Aihe: Rickenbackerin säätöön tarvittavat työkalut
1 2
opa
22.04.2009 15:21:16
Tuumamittaisia työkaluja moneen lähtöön löytyy putiikeista, jotka palvelee jenkkiautoharrastajia. En tiedä onko moisia Tampereella, mutta itse ostin Helsinkiläisestä alan liikkeestä vuosia sitten jonkun tommosen sveitsin armeijan linkkaria muistuttavan vehkeen, jossa on iso liuta tuumamittaisia kuusiokoloavaimia ja sitten 1/4-tuuman lenkkiavaimen kaularautasäätöihin. Niillä olen toistaiseksi oman 4003:n kanssa pärjännyt.
http://www.rockway.fi
Jamppa2
23.04.2009 11:07:13
Ääh lykkää moran sinne tallaan tahi kaulaan, kyllä se siitä suoristuu jos on suoristuakseen. Eikä maksa paljoa.
Osta koko paketti jo tänään ja naura paskainen nauru iloisena Esso-vahvistimen omistajana tavallisille hölmöläisille.
T.Nick
23.04.2009 12:41:24
Jamppa2: Ääh lykkää moran sinne tallaan tahi kaulaan, kyllä se siitä suoristuu jos on suoristuakseen. Eikä maksa paljoa.

Tän vois pistää tonne Basson säätö -FAQiin, luulen, että toimii hyvin muidenkin merkkien kohdalla.
Kipu lisää kiimaa
unser_charly
23.04.2009 13:35:18
Jamppa2: Ääh lykkää moran sinne tallaan tahi kaulaan, kyllä se siitä suoristuu jos on suoristuakseen. Eikä maksa paljoa.

Viestistä päätellen kuulut johonkin kulttuurivähemmistöömme... Siinä olet oikeassa, että puukolla ratkeaa monenlaiset pulmat ihmissuhteista voiveitsen vuolemiseen. Saisko sulta ostettua sellasen Rickenbackeriin sopivan moran halvalla. Voin vaihtaa vaikka hevoseen tai mersuun.

Biltemalaiset viestittivät, ettei heiltä löydy sopivankokoisia avaimia. Tarvii varmaan silti käydä itse tarkistamassa.
J.Hollström
23.04.2009 13:39:34
unser_charly:

Biltemalaiset viestittivät, ettei heiltä löydy sopivankokoisia avaimia. Tarvii varmaan silti käydä itse tarkistamassa.

Itse pistin tilaten ton rickysoundin avaimen. 22 puntaa kirpaisee.
unser_charly
23.04.2009 14:09:22
juki68: Itse pistin tilaten ton rickysoundin avaimen. 22 puntaa kirpaisee.

Hiukan epäilen, että siihen ratkasuun itsekin päädyn, lopulta.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)