-Cale 23.04.2009 22:52:22 | |
---|
Eiss... Kerrankin kitarakamapalstalla jotain mielenkiintoista. |
Vladi 23.04.2009 23:11:36 | |
---|
Antti1: Imo joku 60-80€ pitäis olla sellanen summa, jolla toi liikahtaa, jos on liikahtaakseen. Enempikin voi koittaa pyytää, mutta saat varautua melko pitkään odotteluun. Noi on semmosia laitteita, jotka liikkuu muutenkin melko hitaasti. Kiitos sinulle, plussa napsahti. :) Kyllä se siitä. |
Ziggy Bubba 23.04.2009 23:28:13 | |
---|
Alytöntä menoa, kyllä täällä jengillä palaa käämi herkästi :D |
Pari vuotta nurkissa on nurkissa pyörinyt kolmosvahvistimena/kakkossynavahvistimena Fenderin Rumble 60, ja nyt olisi muutama aloittelija kiinnostunut ostamaan, niin paljonkohan tuosta kehtaisi pyytää? Itse ajattelin jotain 150-200€, mutta Thomann näyttää myyvän nyt näitä kampanjahintaan 215€, joten kehtaisiko joku heittää vinkkiä? |
Antti1 24.04.2009 01:14:07 | |
---|
GG Godzilla: ...paljonkohan tuosta kehtaisi pyytää? No tota oman röyhkeyden mukaan, mutta molempien osapuolten kannalta sellanen hyvä hintahaarukka lienee 140-170€ mun mielestä. Nykyhintoihin suhteutettuna siis tietenkin. "I do not need a microphone. My voice is fucking powerful!" -JB |
Burnin r0k 04.05.2009 07:35:57 | |
---|
Grass Roots lespa. Elikkä tuo musamaailman kallein versio. Olen kokeillut keppiä vain pari kertaa ja takuutakin on jäljellä pari kuukautta. Eli virheetön. (sis. gator hardcase) millainenkohan hinta olisi kohdallaan.? Vitut soita. En sulle enkä paranoidia. |
Banzie 04.05.2009 16:05:46 | |
---|
Paljonko kannattaa pyytää 2,5 vuotta vanhasta Squier Stratosta, joka toimii hyvin ja Mikrokuutiosta, joka sekin toimii hyvin? :PPPP Setti: Squirer Strato - Roland Microcube - Peavey 15W (susi) - Boss ME-50 - Joku akustinen skitsa :P |
imppa86 04.05.2009 18:49:01 | |
---|
paljon kannattaa pyytää käytetyistä telefunken ecc82 etuasteputkista? |
SiwamieS 04.05.2009 19:09:24 | |
---|
Banzie: Paljonko kannattaa pyytää 2,5 vuotta vanhasta Squier Stratosta, joka toimii hyvin ja Mikrokuutiosta, joka sekin toimii hyvin? :PPPP Stratosta mallista riippuen +-100e, affinitystä alle ja stankusta/muista "paremmista" vähän yli tms.? Kuutiosta joku kuuskymppiä..? :) Lonkalta heitettynä jotain tommosta.. I wanna see movies of my dreams |
Räbbänä 11.05.2009 12:08:14 | |
---|
Hieman mietinnässä olisi tuo kaverin vanhemman Voxin ensimmäisen sarjan Valvetronixin AD50VT:n ostaminen. Paljonkohan tuosta kehtaisi pulittaa? Mukana 2-nappinen kanavanvaihtajakin. ballfish: Strato putkikoneessa kiinni ja Deep Purplea ilmoille ni johan tietää miksi seiskakasikieliset muniinpuhaltelu örrinmörrinhewi homostelijat ovat täysin hakuteillä oikeasta menosta ja rankkuudesta |
Antti1 11.05.2009 12:16:39 | |
---|
Räbbänä: Hieman mietinnässä olisi tuo kaverin vanhemman Voxin ensimmäisen sarjan Valvetronixin AD50VT:n ostaminen. Paljonkohan tuosta kehtaisi pulittaa? Mukana 2-nappinen kanavanvaihtajakin. Siis hetkinen. Onko tuossa kiiltävä grilli? Ei se silloin ole niitä vanhoja, ekan sarjan Valvetronixeja. Mun mielestä siitä ei edes 50W mallia ollut, vaan 60W lienee lähimpänä. Jos tuollainen musta tolex/niklattu teräsverkko, niin ei kovinkaan paljoa. Alle 200€, määrä vähän omantunnon mukaan. Kenties 150€? "I do not need a microphone. My voice is fucking powerful!" -JB |
Räbbänä 11.05.2009 12:21:20 | |
---|
Antti1: Siis hetkinen. Onko tuossa kiiltävä grilli? Ei se silloin ole niitä vanhoja, ekan sarjan Valvetronixeja. Mun mielestä siitä ei edes 50W mallia ollut, vaan 60W lienee lähimpänä. Jos tuollainen musta tolex/niklattu teräsverkko, niin ei kovinkaan paljoa. Alle 200€, määrä vähän omantunnon mukaan. Kenties 150€? Eiku juu, nyt meni puurot ja vellit sekaisin. Kyse on juuri tuosta kromigrillillä varusteusta mustasta mallista. Tuosta kyllä ihan kivat saundit saanut nauhoitellessa, mutta kesäksi olisi ehkä pienellä varauksella töitäkin luvassa, jolloin voisi jo jotain astetta tylympääkin vahvaria hommailla. Ei ehkä Mesaan tarvittavaa summaa, eikä näillä näkymin bändiviritelmiäkään ole luvassa, joten niih... ballfish: Strato putkikoneessa kiinni ja Deep Purplea ilmoille ni johan tietää miksi seiskakasikieliset muniinpuhaltelu örrinmörrinhewi homostelijat ovat täysin hakuteillä oikeasta menosta ja rankkuudesta |
Antti1 11.05.2009 12:40:42 | |
---|
Jos sä etit tommosia "ihan kivoja" soundeja, niin tarkistas nää Vypyrit. Mulla on ollut pari Valvetronixia, testannut paria mallia vielä enempi ja tämä kyllä iskee kovempaa silti. Aidompi soundi säröillä jotenkin. "I do not need a microphone. My voice is fucking powerful!" -JB |
Räbbänä 11.05.2009 12:54:54 | |
---|
Antti1: Jos sä etit tommosia "ihan kivoja" soundeja, niin tarkistas nää Vypyrit. Mulla on ollut pari Valvetronixia, testannut paria mallia vielä enempi ja tämä kyllä iskee kovempaa silti. Aidompi soundi säröillä jotenkin. Pitäisi käydä testimässä. Tykkään tuosta mesahenkisestä pörinästä. Voxissakin US higain, jossa bassoa on noin kello kahdessatoista ja kaikki muut reippaasti alle kello kahdentoista. Trebleä pikkasen middleä enemmän. Gaini suunnilleen samoissa lukemissa. ballfish: Strato putkikoneessa kiinni ja Deep Purplea ilmoille ni johan tietää miksi seiskakasikieliset muniinpuhaltelu örrinmörrinhewi homostelijat ovat täysin hakuteillä oikeasta menosta ja rankkuudesta |
Antti1 11.05.2009 13:00:08 | |
---|
Räbbänä: Tykkään tuosta mesahenkisestä pörinästä. No sitä suuremmalla syyllä, Vypyrissa se recto sentään muistuttaa vähän alkuperäistä. :) "I do not need a microphone. My voice is fucking powerful!" -JB |
Räbbänä 11.05.2009 13:01:48 | |
---|
Antti1: No sitä suuremmalla syyllä, Vypyrissa se recto sentään muistuttaa vähän alkuperäistä. :) Onkos tuo isommat mallit takaa suljettuja? ballfish: Strato putkikoneessa kiinni ja Deep Purplea ilmoille ni johan tietää miksi seiskakasikieliset muniinpuhaltelu örrinmörrinhewi homostelijat ovat täysin hakuteillä oikeasta menosta ja rankkuudesta |
Antti1 11.05.2009 13:04:53 | |
---|
Räbbänä: Onkos tuo isommat mallit takaa suljettuja? En osaa sanoa, toivottavasti ovat. Mä oon vähän miettinyt onneni kokeilemista (takuun ja kestävyyden suhteen), josko iskisi tuon umpeen. Vielä en oo kuitenkaan sitä tehnyt. "I do not need a microphone. My voice is fucking powerful!" -JB |
Banzie 11.05.2009 20:21:28 | |
---|
SiwamieS: Stratosta mallista riippuen +-100e, affinitystä alle ja stankusta/muista "paremmista" vähän yli tms.? Kuutiosta joku kuuskymppiä..? :) Lonkalta heitettynä jotain tommosta.. oho oho :P Setti: Squirer Strato - Roland Microcube - Peavey 15W (susi) - Boss ME-50 - Joku akustinen skitsa :P |
joku muu sikko 12.05.2009 13:46:18 (muokattu 12.05.2009 13:47:21) | |
---|
Paljonko pitäisi pyytää Rocktron Intellifex Online räkkimultihärvelistä? On ollut minulla uudesta asti (10v?) pelkässä vähäisessä kotikäytössä ja ulkoisestikin täydellisesti uutta vastaava. Se on vaan jäänyt myymättä niinkuin meikän kymmenet muutkin tarpeettomiksi jääneet laitteet. |
Antti1 12.05.2009 13:49:30 | |
---|
Musta malli? Noita on näkynyt johonkin 150-200€ kaupan kovin usein. Joskus on jotain huonompikuntoisia halvemmalla, joku sit taas pyytää oikein hyväkuntoisesta hiukan enempikin. "I do not need a microphone. My voice is fucking powerful!" -JB |