Aihe: Faith No More
1 2 3 4 518 19 20 21 2247 48 49 50 51
aho
20.04.2009 11:46:16
Jotain positiivista siinä että asuu pienessä kaupungissa: viiden ihmisen jono paikallisesssa lipunmyyntipisteessä.
www.myspace.com/boristheconductor
jullejullejulle
20.04.2009 11:48:48
No niin sivu suun meni piletit töitten takia. Jos haluat pelastaa päiväni, tarjoa järkihintaan ylimääräisiä (1-4kpl) pikaviestillä esim.
Hannu H.
20.04.2009 12:00:18

http://www.hs.fi/viihde/artikkeli/F … +tukki+lipunmyynnin++/1135245305170

Huhhuh!

Kaikki konsertin 13 000 lippua oli varattu loppuun kymmeneen mennessä.

Kait se 11-vuoden tauko sitten vaan saa ihmiset nälkäisiksi..?
Päiväduuni on vain harrastus jolla kustannetaan se oikea työ.
StoRBa
20.04.2009 12:15:16

Oltiin tokana Tiketin jonossa. Liput taskussa :)
Onko tuo... Super Guss Cola??
jarkkkk
20.04.2009 12:41:46
Miksi muuten huuto.net antaa pitää nuita lippuja myynnissä vaikka se loukkaa mm. lippupalvelun käyttöehtoja?
miten ajetaan grungeparta? -haulikolla. "Neekerit, homopopparit ja muut hipit jamittelevat. hewy äjjät vaan mulkoilevat toisiaan ja virittävät kitaroita kilpaa alemmas." -Jawski "Haistakaa kaikki paska" -Bream
päänahka
20.04.2009 12:42:18
StoRBa: Oltiin tokana Tiketin jonossa. Liput taskussa :)

Mepä oltiin ekana! Tai siis tyttöystävä oli, itse olin höyhensaarilla.
rkellu
20.04.2009 12:44:10

sainpas liput...
StoRBa
20.04.2009 13:00:48

päänahka: Mepä oltiin ekana! Tai siis tyttöystävä oli, itse olin höyhensaarilla.

Se oli sitten tullut siihen meitä pari minuuttia ennen siihen, kun juteltiin :)
Hannu H.
20.04.2009 13:03:47

mr.bungle: Ei kai niitä lippupalvelun käyttöehdot kiinnosta? Ja en mä tiedä miten lippupalvelun käyttöehdot vois estää ihmistä myymästä lippuaan, ne on vain tekstiä.

Juu sehän ei siis laitonta ole oman omaisuutensa myyminen. Lippupalvelun käyttöehdot toki sen kieltää mutta ei se siitä laitonta tee. Jos jää kiinni niin lippupalvelu ei varmaan enää myy lippuja ko. henkilölle mutta siihen se sitten jääkin.

Joku yhteistyö huuto.netin ja lippupalvelun välillä vois olla ihan näppärää että jaettais ihmisten tiedot ja jos myy lippuja nii bannit molempiin.

Tai jotain.
Päiväduuni on vain harrastus jolla kustannetaan se oikea työ.
StoRBa
20.04.2009 13:08:25

Hannu H.: Juu sehän ei siis laitonta ole oman omaisuutensa myyminen. Lippupalvelun käyttöehdot toki sen kieltää mutta ei se siitä laitonta tee. Jos jää kiinni niin lippupalvelu ei varmaan enää myy lippuja ko. henkilölle mutta siihen se sitten jääkin.

Joku yhteistyö huuto.netin ja lippupalvelun välillä vois olla ihan näppärää että jaettais ihmisten tiedot ja jos myy lippuja nii bannit molempiin.

Tai jotain.

Kannatetaan.
Tuunausta, puunausta ja yleistä löpinää blogissa.
carnation
20.04.2009 13:23:34 (muokattu 20.04.2009 13:24:43)
Hannu H.: Joku yhteistyö huuto.netin ja lippupalvelun välillä vois olla ihan näppärää että jaettais ihmisten tiedot ja jos myy lippuja nii bannit molempiin.

Tai jotain.

Sekin auttaisi, että lippupalvelu selvästi rajoittaisi yhdelle ihmiselle myytävien lippujen määrää. Se että ostoraja on "vain" 10 lippua, on ihan naurettavaa paskaa. 2-3 olisi kohtuullinen, mutta eipä sekään tietenkään trokausta poista. Mutta tottakai lippupalvelu haluaa myydä kerralla paljon lippuja, sen jälkeen voi sitten nostaakin kädet pystyyn ja sanoa ettei loppu ole meidän vastuullamme. Sitä en tajua miksi noiden lippujen perspuolella on jos jonkinlaista jälleenmyyntiä yms. rajoittavaa pikkupränttiä, kun ei sillä näytä olevan mitään käytännön merkitystä.
"Silpomisia, saatanismia, fundamentalismia, moninaista kanibalismia, mielisaiden heiteelle jättöä. Sekoavaa höyrypäistä kapitalismin mätänevää loppua."
Johnny Buzz
20.04.2009 13:49:09

carnation: Sekin auttaisi, että lippupalvelu selvästi rajoittaisi yhdelle ihmiselle myytävien lippujen määrää. Se että ostoraja on "vain" 10 lippua, on ihan naurettavaa paskaa. 2-3 olisi kohtuullinen, mutta eipä sekään tietenkään trokausta poista. Mutta tottakai lippupalvelu haluaa myydä kerralla paljon lippuja, sen jälkeen voi sitten nostaakin kädet pystyyn ja sanoa ettei loppu ole meidän vastuullamme. Sitä en tajua miksi noiden lippujen perspuolella on jos jonkinlaista jälleenmyyntiä yms. rajoittavaa pikkupränttiä, kun ei sillä näytä olevan mitään käytännön merkitystä.

Täysin samaa mieltä. Harva sitä oikeesti on ostamassa yli kolmea lippua. Ja jos on tarkoitus hommata enemmän, niin jakaa vastuun kaverin kanssa. Siellä lippujen takapuolella taitaa itse asiassa olla jo toi jälleen myynnin kieltävä pykälä.
www.soulstab.com www.myspace.com/soulstab
Primitive Communication nyt kaupoissa!
Sahtimies666
20.04.2009 15:28:54
Ihmettelen vaan et miks helvetissä ihmiset tuolal huuto.netissä haluu maksaa 165 euroa kahesta lipusta kun ne voi ostaa suoraan lippupalvelusta hintaan 118 €...

http://www.lippupalvelu.fi/html/art … .htmI?l=FI&artist=Faith+No+More olenko mä ihan sokea vai näyttääkö toi sivusto päin helvettiä tuon lipputilanteen?
kyseinen
20.04.2009 15:31:47
Jos jaksaisit klikata pari kliksua eteenpäin ja tutkia asiaa hieman tarkemmin, niin pääsisit reaalitilanteeseen:

"Valittuun kategoriaan ei ole enää vapaita paikkoja. On myös mahdollista että haluamasi määrää ei ole vapaana."
"No s'on ihan tyhymä mies tuo!" -Jope
hyllevi
20.04.2009 15:36:01
No nyt sieltä saa lippuja :)) Mutta paikallisosuuspankki ei kelpaakaan enää :)) ja minultahan puuttuu muutenkin 27 senttiä koska toimituskulut ovat 6 euroa :)) Maksaako kirjeen lähettäminen oikeasti noin paljon? Tarvitsen veitsen. Hajoan.
JM
20.04.2009 17:00:26 (muokattu 20.04.2009 17:03:49)
En halua mitenkään kääntää veistä niiden haavassa, jotka eivät vielä ole lippuaan saaneet, mutta jälleen pari minuuttia sitten onnistuin saamaan yhden lipun kaverille.

Koko tarinahan meni mun kohdalla niin, että aamulla Lippupalvelun jonossa edessäni ollut herra sai 4 lippua, mulle tuli jo sitten "ei oo":ta klo 9:14. Tulin kotiin, purin aggressioitani irtaimistoon, kunnes luin tältä palstalta että netistä lippuja vielä löytyy. Varttitunti lippupalvelun jonossa, ja 2 lippua (yksi kerrallaan tosin). Ja nyt tosiaan tärppäsi taas.

Tarinan opetus: kannattaa käydä tsekkaamassa niitä sivuja vielä myöhemminkin. Lippupalvelusta voin paljastaa pienen kikan; joka kerta kun olen lipun saanut, olen valinnut hintakategoriaksi "Hintakategoria 1 59" ja lohkoksi "N -". En tiedä onko tuolla todellista vaikutusta, mutta "Parhaat vapaat paikat" - valinnalla mulla ei tärpännyt kertaakaan.

Tsemiä liputtomille.

EDIT: Varmistuksena vielä todettakoon, etten ole trokari. Tehtiin 4 kaverin kanssa vaan diili, että kukin osallistuu lippujen metsästykseen niin kauan, että jokaisella on lippu. Nyt jokaisella on lippu, ja jahti saa päättyä;)
-
Bonesaw
20.04.2009 17:06:49
aho: Jotain positiivista siinä että asuu pienessä kaupungissa: viiden ihmisen jono paikallisesssa lipunmyyntipisteessä.

Sama. Yheksältä lippu käteen ilman jonottelua.
ramionparas
20.04.2009 17:48:42

JM:

Tarinan opetus: kannattaa käydä tsekkaamassa niitä sivuja vielä myöhemminkin. Lippupalvelusta voin paljastaa pienen kikan; joka kerta kun olen lipun saanut, olen valinnut hintakategoriaksi "Hintakategoria 1 59" ja lohkoksi "N -". En tiedä onko tuolla todellista vaikutusta, mutta "Parhaat vapaat paikat" - valinnalla mulla ei tärpännyt kertaakaan.

voin sanoa että juuri äsken tuota kokeilin, ja lipun olisin saanut jo helposti, onneksi tosin löytyy jo..
http://www.evilpiggy.tk http://www.mikseri.net/epm http://www.myspace.com/evilpiggymachine
kanisteri
20.04.2009 20:14:23 (muokattu 20.04.2009 21:03:59)
Hannu H.: Juu sehän ei siis laitonta ole oman omaisuutensa myyminen. Lippupalvelun käyttöehdot toki sen kieltää mutta ei se siitä laitonta tee. Jos jää kiinni niin lippupalvelu ei varmaan enää myy lippuja ko. henkilölle mutta siihen se sitten jääkin.

Tai jotain.

Huutonetillä ei ole mitään motivaatiota moiseen. Todennäköisesti Huutonetti pikemmin puolustaisi nykykäytäntöä vaikka raastuvassa, mikäli tuollaista vaadittaisiin Lippupalvelun taholta. Huutonet elää käyttäjistään. Ja toisaalta Lippupalvelua tai tapahtumajärjestäjiä ei aidosti näytä hetkauttavan, mitä lipuille tapahtuu sen jälkeen on ommat fyrkat on kääritty.

Paljon tiukemmat lippurajoitukset hillitsisivät parhaiten trokausta. Lippujen henkilökohtaistaminen voisi kanssa olla tehokasta, mutta nostaisi kaikkien osapuolien kuluja ehkä kohtuuttomasti. Onhan nimettyjen lippujen myynnistä esimerkkejä kuitenkin, esim Springsteenin Tukholman -keikka pari vuotta sitten ja HIMin Helldone-festarit.

Mitähän mahdollisuuksia verottajalla olisi puuttua asiaan? Omaisuuttaan saa toki myydä, mutta jos kauppaa tekee systemaattisesti ansaintatarkoituksessa, niin verojahan tuosta kai kuuluisi maksaa? Voisiko verottaja tai poliisi tutkia, onko kyse veropetoksesta?
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)