dumbass 20.04.2009 21:38:48 | |
---|
Jeltz: Nyt ei muuta voi kun kompata Kailista. On ehdottomasti parhaat soittoluurit mitä vastaan on tullut. Vic Firthin SIH1 kannattaa sen sijaan unohtaa suosiolla. On suurinpiirtein vastakohta tuolle mitä edellä Beyerdynamiceista puhutaan. On aika hirveät kyllä. Saattaa olla pääni muodossakin vikaa mutta ei ne tuntunu tarpeeks suojaavan, että ois kuullu mitä sieltä tulee. tuossakin luvataan -24db, niin tuo 18 tuntuu aika vähäseltä. Mutta ehkä se on tottumista. |
OPJ1974 20.04.2009 22:22:32 | |
---|
Kailis: On eri joo. Sama kapseli mutta prossa 18 dB vaimennus, M:ssä 35 dB. Mikaelille; Olet ihan oikeassa ja mä tarkoitankin tilannetta jossa rumpuja soitetaan suht kovaa. Ja onhan se etu että monitorivolan saa säädettyä hiljaiselle. Sori, että tilasin thomannilta. Hetken mielijohde oli, ja sen kummemmin hintoja tutkimati. Nooh, jatkossa suosin suomalaista.. Niin, itse hankin nuo enkä todellakaan ole pitänyt huonona tuota 35 db:n vaimennusta. Itsekin soita hiljahkolla volalla ja tuo eristys vaan tosiaan tarkoittaa sitä, että piuha vaan kiinni Macbookkiin ja iTuneista/levylta/netistä yms. tavaraa tuutteihin - mikä parasta, ei tarvitse niitä volyymejä itse laitteesta vääntää "täysille". Ystävällisempää sekä laitteelle, äänen laadulle ja korville. "Where is the stage?" |
basic88 21.04.2009 15:54:17 | |
---|
Tilasinpa sitte itelle nuo Beyerdynamic DT 770M... Juurikin tuolta St Pauls Soundista, 155 euroa ja postikulut päälle, eli yhteensä jotain alle 170 euroa.. Kiitoksia siitä linkistä etten olisi thomannilta erehtynyt tilaamaan. Sietää sitten olla kans hyvät :D Mutta eiköhän ne ainaki nykyisen järjestelmän voita, peltorit ja siinä napit alla.. Ei oikein korvat tykkää hyvää ku aika isolla aina mp3-soitin tai klikki... |
Kailis 21.04.2009 16:16:16 | |
---|
basic88: Tilasinpa sitte itelle nuo Beyerdynamic DT 770M... Juurikin tuolta St Pauls Soundista, 155 euroa ja postikulut päälle, eli yhteensä jotain alle 170 euroa.. Kiitoksia siitä linkistä etten olisi thomannilta erehtynyt tilaamaan. Sietää sitten olla kans hyvät :D Mutta eiköhän ne ainaki nykyisen järjestelmän voita, peltorit ja siinä napit alla.. Ei oikein korvat tykkää hyvää ku aika isolla aina mp3-soitin tai klikki... No kylhä napeilla ja Peltoreilla eristävyys on aika raju, mutta väittäisin että äänenlaatu Beyerdynamic:eihin vaihdon jälkeen voi aiheuttaa alkkareiden vaihdon tarpeen. Määkin haluun omat!!! Studiossa oon vaan vedelly =( Rakas Joulupukki... |
OPJ1974 21.04.2009 18:22:07 | |
---|
Kailis: No kylhä napeilla ja Peltoreilla eristävyys on aika raju, mutta väittäisin että äänenlaatu Beyerdynamic:eihin vaihdon jälkeen voi aiheuttaa alkkareiden vaihdon tarpeen. Määkin haluun omat!!! Studiossa oon vaan vedelly =( Rakas Joulupukki... Mitäs olet tuhlannut kaikki rahasi niihin virveleihin? ;) "Where is the stage?" |
Kille 21.04.2009 18:33:04 | |
---|
Kailis: On eri joo. Sama kapseli mutta prossa 18 dB vaimennus, M:ssä 35 dB. Mikaelille; Olet ihan oikeassa ja mä tarkoitankin tilannetta jossa rumpuja soitetaan suht kovaa. Ja onhan se etu että monitorivolan saa säädettyä hiljaiselle. Kiitos tiedosta! |
hemmo 21.04.2009 19:06:39 | |
---|
basic88: Tilasinpa sitte itelle nuo Beyerdynamic DT 770M... Juurikin tuolta St Pauls Soundista, 155 euroa ja postikulut päälle, eli yhteensä jotain alle 170 euroa.. Kiitoksia siitä linkistä etten olisi thomannilta erehtynyt tilaamaan. Miekii ostin simmyiset. Viimeiset oli, hyllyssä. Kailiksen vika, kun menin tuhlaan. 8-p |
Kailis 21.04.2009 20:16:57 | |
---|
hemmo: Miekii ostin simmyiset. Viimeiset oli, hyllyssä. Kailiksen vika, kun menin tuhlaan. 8-p Noh, tuut kyllä tykkäämään niistä. Himassakin muu väki kiittää kun kuuntelet niillä, ei vuoda. Pirun hieno soundi niissä on. |
hemmo 21.04.2009 20:25:27 | |
---|
Kailis: Noh, tuut kyllä tykkäämään niistä. Himassakin muu väki kiittää kun kuuntelet niillä, ei vuoda. Pirun hieno soundi niissä on. Ei, treenikämpälle ne. Himassa en vaihda kuivankälpäköitä AKG K271:iä mihinkään, beibi. |
Kailis 21.04.2009 20:34:14 | |
---|
hemmo: Ei, treenikämpälle ne. Himassa en vaihda kuivankälpäköitä AKG K271:iä mihinkään, beibi. Mid vid? Mites ne toimii kannujen kanssa? |
hemmo 21.04.2009 20:46:04 | |
---|
Kailis: Mid vid? Mites ne toimii kannujen kanssa? Ei tiijä kun en ole kokkeillut, enkä aijjo. |
basic88 21.04.2009 22:40:52 | |
---|
Kailis: No kylhä napeilla ja Peltoreilla eristävyys on aika raju, mutta väittäisin että äänenlaatu Beyerdynamic:eihin vaihdon jälkeen voi aiheuttaa alkkareiden vaihdon tarpeen. Määkin haluun omat!!! Studiossa oon vaan vedelly =( Rakas Joulupukki... On toki eristävyys todella raju mutta korvat kärsii aika pahasti ku mp3-soitin huutaa toista tuntia täysillä korviin monta kertaa viikossa.. Äänenlaatu tulee olemaan varmaan jotakin käsittämätöntä, toivottavasti :P pitääpä infota sitte ku luurit saa treenikselle, eiköhän ne huomenna heitä ne postiin.. hemmo: Miekii ostin simmyiset. Viimeiset oli, hyllyssä. Kailiksen vika, kun menin tuhlaan. 8-p Joo Kailista käy syyttäminen täälläkin, mutta sama kai se on tilata kerralla hyvät ku kerran tilaa.. Ei tarvi sitte jälkeenpäin miettiä että vittu ku en ostanu niitä parempia.. Minun tilaamat oli sitte varmaan toiseksi viimeset ku vähän ennen sinua tilasin.. |
hemmo 22.04.2009 21:21:46 | |
---|
hemmo: Miekii ostin simmyiset. Viimeiset oli, hyllyssä. Kailiksen vika, kun menin tuhlaan. 8-p No niin, sain käsiini nämä Kailiksen ylimainostamat Beyerdynamic DT 770 M kuullokkeet, jotka eivät mielestäni sovi mihinkään muuhun kuin rumpaleiden treenikämppätreenaamiseen, sen verran hyvä on eristys johtuen tiukasta pääpannasta. Soundi on musakuuntelussa turhan tunkkainen ja bassovoittoinen. Esmes AKG K271 studiot pesevät ne 6-0 musahommissa. Munsta! Jos haet hyviä yleis/monitorikuulokkeita, niin osta jotain muuta. |
markkuliini 22.04.2009 21:27:49 | |
---|
Jengi ostelee kuulokkeita testaamatta?! Just... Niiakun cläpältä putoo kitsranhihna kai katkee, niibn kiilusilmä-Robretsoni paikkasi kähäkästi jatrkamalla Erkin sooloa lähestulkuon katkeematta luistu hommeli hyvin loppuunasti.
Hyvin bvetää kyll se Hevon Lehmikin ilmantuplapedaaliakin niitä vanhoja |
hemmo 22.04.2009 21:28:57 | |
---|
markkuliini: Jengi ostelee kuulokkeita testaamatta?! Just... Kamoon, hei, rahaa on. *paukuttaa* |
markkuliini 22.04.2009 21:30:30 (muokattu 22.04.2009 21:31:10) | |
---|
hemmo: Kamoon, hei, rahaa on. *paukuttaa* No niin, tuo on oikea asenne. :) "NIMITTÄIN FYRKKAA LÖYTYY!!!" Niiakun cläpältä putoo kitsranhihna kai katkee, niibn kiilusilmä-Robretsoni paikkasi kähäkästi jatrkamalla Erkin sooloa lähestulkuon katkeematta luistu hommeli hyvin loppuunasti.
Hyvin bvetää kyll se Hevon Lehmikin ilmantuplapedaaliakin niitä vanhoja |
basic88 22.04.2009 23:58:29 | |
---|
hemmo: No niin, sain käsiini nämä Kailiksen ylimainostamat Beyerdynamic DT 770 M kuullokkeet, jotka eivät mielestäni sovi mihinkään muuhun kuin rumpaleiden treenikämppätreenaamiseen, sen verran hyvä on eristys johtuen tiukasta pääpannasta. Soundi on musakuuntelussa turhan tunkkainen ja bassovoittoinen. Esmes AKG K271 studiot pesevät ne 6-0 musahommissa. Munsta! Joo tänään sain luurit ja vähän aikaa ehdin käydä treeniksellä kokeileen.. Ensituntuma mielestäni oli varsin miellyttävä, tähän mennessä ei mitään valittamista.. |
Kailis 23.04.2009 01:34:10 (muokattu 23.04.2009 01:35:19) | |
---|
hemmo: No niin, sain käsiini nämä Kailiksen ylimainostamat Beyerdynamic DT 770 M kuullokkeet, jotka eivät mielestäni sovi mihinkään muuhun kuin rumpaleiden treenikämppätreenaamiseen, sen verran hyvä on eristys johtuen tiukasta pääpannasta. Soundi on musakuuntelussa turhan tunkkainen ja bassovoittoinen. Esmes AKG K271 studiot pesevät ne 6-0 musahommissa. Munsta! Jos haet hyviä yleis/monitorikuulokkeita, niin osta jotain muuta. Sä oot ihme jässikkä. Sulla on suljetut kuulokkeet joita et ole edes testannut kannujen kanssa. Sitten suosittelen maailman studioissa erittäin käytettyjä ja kehuttuja (ja omienkin kokemuksieni mukaan hyviä) kuulokkeita, ja olen ylimainostaja. Ostan ne sulta heti pois, oikeesti. Ihme... Ai niin mutta treenikämppäkuulokkeiksihan ne hankitkin. Mutta jos on valittamista, otan ne heti. Ai niin mutta sullahan on fyrkkaa... |
OPJ1974 23.04.2009 08:14:45 | |
---|
hemmo: No niin, sain käsiini nämä Kailiksen ylimainostamat Beyerdynamic DT 770 M kuullokkeet, jotka eivät mielestäni sovi mihinkään muuhun kuin rumpaleiden treenikämppätreenaamiseen, sen verran hyvä on eristys johtuen tiukasta pääpannasta. Soundi on musakuuntelussa turhan tunkkainen ja bassovoittoinen. Esmes AKG K271 studiot pesevät ne 6-0 musahommissa. Munsta! Jos haet hyviä yleis/monitorikuulokkeita, niin osta jotain muuta. Mun mielestä ovat taas parhaat luurit, mitä olen päässäni koskaanikinä pitänyt. Tuo bassovoittoisuus on omaan korvaan pelkästään miellyttävää (Eikös se basso ole rumpalin paras kaveri tai jotain?) ja suoraan koneelta ajettaessa esimerkiksi reagoivat kyllä EQ asetuksiin oikein kiitettvästi. Kyllä niistä kirkkauttakin löytyy oikein hyvin. Eli ovatkohan taas makuasioita tai ainakin sinne päin? Toinen tykkää äidistä, toinen tyttärestä ja aina ei voittaa, ei edes joka kerta... Tämä siis lisäyksenä vain aiempaan mainitsemaani. Muusikolla on kolme olotilaa: Känni, krapula ja outo olo. |
Kailis: Sä oot ihme jässikkä. Sulla on suljetut kuulokkeet joita et ole edes testannut kannujen kanssa. Sitten suosittelen maailman studioissa erittäin käytettyjä ja kehuttuja (ja omienkin kokemuksieni mukaan hyviä) kuulokkeita, ja olen ylimainostaja. Ostan ne sulta heti pois, oikeesti. Ihme... Ai niin mutta treenikämppäkuulokkeiksihan ne hankitkin. Mutta jos on valittamista, otan ne heti. Ai niin mutta sullahan on fyrkkaa... Niin, mulla on tähän saakka ollut treeniksellä suljetut Sennheiser HD265, jotka eivät eristä tarpeeksi ja ovat nekin liian bassokkaat. Nyt on paremmat, toivon ma. |