Borlag 15.04.2009 20:43:22 | |
---|
Nazareth: No pääseepäs, tapellaanko :D No miksikäs ei, siitä saa kuulema tupakkaa. Säästyisi kiska reissulta... Itse ketjuun liittyen, kovin montaa coveria ei vastaan ole tullut mikä alkuperäiselle pärjäisi millään tasolla, saatika sitten päihittäisi sen. Deep Purple - Hush, Jimi Hendrix - Hey Joe yms biisit mitkä nousseet tunnetuksi näiden uusien versioiden avittamana ovat lähes ainoat. |
Nazareth 15.04.2009 20:49:34 | |
---|
Borlag: No miksikäs ei, siitä saa kuulema tupakkaa. Säästyisi kiska reissulta... Itse ketjuun liittyen, kovin montaa coveria ei vastaan ole tullut mikä alkuperäiselle pärjäisi millään tasolla, saatika sitten päihittäisi sen. Deep Purple - Hush, Jimi Hendrix - Hey Joe yms biisit mitkä nousseet tunnetuksi näiden uusien versioiden avittamana ovat lähes ainoat. Heh, iha vitsillä laitoin, no offense. At one hundred yards! Volley fire, present! Aim! Fire! |
Borlag 15.04.2009 20:53:44 | |
---|
Nazareth: Heh, iha vitsillä laitoin, no offense. Mitä, tarkoittaako tämä että joudun raahautumaan kiskalle? (Hirveän vakavana) |
Gatorock 17.04.2009 21:26:38 | |
---|
|
Ziggy Bubba 18.04.2009 00:11:36 | |
---|
Borlag: Itse ketjuun liittyen, kovin montaa coveria ei vastaan ole tullut mikä alkuperäiselle pärjäisi millään tasolla, saatika sitten päihittäisi sen. Deep Purple - Hush, Jimi Hendrix - Hey Joe yms biisit mitkä nousseet tunnetuksi näiden uusien versioiden avittamana ovat lähes ainoat. Noh, ainakin Henkan All Along The Watchtower ja Johnny Cashin Hurt taitavat mennä tuohon sarakkeeseen. |
gunkko 18.04.2009 09:52:23 | |
---|
muistaakseni chubby chekerin lets twist again on jonkun kirjoittama ralli joskus ennen checkerin tekemää versiota..myöhemmin hitiksikin nousseessa kappaleessa on tempo hilattu huomattavasti kattoon orkkikseen verrattuna.voin muistaa väärinkin. "hyvin hoidettu krapula on humalan kaunein kukka"..jokelan kirjasta |
Closure 18.04.2009 13:04:06 | |
---|
Emma Salokosken Pohjan poika. Huhhuh, vetää kyllä turpaa tuota Bob Dylanin versiota tunnelmallaan. Aivan uskomatonta. Mä ainakin arvostan suuresti kovia tiedemiehiä, jotka ei tajua ihmissuhteista mitään, laittaa laastaria rillien väliin ja nauraa pelottavalla tavalla omille vitseilleen. -Hjunnila |
Burn 20.04.2009 15:01:49 | |
---|
Nyt kun ajankohtakin on sopiva: Faith No Moren versioima War Pigs on kyllä varsin mainio veto. Hiinä ja hiinä että peseekö alkuperäisen... Uuniin sen laitoin, Mieleni avasin. |
tenkainen 20.04.2009 16:51:31 | |
---|
Burn: Nyt kun ajankohtakin on sopiva: Faith No Moren versioima War Pigs on kyllä varsin mainio veto. Hiinä ja hiinä että peseekö alkuperäisen... Mä tykkään enemmän siitä livevedosta, joka on Sabbathin coverkokoelmalla Nativity in Blackillä. "Jos haluat tosissasi tehdä pahaa vanhemmillesi, mutta kanttisi ei kestä ryhtyä homoseksuaaliksi, voit aina siirtyä taiteiden pariin." Kurt Vonnegut
IMIK #37 |
Burn: Nyt kun ajankohtakin on sopiva: Faith No Moren versioima War Pigs on kyllä varsin mainio veto. Hiinä ja hiinä että peseekö alkuperäisen... Itsehän en voi sietää kyseistä versiota, mutta se olenkin vain minä :) You have to be trusted by the people that you lie to, so that when they turn their backs on you, you'll get the chance to put the knife in. |
baron 22.04.2009 06:49:00 | |
---|
Juuri radiosta tuleva Perez Pradon "Cherry Pink and Apple Blossom White" verrattuna originaaliin ranskalaischansoniin "Cerisier rose et pommier blanc" You can play any note on any chord. If it sounds "right", then it is (Mark Levine) |
Hargon 24.04.2009 09:44:03 | |
---|
"Elämä ottaa ja elämä potkii" |
Röntgen-Jeesus 24.04.2009 10:42:52 | |
---|
Therapy?:n versioima Diane on rutkasti parempi alkuperäiseen Hüsker Dü:n versioon verrattuna. "Lets black some metal, shall we?" |
Loijaa 24.04.2009 18:32:52 | |
---|
Bobby Womackin "California Dreamin'" on kyllä sa*tanan hyvä biisi, ei tämä minusta ole enää edes cover sanan varsinaisessa merkityksessä, elää ihan omaa elämäänsä. Mamas & Papasin originaalista pidän kyllä myös erittäin paljon. You know that I would be a liar |
hjukke 25.04.2009 01:34:13 | |
---|
Hargon: Manic Street Preachers: Umbrella http://www.youtube.com/watch?v=3G-wZ5uY0_o Peittoaa Rihannan r'n'b-uikutuksen mennen tullen. Peittoaa, mutta tuosta biisitä ei tule kyllä mitään niin kauan kun siinä on se änkytys-uikutus-ähinä -kohta säilytetty. |
Knoppix 25.04.2009 11:31:40 | |
---|
Guns N rosesin Knockin on heavens door :) Paljon alkuperäistä parempi. |
Sergei Fallinen 25.04.2009 12:39:35 | |
---|
|
Soloer 25.04.2009 13:15:24 | |
---|
|
Zarmo 25.04.2009 23:56:27 | |
---|
Knoppix: Guns N rosesin Knockin on heavens door :) Paljon alkuperäistä parempi. Hyi saatana... yks hirveimpiä vetoja, mitä oon eläessäni kuullu. Sanon siis: Trio Työkeitten Paranoid Pekka Kuusiston Patakakkostunnari Tän jätkän: http://www.youtube.com/watch?v=mEg22P64wuI You Suffer |
Burn 27.05.2009 11:11:23 | |
---|
Olipa kerran pedofiili, raiskaaja ja pappi. Ja siinä oli vasta tarinan ensimmäinen henkilö... |