Peltsi88: Voi ristus notta mitä touhua. Luin äsken tuossa Infernon jutun Amoralista ja ei voi kyllä muuta sanoa kuin, että sinne meni ne viimeisetkin uskottavuuden rippeet tämän bändin osalta. Ei sillä, että olisin ennenkään diggaillu. Mutta jumalauta, koko artikkeli oli kuin jostain Suosikista ja lopussa vielä oli oikein Amoralin tyylivinkit, missä neuvottiin hiusten laittoa ja meikkausta. Pojat ottaneet oikein vielä meikkisponsorin. Aika kauas ollaan ajauduttu niistä metallimusiikin perusteista, missä kapina ja raivo olivat niitä tärkeitä juttuja. Vaikea uskoa, että tuo bändi soittaa (tai soitti, en oo uutta levyä kuullut) death metallia. Kylmää tykitystä, osittain olen samoilla linjoilla. Decrowning on hieno teos, siitä en usko että parantavat (toki riippuen tyylisuunnasta, ja kuuntelijan lähtökohdista), onnea tielle minkä herrat valitsivat. |
Fintrollx 25.04.2009 09:13:56 | |
---|
Bobana: JA mitäs vitun merkitystä sillä on??? Se että tyyppi painaa 35kg |
Super-Jari 25.04.2009 09:57:01 | |
---|
Fintrollx: Se että tyyppi painaa 35kg Joo, eihän tuon painoinen jätkä voi olla vakuuttava kun alueen nimikin on keskustelua raskaammasta musiikista. Hevimiesten pitää olla läskejä! |
oaNu 25.04.2009 14:21:50 | |
---|
Bobana: JA mitäs vitun merkitystä sillä on??? Noh noh, jos täällä ollaan vaan aidosti huolestuneita Arin terveyden puolesta :) Jos sillä on anoreksia tai jtn. |
Zammy 25.04.2009 15:03:07 (muokattu 25.04.2009 15:55:03) | |
---|
Werde: Niin, vittuilustahan musiikin tekemisessä onkin kyse. Puhuinkin lehtihaastattelujen antamisesta. EDIT: Tosin pakko lisätä, että silkasta vittuilunhalusta on kyllä monen hyvän levyn kohdalla kysymys, joten aivan hyvä syy sekin. Minulla on pappatunturi, sininen ja sporttinen. Sillä naiset isketään, sen sorttinen. |
reinot 25.04.2009 15:03:22 | |
---|
Ai ai. Nyt ovat meneet Arin ja Anguksen elopainot sekaisin. Angus painaa koulupuvun housujen kanssa 35kg, Ari kuulemma 60kg, ilman housuja. Mainittakoon vielä pienenä OT:na, että Iggy Popin elopaino on jossain in between. |
Mohla 25.04.2009 15:49:45 | |
---|
"Kova ruumiillinen työ ei ole koskaan tappanut ketään - mutta miksi ottaa riski?" -Charlie McCharthy
|
JoeHans 25.04.2009 18:07:31 | |
---|
"It's not about win or lose, it's about how drunk you get!" |
-J.- 25.04.2009 18:15:25 | |
---|
Suat: Ei ehkä liity kauheen oleellisesti mihinkään, mutta huvitti hieman uusimman Infernon kansikuva. Koivunen vetelee siinä meikit naamalla kovana poikana kessua. :--D Itse artikkelia ei tietenkään tullut kaupan hyllyllä luettua. http://www2.lehtiluukku.fi/preview? … 9492b3de8d0&ti=SW5mZXJubw%3D%3D Itsekkin katoin vähän jotta ''Mitä vittua?'' kun lehden sain käteeni eilen. Rupes vähän naurattamaan. =) En tiedä. Tollanen oli vaan reaktio vaikka sinänsä mulle on ihan sama mitä tekeevät. En tosin tuomitse lopullisesti ennen kun levyn olen kuullut. Artikkeli tosin itsessään aukas mulle sitä, ''Miks näin?''. Vaan eivät oo iskeneet nämä levyltä irroitetut kappaleet niin saa nähdä mitä sieltä tulee. Hajotkaa vapaasti Koivuseen, emme välitä paskaakaan. Well, fuck you too! Goodnight's the one I choose, for you.
Sentenced - Excuse me while I kill myself |
teukka 25.04.2009 19:47:35 | |
---|
Blaadaaminen on muutenkin ihan vitun kuul... Vanha kama oli kyllä munakasta, nyt on selvästi alettu lipsumaan.kaikki tavallaan mutta harmi.En koskaan kova fani ole ollut joten yöni saan nukuttua:) There´s only one rule of metal...PLAY IT FUCKING LOUD!!! |
saastara 25.04.2009 22:36:25 | |
---|
Deinonychius: Eh... hyvän musiikin tekeminen on varmaan olennaisempaa? Totta virkat. Onneksi kukaan ei ole täällä alentunut ulkomusiikillisten asioiden kritisointiin. "It's not enough to know which notes to play. You got to know why they need to be played." |
Askr 25.04.2009 22:51:14 | |
---|
saastara: Totta virkat. Onneksi kukaan ei ole täällä alentunut ulkomusiikillisten asioiden kritisointiin. Onneksi ulkomusiikillisilla tekijöillä ei koskaan ole mitään sijaa missään musiikkiarvioinneissa. |
TTV 25.04.2009 23:26:12 | |
---|
Luin kans Infernon jutun ja kyllähän se hieman aiemmasta Amoralista erilaisen kuvan antaa. No, uusin levy on jo maksettu eli annetaan musiikin puhua puolestaan ja todistaa meidän täällä esittämät muutosspekulaatiot oikeiksi tai vääriksi. Hyvä että ovat saaneet meikkisopimuksen : -) "Keep the metal scene alive" - Charles Schuldiner (R.I.P.) |
Kampela77 26.04.2009 11:29:42 | |
---|
Suat: Ei ehkä liity kauheen oleellisesti mihinkään, mutta huvitti hieman uusimman Infernon kansikuva. Koivunen vetelee siinä meikit naamalla kovana poikana kessua. :--D Itse artikkelia ei tietenkään tullut kaupan hyllyllä luettua. http://www2.lehtiluukku.fi/preview? … 9492b3de8d0&ti=SW5mZXJubw%3D%3D Tuo oikeassa laidassa käsillä viittova heppu on mun mielestä vielä huvittavampi. Interviewer: "So Frank, you have long hair. Does that make you a woman?"
Frank Zappa: "You have a wooden leg. Does that make you a table?" |
reinot 26.04.2009 14:59:25 | |
---|
|
nahkalipsi 28.04.2009 13:35:40 | |
---|
Sanokaa mitä sanotte, mutta infernon haastis oli just hyvä. Haistatettiin vitut kaikille teinikitisijöille, just niinkun pitää. No sen verran voi dissaa, et tyylivinkit ei oikee kolissu :) Roses are red, violets are blue. All by base are belong to you |
Akitus 28.04.2009 16:32:59 | |
---|
nahkalipsi: Sanokaa mitä sanotte, mutta infernon haastis oli just hyvä. Haistatettiin vitut kaikille teinikitisijöille, just niinkun pitää. Samaa mieltä, hyvä haastis oli. Jäi sellainen kuva, että bändi tekee just niin kuin itselle oikealta tuntuu. Tigin sponssidiili kyllä nauratti, mutta onhan se hevarinkin tukka pestävä. 42. "Ei ole tasapainoista tekstiä, jumalauta!" -Ylikomisario Rauno Repomies |
Kersu 28.04.2009 16:50:36 | |
---|
...mutta onhan se hevarinkin tukka pestävä. Olet 100% väärässä. Tosi_mieees ei pese tukkaa edes pakon edessä! Suuret zen-viiksimestarit pystyvät tuhisemaan viiksiinsä, vaikka niitä ei olisi. Viikseys on heille ennen kaikkea ruumiista irrallinen olotila, ei niinkään viiksien itsensä fyysinen manifestaatio. -Heartwood |
apua-mies 28.04.2009 16:56:17 | |
---|
Kersu: Olet 100% väärässä. Tosi_mieees ei pese tukkaa edes pakon edessä! tosihevari ei myöskään uskalla leikata tukkaansa. siksi kaikki hevarit joutuvat aina sivariin ja kirjaston tiskille |
Peltsi88 28.04.2009 17:46:36 | |
---|
nahkalipsi: Sanokaa mitä sanotte, mutta infernon haastis oli just hyvä. Haistatettiin vitut kaikille teinikitisijöille, just niinkun pitää. No sen verran voi dissaa, et tyylivinkit ei oikee kolissu :) Tämä saa aina minut hymyilyttämään. Nykyään bändit on vain valjastanut tuon punkin "haista vittu"-asenteen kaupallisuuteen. Sanomalla "tehdään sitä mitä halutaan" tarkoittaa "tehdään sitä mikä myy eniten". Ihan helvetin moni bändi tekee tätä, ja kas kummaa, nehän kuulostaa vielä samanlaiselta shaisselta kaikki. Leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä. "Oon ihan hiton lahjakas" -Jucciz |