Akryyli 23.04.2009 18:15:19 | |
---|
Eli olisi tarkoitus saada tietoa Taman Royalstar akryylirummuista tai pikemmin niiden arvosta nykypäivänä.Mulla tämmöset rummut ja ovat kuulemma harvinaista kamaa..Ovat hyvässä kunnossa ja melkein päivittäisessä käytössä!Olisin vaihtamassa niitä uuteen settiin ja liikkeestä tarjottiin niistä 250e vaihdossa ja luulen että tämä hinta oli aika paljon alakanttiin!Settiin kuuluu tomit (12,13,16)Basso (18) virveli(14).plus sit kaikki pellit ja härpäkkeet.Eli jos jollain on tietoa niin vastauksia kiitos.. Vai heitänkö menemään..?? |
polytoximaniac 23.04.2009 18:33:40 | |
---|
Ei paljon muuta tietoa hinnasta/arvosta ku et aika alakanttiin tarjosivat kaupassa! Kyllä nuo sen verran harvinaisuuksia on, että itse en kyllä välttämättä luopuisi. Alkaa oleen jo historiallista arvoakin.. Pulisongs = best |
Timi 23.04.2009 18:41:11 | |
---|
Aika alakanttiin minunkin mielestä.Ois aika makeet tuollaiset läpinäkyvät? 45 vuotta soittanut,Ei juurikaan mitään oppinut |
Timi: Aika alakanttiin minunkin mielestä.Ois aika makeet tuollaiset läpinäkyvät? Myy erikseen kannut, hw ja pellit vielä jokainen erikseen muusikoiden.netin torilla. Kyllä sinä saat paljon enemmän noista kamoista. Soundit, piuhat ja kajarit. |
Kailis 24.04.2009 00:14:18 | |
---|
Hei Agryyli (rumpu.net nick), HW on hardware, eli telineet, pedaalit ym. Mun mielestä noista kannuista voi saada ainakin tuplat. Riippuu mitä sulla on tuossa setissä ja kuinka paljon ostaja haluaa. Ei noille mitään listahintaa ole. |
Niq 24.04.2009 08:15:11 | |
---|
Niin, ja myyntiä ajatellen putsaa, puunaa ja jopa vahaa nuo vermeet ja ota sitten myyntikuvat niin kaupaksi saaminen on paljon helpompaa. "I have a cunning plan" -Baldrick |