Aihe: Mitä kannattaa pyytää/maksaa tästä laitteesta -ketju
1 2 3 4 563 64 65 66 67207 208 209 210 211
Banzie
10.04.2009 22:56:09 (muokattu 10.04.2009 22:58:38)
Squier Strato, 2,3 vuotta vanha, outputin kohdalla joitain kiinnipysyvyys-ongelmia, jotka voidaan korjata. Paljonko tarjoatte? :)
Setti: Squirer Strato - Roland Microcube - Peavey 15W (susi) - Boss ME-50 - Joku akustinen skitsa :P
Jaske
12.04.2009 10:52:27
http://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=313616

Paljonko kehtaa pyytää tästä harvinaisuudesta?
Vladi
13.04.2009 15:14:36
Pyydänköhän tästä ihan liikaa?

http://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=313340
Kyllä se siitä.
lapivil
15.04.2009 09:46:33 (muokattu 15.04.2009 09:47:55)
http://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=313616

Paljonko kehtaa pyytää tästä harvinaisuudesta?

Itse haluaisin kokeilla ensin, luonnollisesti, niinkuin mitä tahansa muutakin kitaraa. Tuntematon valmistaja tms voi tuoda joillekin epäluuloja. Kuitenkin jos kyseessä laadukas peli ni eiköhä se hinta muutamissa satasissa voi liikkua? :P

niin, en tiedä sitten merkistä mitään että jos hinta onkin jotain aivan muuta, niin älkää solvatko ;>
Antti1
15.04.2009 17:17:48
En mä tuosta Austinista kovin paljoa kehtaisi pyytää, koska se ei ole mikään erityisen haluttu, tai poikkeuksellisen laadukaskaan. Olkoonkin japsi ja 70-luvulta, niin ei sillä edes ole mitään tekemistä sen Ibanezin lawsuit-jutun kanssa. Jos vielä nauhat on tärvelty ja virittimetkin kunnostuksen tarpeessa, niin ei tuosta ihan kamalasti varmaan saa.

Mitään summaa on paha sanoa, koska vanhojen soittimien hinnoittelu on kovin fiilispohjainen juttu. Sanotaanko, että näinniinku ostajan vinkkelistä mä miettisin toooosi tarkkaan haluaisinko maksaa tuosta esim. 300€. En välttämättä, mutta joku ehkä maksaakin.
"I do not need a microphone. My voice is fucking powerful!" -JB
rheinone
18.04.2009 21:52:32
Antti1: En mä tuosta Austinista kovin paljoa kehtaisi pyytää, koska se ei ole mikään erityisen haluttu, tai poikkeuksellisen laadukaskaan. Olkoonkin japsi ja 70-luvulta, niin ei sillä edes ole mitään tekemistä sen Ibanezin lawsuit-jutun kanssa. Jos vielä nauhat on tärvelty ja virittimetkin kunnostuksen tarpeessa, niin ei tuosta ihan kamalasti varmaan saa.

Mitään summaa on paha sanoa, koska vanhojen soittimien hinnoittelu on kovin fiilispohjainen juttu. Sanotaanko, että näinniinku ostajan vinkkelistä mä miettisin toooosi tarkkaan haluaisinko maksaa tuosta esim. 300€. En välttämättä, mutta joku ehkä maksaakin.

Samoilla linjoilla.
whalas
18.04.2009 22:44:52 (muokattu 19.04.2009 19:26:54)
Jackson rr24, vm '07. Kaula täysin kunnossa eikä kolhuja sunmuita, mutta bodyssä toisen sakaran päästä kulunut maalia vähän, ja matalemmassa sakarassa lommo. Lavan päästä haljennut pieni osa, joka on lakattu mustalla. mitään lommoja ei näe ellei tarkemmin tutki, eivätkä pistä silmään. Paljon kehtaisi pyytää? niin ja ostettu uutena.

http://www.thomann.de/fi/jackson_rr24_rhoads_bk_yw.htm

kovalaukku tulee mukaan siis.
H053
22.04.2009 23:55:37 (muokattu 04.05.2009 23:19:03)
Ei sittenkään mtn...
fox
23.04.2009 01:55:20

Antti1: En mä tuosta Austinista kovin paljoa kehtaisi pyytää, koska se ei ole mikään erityisen haluttu, tai poikkeuksellisen laadukaskaan.

Austin on sellanen "isännätön" merkki vielä, eli samoissa sarjoissa jonkun Marchisin, DIA:n ym. merkkien kanssa. Voihan olla, että se on "kotoisin" samasta tehtaasta jopa, kuin joku nimekäs 70-luvun puolivälin "lawsuit"-kitara mutta eipä tuokaan kovin sitä arvoa nosta. "Pahimmassa tapauksessa" tuolta humpparien kuorten alta löytyykin vaan toinen kela.. joten eipä siitä edes noitten vintagekitaroitten korjaajat ole osienkaan puolesta kiinnostuneita.
Vaan saattaahan tuosta joku jotain maksaakin, eipä siin mitään.. Mutta kyllä kovin turhaa on kuvitella tuolle mitään "vintagelisää" ainakaan japsikitaroitten harrastajien taholta.
Pulttikaula ja "liimalevyrunko"??
welcome to the twilight zone "A fox is a wolf who sends flowers." relic #1
Eddie
23.04.2009 15:50:12

Paljonko kannattaisi maksaa Rocktron Velocity 120-trankkupäätteestä käytettynä? Pod Xt:lle haen kaveriksi.
Ostetaan soittotaito.
Vladi
23.04.2009 16:51:35
Tää on kyllä aika kuollu ketju, ku joka kymmenenteen kyselyyn saa vastauksen. :S
Kyllä se siitä.
rheinone
23.04.2009 20:54:34
Vladi: Tää on kyllä aika kuollu ketju, ku joka kymmenenteen kyselyyn saa vastauksen. :S

Melkein ne loput eli 9 kymmenestä vastauksesta taklaantuu vastauksella 0.7*T-kaupan hinta. Vaihtoehtoisesti voi käyttää kertoimena DV247:n hintaa niille tuotteille joita DV247:ltä on saatavissa ihan oikeesti.
Vladi
23.04.2009 21:14:34
rheinone: Melkein ne loput eli 9 kymmenestä vastauksesta taklaantuu vastauksella 0.7*T-kaupan hinta. Vaihtoehtoisesti voi käyttää kertoimena DV247:n hintaa niille tuotteille joita DV247:ltä on saatavissa ihan oikeesti.

Jaa a, eipä ainakaan tosta mun midi-boksista löydy referenssiä mainitsemiltasi sivuilta eikä kukaan ole vaivautunut vastaamaan vaikka tiedän tasan tarkkaan että osa porukasta osaa antaa suuntaa-antavan vastauksen.

Harmi sinänsä, palstan idea kun sinänsä on varsin mainio.
Kyllä se siitä.
ReBeat
23.04.2009 21:57:01

juki68: Laita huuto.net:iin. Sieltä saat oikean hinnan vehkeestä. Eli sen mitä joku suostuu siitä maksamaan.

Huuto.netissä joku asiasta tietämätön tursas voi tarjota euron, vaikka ei edes tiedä mitä tuo laite tekee. Samaan aikaan joku toinen ei välttämättä tiedä, että etsimänsä laite on siellä myynnissä. Näin aikaansaatu loppuhinta ei ole mikään oikea hinta tuolle tuotteelle. Kannattaa jättää ennemmin myymättä ja yrittää myöhemmin uudelleen. Huuto.netin hinnat ei ole mitään oikeita hintoja tuollaiselle tavaralle, koska siellä ei ole tarpeeksi kiinnostuneita ostajia.

Tuo EXEF on midi-laite, joka ei vaikuta soundiin. Se siis tekee sen minkä se tekee. Kannattaa verrata hintaa muihin vastaaviin (Nobels ym.) ja pyytää siltä pohjalta tuosta vehkeestä tarpeeksi hintaa.
Antti1
23.04.2009 22:01:13
Imo joku 60-80€ pitäis olla sellanen summa, jolla toi liikahtaa, jos on liikahtaakseen. Enempikin voi koittaa pyytää, mutta saat varautua melko pitkään odotteluun.

Noi on semmosia laitteita, jotka liikkuu muutenkin melko hitaasti.
"I do not need a microphone. My voice is fucking powerful!" -JB
J.Hollström
23.04.2009 22:02:55
ReBeat: Huuto.netin hinnat ei ole mitään oikeita hintoja tuollaiselle tavaralle, koska siellä ei ole tarpeeksi kiinnostuneita ostajia.

Mr. vastavirta jälleen yllättää. Voihan sinne laittaa hintavarauksen jos ei halua luopua vehkeestä alle sen mitä itse haluaa. Tai vaikka 100 000 eur ja katsoa mitä joku on valmis maksamaan.

Ihme viisastelua taas. Mutta ei yllätä tältä sankarilta. Koko m.net ura on tätä samaa paskaa.
ReBeat
23.04.2009 22:22:32

juki68: Mr. vastavirta jälleen yllättää. Voihan sinne laittaa hintavarauksen jos ei halua luopua vehkeestä alle sen mitä itse haluaa.

Olisit maininnut rohkeasti tuon hintavarauksen aiemmassa kirjoituksessasi, jos yritit tarkoittaa sellaista kohdetta. Mua vaan huvittaa, että millä tavalla tuo huuto.net olisi siinä vaiheessa parempi myyntipalsta kuin Muusikoiden.netin tori, kun toria sentään todennäköisemmin katselevat sellaiset ostajat, jotka tietävät millaista musiikkitavaraa etsivät.

Ihme viisastelua taas. Mutta ei yllätä tältä sankarilta. Koko m.net ura on tätä samaa paskaa.

Kakkaa vai pissaa? Ai täällä on joku ura kaikilla. Toivottavasti se ei oo pakollinen... vai pitääkö sitä keskittyä rakentamaan jotenkin ja profiloitua? Mä en oikein innostu sellaisesta "hivelkää mua" -meiningistä.
J.Hollström
23.04.2009 22:30:09
ReBeat: Kakkaa vai pissaa? Ai täällä on joku ura kaikilla. Toivottavasti se ei oo pakollinen... vai pitääkö sitä keskittyä rakentamaan jotenkin ja profiloitua?

Mun puolesta voit keskittyä heittelemään vaikka voltteja. Sä oot just yksi niistä besserwisser mulkeroista, joiden ansiosta tää kitarapalsta on täysi paska.
ReBeat
23.04.2009 22:33:39 (muokattu 23.04.2009 23:00:28)

juki68: Mun puolesta voit keskittyä heittelemään vaikka voltteja. Sä oot just yksi niistä besserwisser mulkeroista, joiden ansiosta tää kitarapalsta on täysi paska.

Onko muijas lakannut antamasta?

e: Laita nyt tonne mun kommentteihin taas joku messevä sutkautus niin voin sen sieltä taas myöhemmin poistaa. Sillä lailla me symbioosissa eletään niinkuin kevät ja kukkaset kaikki :D
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)