Röh röh. Ja laukauksia. |
ZK 27.04.2009 15:16:18 | |
---|
Leather Heavenistä löytyy ainakin halvempaa osastoa eli 10-20egee/kpl ja valikoima on aika laaja.. kultasepiltä sitten saakin jo kaikkea tilattua jos massia on. Itselläni on kertynyt ajan myötä laatikollinen kaiken näköisiä ja mallisia sormen koristeita. Yleensä hanskassa pyörii yhdestä kolmeen sormusta.. ihan mielentilan ja vaatetuksen mukaan. -Mr.Self-Destruct- |
Milkop 27.04.2009 16:59:06 | |
---|
Drumjamo: Mitenkäs ihmisillä muuten on sormuksia, killuuko sormissa paljonkin metallia? 3 hopeasormusta on yleensä sormissa. Pronssinen Kalevakoru-sormuskin löytyisi, mutta pronssi aiheuttaa itselle allergisia reaktioita. Muutenkin vähän hölmö materiaali kun tummuu niin äkkiä. Hopea rules. "People are fucking boring. You know what would be great for a guy like me? To be in a coma." -George Carlin |
Hoddy Bully 28.04.2009 11:41:44 | |
---|
Viimeksi kun laitoin sormuksen sormeen, en saanut sitä pois ja jouduin menemään päivystykseen, jossa se sahattiin irti. Oli aika tiukassa ja sormi ihan turvoksissa. Ei ole sen jälkeen sormustimia tullut käytettyä. Mitä hyötyä niistä edes on? |
Simo78 28.04.2009 22:36:39 | |
---|
Mulle tuli mieleen hommata batmanin puku :-D. Ei vaan tuli otsikosta mieleen, että mikähän spedeilyketju tämä taas on. En sitten tiedä syökö tuo kirjoituksien määrää? Asiaan: En käytä sormuksia, en edes vihkisormusta, koska en mennyt sormuksen kanssa naimisiin. Jotenkin vaan tuntuu epämiellyttäviltä. Mulla on yksi sellainen kahden pennin pääkallosormus, mikä on kyllä erittäin epämiellyttävä--> eli jos oikeesti meinaat pitää niin tosiaan hommaa parempi... |
Drumjamo 28.04.2009 22:58:38 | |
---|
Simo78: Mulle tuli mieleen hommata batmanin puku :-D. Ei vaan tuli otsikosta mieleen, että mikähän spedeilyketju tämä taas on. En sitten tiedä syökö tuo kirjoituksien määrää? Asiaan: En käytä sormuksia, en edes vihkisormusta, koska en mennyt sormuksen kanssa naimisiin. Jotenkin vaan tuntuu epämiellyttäviltä. Mulla on yksi sellainen kahden pennin pääkallosormus, mikä on kyllä erittäin epämiellyttävä--> eli jos oikeesti meinaat pitää niin tosiaan hommaa parempi... Heh, no olisihan tuota voinut vähän miettiä mutta olkoot nyt noin :D Hommaaminen on alla jos nyt jostain löytyisi hieman halvemmalla kuin 75$ kappale + muutama kymmenen dollaria postikuluja. Yhtään sormusta ei tällä hetkellä ole sormessa, yhden omistan mutta sekin on joku vanha luokkasormus joka ei oikein istu mihinkään sormeen. Röh röh. Ja laukauksia. |
BondakeBunny 01.05.2009 19:34:26 | |
---|
Ite tulee piettyä turkista ostettua valkokulta sormusta. Vähä epäilytti ostaessa,että mitenkähän kusetetuks tässä joutuu. Mutta sormuspa on pysynyt hyväkuntoisena ja ei se oo mustunu yhtään. Ei väsyttämällä,vaan väkisin. |
ubik 11.05.2009 17:47:21 | |
---|
kihlasormus on, oikein hieno kultanen timanttileikkauksil |