bedlam 23.04.2009 10:47:37 (muokattu 23.04.2009 10:50:21) | |
---|
kyseinen: Onko Suicidalin liput olleet jo myynnissä? Ei kai, eihän siitä edes Tavastian omilla sivuilla ole mitään mainintaa. Urpompaa minusta olisi se, ettei bändiä edes koetettaisi miettiä FNM:n lämppäriksi. Olettaisin, että monet monituiset diggaavat kumpaakin bändiä ja varmasti suuri osa jättäisi kuitenkin Tavastian keikan väliin tuon suuremman tapahtuman takia. |
kyseinen 23.04.2009 15:00:55 | |
---|
bedlam: Ei kai, eihän siitä edes Tavastian omilla sivuilla ole mitään mainintaa. Jaa, no siinä tapauksessa noi mun mutinat voi jättää omaan arvoonsa. "No s'on ihan tyhymä mies tuo!" -Jope |
parinc. 23.04.2009 17:24:50 | |
---|
Kaksi kotimaista lämppäriä, sanovat. |
lxi 23.04.2009 17:55:27 | |
---|
bedlam: Urpompaa minusta olisi se, ettei bändiä edes koetettaisi miettiä FNM:n lämppäriksi. Olettaisin, että monet monituiset diggaavat kumpaakin bändiä ja varmasti suuri osa jättäisi kuitenkin Tavastian keikan väliin tuon suuremman tapahtuman takia. Se vain olisi tässä vaiheessa ST-faneille aika tyhjä arpa, kun liput tulivat ja menivät saman tien. |
Terry Pantheras 23.04.2009 18:38:25 | |
---|
parinc.: Kaksi kotimaista lämppäriä, sanovat. Hmm, mistä lyödään vetoa, että toinen on 45 degree woman... MASTEROID ~~ stoner - doom - heavy metal - sludge ~~ |
ten 23.04.2009 22:18:42 | |
---|
Terry Pantheras: Hmm, mistä lyödään vetoa, että toinen on 45 degree woman... Saatat jopa olla oikeassakin, joten jätän vedon väliin. THV-klubi #44.
"Mä oon kyllä semmonen ateisti, että mä tommoset jeesukset upotan!" -mohkis |
saturnzreturn 24.04.2009 07:57:46 | |
---|
Terry Pantheras: Hmm, mistä lyödään vetoa, että toinen on 45 degree woman... Heh, vedonlyönnistä puheenollen viime viikonloppuna kaverini väitti baarissa, että Epic löytyy Angel Dustilta. Tarpeeks kun väitin takaisin, niin se halusi lyödä asiasta 100€:n vedon. Nykyään olen satasta rikkaampi. my wallet's fat and so is my head |
rybk 24.04.2009 10:46:05 | |
---|
parinc.: Kaksi kotimaista lämppäriä, sanovat. Waltari ja Sub Urban Tribe. Lisäksi Faith No More esittää medleyn Naked in front of computer/Discoinferno feat. CMX... "So we started out with the idea of maybe write something with a jagged time signature, like 5/7 or something, but that doesnt make your booty move." - Perry Farrell, tahtilajitaiteilun mestari |
päänahka 24.04.2009 12:05:45 (muokattu 24.04.2009 12:06:32) | |
---|
saturnzreturn: Heh, vedonlyönnistä puheenollen viime viikonloppuna kaverini väitti baarissa, että Epic löytyy Angel Dustilta. Tarpeeks kun väitin takaisin, niin se halusi lyödä asiasta 100€:n vedon. Nykyään olen satasta rikkaampi. Eikö siitä tehty myöhemmin sellainen painos, johon tuo single liitettiin mukaan? Mutta joo, ei se varsinaisesti sille levylle kuulu. E: Äh, siis puhuin Easystä. Unohtakaa... |
Zammy 24.04.2009 12:17:21 | |
---|
Se Suicidal Tencencies on Tuskassa, joten lämppäyshuhut siltä osin voi unohtaa. Minulla on pappatunturi, sininen ja sporttinen. Sillä naiset isketään, sen sorttinen. |
parinc. 24.04.2009 16:36:12 (muokattu 24.04.2009 16:36:20) | |
---|
rybk: Waltari ja Sub Urban Tribe. Lisäksi Faith No More esittää medleyn Naked in front of computer/Discoinferno feat. CMX... No osa tosta on ilmeisesti toteutumassa... |
Terry Pantheras 24.04.2009 16:49:00 | |
---|
parinc.: No osa tosta on ilmeisesti toteutumassa... No onpas mystistä... :) Valotapa vähän. MASTEROID ~~ stoner - doom - heavy metal - sludge ~~ |
Lancelot 24.04.2009 16:51:54 | |
---|
Jahka tämä re-union -kiertue alkaa niin mielenkiinnolla odotan minkälainen on settilista ja soittokunto. |
kyseinen 24.04.2009 18:27:15 | |
---|
Lancelot: Jahka tämä re-union -kiertue alkaa niin mielenkiinnolla odotan minkälainen on settilista ja soittokunto. Aika jännä juttu. Ketään muutahan nämä asiat ei varmaan kiinnostakaan. No, vakavasti puhuen, Bottumin Twitteristä ei vielä paljoa pysty deduktoimaan, mutta jotain tällaisia se on jutellut: "We played well over 30 songs yesterday..." "Listening to Zombie Eaters. Almost home. His voice Really changed over the span of the records, right?" "It was Last To Know." (vastauksena arvuutukseen, että mitä vähän soitettua biisiä olivat treenanneet) "Spirits high, we played probably 20 songs, there's a setlist going around but nothings set in stone." "Practice was awesome, REALLY loud. Real Thing was the 1st song." "No s'on ihan tyhymä mies tuo!" -Jope |
hyllevi 25.04.2009 12:20:05 | |
---|
20 minuuttia just jonottelin puhelimella eikä vieläkään tärpänny. Vielä minä ne jostain nappaan. |
carnation 25.04.2009 12:20:10 | |
---|
"Silpomisia, saatanismia, fundamentalismia, moninaista kanibalismia, mielisaiden heiteelle jättöä. Sekoavaa höyrypäistä kapitalismin mätänevää loppua." |
carnation: Ei minua ainakaan. Paljon mielenkiintoisempaa on se, että Faith No Morelta tulee "yllättäen" tuplakokoelma, jes! http://www.v2.fi/uutiset/viihde/589 … h-No-Morelta-kaiken-lupaava-albumi/ Missä ovat B-puolilevyltä biisit The Perfect Crime, Spanish Eyes, I Wanna Fuck Myself, Greenfields, Another Body Murdered, Lets Lynch the Landlord, I Started A Joke, ja Evidencen espanjaksi laulettu versio? |
carnation 25.04.2009 13:10:53 | |
---|
Torniojaws: Missä ovat B-puolilevyltä biisit The Perfect Crime, Spanish Eyes, I Wanna Fuck Myself, Greenfields, Another Body Murdered, Lets Lynch the Landlord, I Started A Joke, ja Evidencen espanjaksi laulettu versio? Ne julkaistaan varmaan vuoden päästä seuraavalla kokoelmalla :P "Silpomisia, saatanismia, fundamentalismia, moninaista kanibalismia, mielisaiden heiteelle jättöä. Sekoavaa höyrypäistä kapitalismin mätänevää loppua." |
Terry Pantheras 26.04.2009 01:53:04 | |
---|
Lets Lynch the Landlord Dead Kennedys? MASTEROID ~~ stoner - doom - heavy metal - sludge ~~ |
kyseinen 26.04.2009 12:10:06 | |
---|
"No s'on ihan tyhymä mies tuo!" -Jope |