the_antti 20.04.2009 16:57:07 | |
---|
|
Maardi 20.04.2009 19:12:18 | |
---|
Onko pesukarhun häntä vai joku muu? |
Pendulum 20.04.2009 19:26:47 | |
---|
Maardi: Onko pesukarhun häntä vai joku muu? Tiedä häntä |
Burn 20.04.2009 19:35:32 | |
---|
Olipas raivokas biisi ja synkkä ja sydäntärepivä video. Plussaa hienosta suihkuverhosta! Uuniin sen laitoin, Mieleni avasin. |
Meadow 20.04.2009 19:45:02 | |
---|
Biisi sai minut raivon partaalle ja video repi sydämeni riekaleiksi. Lisää tätä! |
moderndrummer88 20.04.2009 21:07:20 | |
---|
Sepäs oli tylsä... "Ja siitäkin syystä, pysytään erossa huumeista, viinasta ja uudemmasta jazzista" |
luopio 20.04.2009 23:02:17 | |
---|
En osaa oikeen edes sanoa. Tuo musavideo oli mielestäni aika järkytys. Soittopätkä olisi mielestäni pitäny leikata hieman hektisemmäksi ja hyppivämmäksi, että se olisi istunut musiikin kanssa paremmin. Kuvauksen tunnelma soittokohdissa toi mieleen enemmänkin Anna Erikssonin. Ja sit toi tarina oli kans jotenkin niin salkkareista. Se tunne mitä tossa biisissä on, ei välittyny mulle ainakaan ollenkaan noista kuvista. Liekö ohjaajan eka musavideo. Muuten sitten musiikista tulee semmoinen olo, että en tajua mitä tässä nyt oikein haetaan. Naislaulu on semmosta ultra bra osastoa ja sit välillä rankkaa jenkkiördäystä päälle. Aika väkisin yhteennaitetulta kuulostaa tai minä en todellakaan ymmärrä. Ollaan kuitenkin ihan liian rankoilla jäljillä, että tuo kuulostaisi hyvältä popilta. Paremmin toimisi ihan kokonaan tuolla poppipuolella. Kertsi meinaan on aika hyvä. Semmosilla mukavemmilla saundeilla ja pelkällä naislaululla voisin hyvinkin kuvitella saavani tuosta biisistä sitä irti mitä saan esimerkiksi Indicasta. Muistaakseni joskus aikaa sitten jotain tän bändin demoa kuuntelin ja se kuulosti ihan mukiinmenevältä ja siksi tästäkin jaksoin kiinnostua. Nyt suunta on sekava ja jyrkästi alaspäin. Pahoittelen, jos joku vetää herneen nenään, mutta mielestäni palautteen pitää olla rehellistä. Syntisin heittäköön viimeisen kiven |
Simo78 21.04.2009 10:05:34 | |
---|
Muistaakseni joskus aikaa sitten jotain tän bändin demoa kuuntelin ja se kuulosti ihan mukiinmenevältä ja siksi tästäkin jaksoin kiinnostua. Nyt suunta on sekava ja jyrkästi alaspäin. Pahoittelen, jos joku vetää herneen nenään, mutta mielestäni palautteen pitää olla rehellistä. Tässä bändissä oli aikanaan kova laulaja mies, se sitten vaihtui ja alamäki alkoi. On tää tän naikkosen kanssa kyllä parempaa kuin ilman. Mutta samaa mieltä tosta "liiallisesta" hevistä. Kertsi ois mun mielestä toiminut paremmin ihan rämpyteltynä ylösalas. Myspacessa ollut "Haavat" ois mun mielestä ollut parempi video biisi, se onkin soitettu enemmän "emosti", ja on ihan toimivaa poppista lievillä hevimausteilla. Ihan kelpo kappale. |
Sahtimies666 21.04.2009 12:03:00 | |
---|
Oli kyllä mahtavan raivokasta meininkiä. Puhdas naisääni ja tuollainen miehekäs ulosanti tuntuu putoavan meikäläiseen lähes poikkeuksetta. Mahtavan omaperäisiä harmonioita ja muutenkin jotenkin tosi oman kuulonen meininki. Siistiä kuulla että naisetkin uskaltaa laulaa kunnon metallia, ei tää pelkkää äijien hommaa ole :):). Videosta sen verta että jotenkin tuo tarina sai minut oikeasti liikuttumaan. Harvoin kukaan jaksaa nykysin panostaa videoihin niin paljon että päästäisiin tälle tasolle. Todellakin sydäntä riipivä tunnelma eikä laske otteestaan hetkeksikään. Jotenkin toivoisin vain että yhä harvempi nuori päättäisi jatkaa elämäänsä ja taistella vaikeuksien yli, sen sijaan että päättäisi elämänsä oman käden kautta. Itsekin olen käynyt pohjalla ja tiedän miltä se tuntuu. Elin vuosia täysin kieroutunutta elämää, vedin kamaa ja tein asioita joita kadun vielä tänäpäivänäkin. Minun valintani oli laskea Jeesus elämääni, ilman häntä tuskin kirjoittaisin tätäkään tekstiä :) Mahtavaa jatkoa Häntä-yhtyeelle, tästä on hyvä jatkaa :) |
saastara 21.04.2009 12:11:27 | |
---|
Bream: Oli kyllä mahtavan raivokasta meininkiä. Puhdas naisääni ja tuollainen miehekäs ulosanti tuntuu putoavan meikäläiseen lähes poikkeuksetta. Mahtavan omaperäisiä harmonioita ja muutenkin jotenkin tosi oman kuulonen meininki. Siistiä kuulla että naisetkin uskaltaa laulaa kunnon metallia, ei tää pelkkää äijien hommaa ole :):). Videosta sen verta että jotenkin tuo tarina sai minut oikeasti liikuttumaan. Harvoin kukaan jaksaa nykysin panostaa videoihin niin paljon että päästäisiin tälle tasolle. Todellakin sydäntä riipivä tunnelma eikä laske otteestaan hetkeksikään. Jotenkin toivoisin vain että yhä harvempi nuori päättäisi jatkaa elämäänsä ja taistella vaikeuksien yli, sen sijaan että päättäisi elämänsä oman käden kautta. Itsekin olen käynyt pohjalla ja tiedän miltä se tuntuu. Elin vuosia täysin kieroutunutta elämää, vedin kamaa ja tein asioita joita kadun vielä tänäpäivänäkin. Minun valintani oli laskea Jeesus elämääni, ilman häntä tuskin kirjoittaisin tätäkään tekstiä :) Mahtavaa jatkoa Häntä-yhtyeelle, tästä on hyvä jatkaa :) Mun sarkasmimittarina välähti nyt jostakin syystä ihan tappiinsa.. Olisikohan kalibrointiin syytä..? :( Mutmut.. Vähän samaa mieltä edellisten kirjoitusten kanssa. Kevyemmässä kontekstissa voisi toimia oikeasti paremmin. Eniten mun korvaan särähti nyt tuossa tuo naislaulajan "nynnyys". Kuulosti siltä, että likka on ollut äänityksissä ihan paskana ja pelännyt sitä mikkiä. Video oli kyllä sen verta mykistävää osastoa, että kenties parempi jos jätän sanomatta. "It's not enough to know which notes to play. You got to know why they need to be played." |
Sahtimies666 21.04.2009 12:39:08 | |
---|
Mun sarkasmimittarina välähti nyt jostakin syystä ihan tappiinsa.. Olisikohan kalibrointiin syytä..? :( En oikein ymmärtänyt, mitä tarkoitat? |
Räkkipeli 21.04.2009 12:53:48 | |
---|
Haha, m.netin sarkasmi alkaa muovaamaan jo ihmisten sarkasmimittarit yliherkiksi. :D ei juma.. Asiakas: "Kohta se aukeaa, mä tiedän nää Marshallit... kohta kohta..."
Myyjä: "Ahem ! Voitko laittaa vähän pienemmälle ?!" |
Vestu 21.04.2009 13:20:09 | |
---|
Eikö se ollukaan Rinta? :p Like father like scum |
luopio 21.04.2009 13:48:47 | |
---|
Bream: En oikein ymmärtänyt, mitä tarkoitat? Varmaankin sitä, että tuo sinun kehumisesi oli niin överiä, että se kuulosti jopa sarkastiselta vittuilulta tai siltä että sun parhaat kaveris soitaa tossa bändissä. Syntisin heittäköön viimeisen kiven |
Sahtimies666 21.04.2009 13:55:32 (muokattu 21.04.2009 13:56:06) | |
---|
Varmaankin sitä, että tuo sinun kehumisesi oli niin överiä, että se kuulosti jopa sarkastiselta vittuilulta tai siltä että sun parhaat kaveris soitaa tossa bändissä. Onko siinä jotain pahaa että pidän bändeistä joissa on naislaulaja? Mielestäni on mahtavaa että naisetkin uskaltautuvat astua raskaan musiikin maailmaan. Tällaisia bändejä ei kuitenkaan liikaa ole. Naislaulajat ovat kuitenkin aikamoinen harvinaisuus tällä saralla (paitsi tietenkin Angela Gossow mutta epäilen että hän on saatananpalvoja). Mutta mielipiteitähän nämä, aurinkoista kevään jatkoa :) |
antaapi olla... Syntisin heittäköön viimeisen kiven |
Migo 21.04.2009 15:02:27 | |
---|
Bream: Naislaulajat ovat kuitenkin aikamoinen harvinaisuus tällä saralla (paitsi tietenkin Angela Gossow mutta epäilen että hän on saatananpalvoja). Mutta mielipiteitähän nämä, aurinkoista kevään jatkoa :) Saattahan se tuo Angela olla itse piru naisen vartalossa. No joo, mutta siis paljonhan näitä hyviä naislaulajia on, jotka vetää hevimeteliä. Tämä Häntä-yhtye ei oikein saanut minussa heräämään minkäänlaisia tuntemuksia. Että semmosta... |
Decadetroll 21.04.2009 15:30:28 | |
---|
Nojoo. Olihan se sellasta. Popimpana toimis paremmin, kun tuo naislaulaja nyt vaan kuulostaa poplaulajalta. sellasta hentoa naisääntä ja sitten vedetään amöriikka-metalcore-mukarankka-ördäykset päälle. Eipä tullu meikän suosikkia tästä, mutta onnea bändille vaan, kyllä tuo varmasti monelle muulle uppoaa. Paskaa settiä jo vuodesta 87! |
Sarko 22.04.2009 01:04:59 | |
---|
Tahattoman koominen video, soitto-osuuksissa kuvaus oli kuin Koulu-TV:stä ja tarinaosuus oli korni, falski ja aiheutti myötähäpeää. Musiikkihan edusti tätä MTV-aamiaismuro-metallia. Kauhia. I like music that's more offensive. I like it to sound like nails on a blackboard, get me wild. -James Osterberg |
Manaatti 22.04.2009 19:36:25 | |
---|
Sarko: Tahattoman koominen video, soitto-osuuksissa kuvaus oli kuin Koulu-TV:stä ja tarinaosuus oli korni, falski ja aiheutti myötähäpeää. Musiikkihan edusti tätä MTV-aamiaismuro-metallia. Kauhia. Pitää vielä lisätä munattomat soundit ja CMX tyyliset syvällisyyttä hakevat lyriikat. Ei sillä, pitäkää lippu korkealla. Itse en digannut. Tunsin olevani kuin Horatio Algerin hirviömäinen reinkarnaatio...Menevä Mies, ja juuri sen verran sairas että itsevarmuus on sataprosenttinen.
http://myspace.com/beatsbragsvariance |