa olla niin uskomattoman ristiriitaista viestiä, mää vaan suurest hämmästelen ;-). "Kuka tahansa kelpaa arvostelemaan, mut ei sit sillä ole kuitenkaan merkitystä". Eiks täällä kaikki oo loppupelissä vähän tuntemattomia ? hä ? Nii onkii ... vai oliko sittenkään .. |
Lennu 01.05.2009 00:15:32 (muokattu 01.05.2009 00:38:39) | |
---|
blaekie: Eiks täällä kaikki oo loppupelissä vähän tuntemattomia ? hä ? Heh. Pointti oli varmaan se, että ei ole. edit: korjasin lainausta epäselvyyksien välttämiseksi. |
blaekie 01.05.2009 00:25:25 | |
---|
Lennu: Heh. Pointti oli varmaan se, että ei ole. niin siis kumpi ? tuntemattomia vai ei merkitystä ? Nii onkii ... vai oliko sittenkään .. |
jyrki_i 01.05.2009 21:17:54 | |
---|
blaekie: Harvinaisen ylimielinen kommentti taas 8) , miten voi noin lyhyissä lauseissa olla niin uskomattoman ristiriitaista viestiä, mää vaan suurest hämmästelen ;-). "Kuka tahansa kelpaa arvostelemaan, mut ei sit sillä ole kuitenkaan merkitystä". Eiks täällä kaikki oo loppupelissä vähän tuntemattomia ? hä ? Mikä ihmeen ristiriitainen viesti? Kenellä tahansa on oikeus antaa pisteitä ja arvostella suorituksia. Se ei kuitenkaan tarkoita sitä, että osallistujilla olisi velvollisuus ottaa arvostelut absoluuttisena totuutena. Koita toistaa koko lause ja ymmärtää. Kai se merkitys muuttuu, jos siteeraa vain osaa lauseesta. Niin, minulle olette kaikki tuntemattomia, joten en aio pitää itseäni ylimielisenä teidän takianne :-) Voiko joku tosissaan väittää, että antaa arvoa jokaisen perään huutelijan sanomisille? Alkuperäinen pointtini oli se, että positiiviset arviot uppoaa aina, mutta jos joku sanoo jotain negatiivista sinun soitostasi, niin kyllä silloin sinäkin mietit, että kuka oli sanoja ja mitä merkitystä sillä on. Vai, pidätkö itseäsi välittömästi paskana kitaristina, jos kuka tahansa niin sanoo? |