Aihe: Susan Boyle 1 2 | |
---|---|
![]() 23.04.2009 14:55:52 | |
loosah: Miksi ei päälle päin uskoisi? Minkä näköinen ja luonteinen ihmisen pitäisi olla, jotta hän omaisi sinun mielestäsi suurella todennäköisyydellä mahtavan laulutaidon?!? On tää nykymeno sairasta... Sen ymmärrän, ettei kenestä tahansa voi tulla suurta kansan suosikkia, jos ei laulutaidon lisäksi ole yleisön haluamalla tavalla karismaattinen ja ulkonäöltään sopiva tyyppi, mutta tuollainen ennakkoasenne, että " Ei voi omata mahtavaa laulutaitoa, jos ulkokuori ei miellytä" on aivan natsia. Aika moni "mahtavan laulutaidon omaava" ammattilaulaja, joka vetää studiossa näiden mediaseksikkäitten artistien taustoja, näyttää ihan tavalliselta ihmiseltä, eikä miltään playboy-pupulta. Eivätkä he ulkonäkönsä, luonteensa tai minkään muun ominaisuutensa takia häviä laulutaidossa esiintyvälle tähdelle. Useimmiten jopa päinvastoin. No tääkään ei ollu kyllä ihan täysin mun mielipide, yleistystä enemmänkin. Tällä tavallahan näytti käyttäytyvän mm. koko Talentin sali tuomareita myöten. ' Ja kun tuo video mun naaman eteen pimennosta lätkästiin, en edes tiennyt että mitä se tulee siellä lavalla tekemään. Kun se sanoi laulavansa, mulle tuli sellanen ajatus, että se laulaa ihan paskasti, koska tällasia videoita enemmänkin tulee eteen täällä päin. Harvemmin kukaan pistää pyörimään jotain huippulaulajaa, "katos tää".. Kun painaa nappulaa, tulee tarjoilija, ja kun painaa tarjoilijaa, tulee nappula. Tai näin ainakin silloin 60-luvulla kun minä olin nuori.. (Kukkis 77) | |
![]() 23.04.2009 16:20:32 | |
Hiton hyvinhän toi lauloi ei siinä mitään.Takaraivossa kuitenkin epäilys että on joku tuotantoyhtiön löytö.Toivottavasti ei. Miinuspuolena tästä Susan Boyle-ilmiöstä varmaan seuraa se kun Suomeen täytyy löytää vastaava jota sitten markkinoidaan Suomen Susan Boylena.Taitaa karaokebaareissa riittää kykyjenetsijää lähiaikoina. | |
![]() 23.04.2009 21:27:25 | |
Uusimmassa South Parkissa oli kyllä tiukkaa settiä Susanista. "Lets black some metal, shall we?" | |
![]() 23.04.2009 21:30:10 | |
tox3: Uusimmassa South Parkissa oli kyllä tiukkaa settiä Susanista. Läskiparta. | |
![]() 23.04.2009 22:49:08 | |
Paha sanoa tästä yhtään mitään, mutta silti nyökyttelin kun satuin viime viikolla lukemaan metro-lehden kolumnia, jossa oliko se pastori Heinimäki sanoi, että se mikä tekee tästä niin suuren ilmiön on se, että se tulee niin lähelle: kuka tahansa voi olla ihan mykistävä, kun oikea paikka ja aika osuu kohdalle. Ei se tarkoittanut mitään tuhkimotarinaa vaan sitä ettei tarvii olla kaikin osin ylimaallisen jumalainen, täydellinen (tuote) että voi esimerkiksi laulaa (tai puhua tai piirtää) niin että siitä voi oikeasti ja syystä vaikuttua. Susan lauloi *riittävän* hyvin ja yhditettynä ei niin odotuksia herättävää olemukseen se muistutti että elämässä on oikeasti niitä American Dreamin muovipussihetkiä. On kiva kun on satuja joihin voi uskoa. Näin. Banaalit puheet on hienoja. | |
‹ edellinen sivu | seuraava sivu › 1 2 |
› Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)