Anonymous-jazz 20.04.2009 20:08:57 | |
---|
Painajaismainen: Entä jos Columbus olisikin kiertänyt Amerikan mantereen vuonna 1492. Olisiko maailma parempi paikka elää ilman nykypäivän stereotyyppisiä amerikkalaisia? Viihdeteollisuus olisi varmasti aivan erilainen. "In a time of universal deceit, telling the truth becomes a revolutionary act"
- George Orwell |
Closure 20.04.2009 20:23:00 | |
---|
Anonymous-jazz: Viihdeteollisuus olisi varmasti aivan erilainen. Kummeli valtaa maailman. Mä ainakin arvostan suuresti kovia tiedemiehiä, jotka ei tajua ihmissuhteista mitään, laittaa laastaria rillien väliin ja nauraa pelottavalla tavalla omille vitseilleen. -Hjunnila |
Jokapaikanapina 20.04.2009 22:02:38 | |
---|
|
"In a time of universal deceit, telling the truth becomes a revolutionary act"
- George Orwell |
juuso a 22.04.2009 09:35:22 | |
---|
Oottekos muuten huomanneet, ettei mene päivääkään etteikö Obamasta olisi jotain uutisia jossain. Tällaisen huomion olen tehnyt eikä sille näy loppua. Wake up! |
taikakameli 23.04.2009 14:19:04 | |
---|
Huhhuh mitä sekopäitä. Saa nähä ovatko oikeassa |
Anonymous-jazz 24.04.2009 03:34:13 | |
---|
juuso a: Oottekos muuten huomanneet, ettei mene päivääkään etteikö Obamasta olisi jotain uutisia jossain. Tällaisen huomion olen tehnyt eikä sille näy loppua. Nukkepressan on saatava julkisuutta. "In a time of universal deceit, telling the truth becomes a revolutionary act"
- George Orwell |
Bonham 26.04.2009 00:03:48 | |
---|
Anonymous-jazz: Nukkepressan on saatava julkisuutta. Niin.. tai perkele, olisko ihan vaan kyse siitä, että se sattuu olemaan melko vaikutusvaltaisen maan uusi pressa??? Ei kai nyt sentään. Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan) |