Deep Shadow 23.04.2009 15:41:44 | |
---|
Jottei nyt aivan sotkettaisi formula-topiccia, niin höpötetään täällä. Kuinkas moni tätä peliä m.nettiläisistä jauhaa? Nyt oon muutamana päivänä vähän enemmän nakuttanut, mutta ei vaan huippukierroksiin pääse. Mahtaako näppiksellä päästäkään, sitäkin oon funtsaillut. 1:17,890 on tällä hetkellä paras aika mihin oon pystynyt. Kyllähän tuo selvää kehitystä on siihen mistä lähdin, mutta aika kaukana on vielä ne ajat mitä nopeimmat vetää. Välillä kuitenkin näkee semmoisia 1.13 alkuisiakin. No, sinänsähän tämä tuo ihan realistista kuvaa, taitaa tämänhetkinen tallini olla sellaista Force India tasoa. :D Yksi homma mikä mättää, niin sen ekan tiukan mutkayhdistelmän ajaminen. Millään ei meinaa järkevää linjaa siihen löytyä. "Hiljaisuuden jälkeen kukaan ei halunnut enää nauraa" |
MaD PiAnIsT 23.04.2009 15:42:31 (muokattu 23.04.2009 15:43:53) | |
---|
Toisin sanoen puhutaan tästä pelistä: http://www.lfs.net/ Edit: Ja ainakin itse aikoinaan LFS:ää pelanneena voisin sanoa että on tuskaa näppiksellä yrittää pelata. Ratti tai vähintään pädi on suositeltavaa. On/Off kaasulla ei todellakaan saada niitä huippukierroksia aikaseksi. "Olen edelleenkin sitä mieltä että kakkonen on mielettömästi ykköstä parempi." -Kikolaa |
Deep Shadow 23.04.2009 15:50:17 | |
---|
On/Off kaasulla ei todellakaan saada niitä huippukierroksia aikaseksi. Tuota itseasiassa ounastelinkin yhdeksi isoksi ongelmaksi. "Hiljaisuuden jälkeen kukaan ei halunnut enää nauraa" |
ruusteri 23.04.2009 17:15:56 | |
---|
Siis mikä tässä on idea? Joku manageri? |
Deep Shadow 23.04.2009 17:24:03 | |
---|
ruusteri: Siis mikä tässä on idea? Joku manageri? Ihan tuommoinen autosimulaattori. Tuossa maksullisessa versiossahan voi ajella kai monenlaisillakin autoilla, mutta ilmaisversiossa tuollaista formula BMW:tä. Sitten päivän mittaan on aina eri skaboja mitä voi ajella muita verkkopelaajia vastaan. http://www.maailmannopeinkansa.fi/ "Hiljaisuuden jälkeen kukaan ei halunnut enää nauraa" |
Vitutttaaa NIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIN paljon noissa overtaking -harjotuksissa, kun ite vetää hyvin ja sitten vastustaja tulee suoraan kylkeen tai perseeseen. "Törmäsit toiseen autoon". Saaatanana saatana!!! Menee niin hermot. feed the horses. The Freys are hauling food and fodder down from the Twins, but Ser Ryman claims
Darry. Our uncle thought she'd help Lancel win the Darry smallfolk.
that boy? |
Milkop 23.04.2009 19:21:41 | |
---|
Huvittaa kyllä joka kerta se mainos, jossa se urpo suu vaahdossa takoo peliä HIIRELLÄ! :D Mutta eihän voikaan olettaa että mainosmiehet pelaamisesta mitään tajuaisivat. Ihan ok peli tuo Live For Speed, mutta ei pärjää rFactorille mitenkään päin vaikkei tosin ilmaiselta tekeleeltä paljoa voikaan vaatia. Analoginen padi on vähimmäisvaatimus, näppiksellä en lähtisi edes yrittämään. "People are fucking boring. You know what would be great for a guy like me? To be in a coma." -George Carlin |
nakke 29.04.2009 04:24:22 | |
---|
Tuossahan on vakiona hiiriohjaus päällä, mutta tokihan sen voi muuttaa ratille tai padille. Ite tulee tahkottua ratilla muttei mitenkään huippuaikoja, oikein hyvällä kierroksella pääsee alle 1.16 ja tuolla ei vielä noissa karkeloissa oikein pärjää. Auton säätäminen on kanssa ihan hakusessa. |
bedlam 29.04.2009 13:57:10 | |
---|
Eipä pysty Mäkillä pelaamaan tätä. |
pässi 03.05.2009 14:21:25 | |
---|
|
Deep Shadow 03.05.2009 18:53:45 | |
---|
"Hiljaisuuden jälkeen kukaan ei halunnut enää nauraa" |
pässi 03.05.2009 21:43:46 | |
---|
|