Aihe: Valve King 100
1 2
_DimebagDarrel_
19.04.2009 20:57:44
Selvä juttu. Eli jos tykkän MT:n saundista ja VK:n heavy / rock soundeista niin paras keino on liittaa MT puhtaaseen kanavaan vai ?. Mikä siinä sitten on että kaikki on tuota asiaa vastaan niin kovasti, miksi kaikki haluaa boostata särökanavaa ennemmin kun liittää pedaalin kliiniin ? :D
Noll_a
19.04.2009 21:11:15 (muokattu 19.04.2009 21:12:19)
Kyllä se MT tuossa tapauksessa sinne kliinin päälle kuuluu. Niin tosiaan, tuo Valvekingin oma soundi värittyy varmasti aika lailla tuon metalzonen tullessa päälle ja metalzonesta saa helposti irti hyvää sirinää jos ei osaa säätää. Ihan makuasioita siis ovat. Jos itse tykkäät siitä soundista mitä saat metalzonella ja Valvekingillä niin eikun ostoon vaan.
Rock the hell and kill 'em all..
_DimebagDarrel_
20.04.2009 20:17:26
Noll_a: Kyllä se MT tuossa tapauksessa sinne kliinin päälle kuuluu. Niin tosiaan, tuo Valvekingin oma soundi värittyy varmasti aika lailla tuon metalzonen tullessa päälle ja metalzonesta saa helposti irti hyvää sirinää jos ei osaa säätää. Ihan makuasioita siis ovat. Jos itse tykkäät siitä soundista mitä saat metalzonella ja Valvekingillä niin eikun ostoon vaan.

Okei kiitos tuhannesti, tunnut olevan asiantunteva ihminen joka tosiaan tietää ja kertoo asiat kunnon perusteluin

Kiitos vielä kerran ! :D
maxeli
21.04.2009 16:28:55
Mulla kanssa käytössä vk100 ja pakko on kehua kyseistä nuppia!

Tosin yksi pääteputki pamahti noin 2kk kuluttua ostamisesta, vaihdettiin sitten kaikki pääteputket uusiin (solvanan?) putkiin ja sen jälkeen on on toiminut kun unelma. Ei mitään turhia hurinoita tai vinkunoita eikä poksahduksia :) Soundi muuttuui myös putkien vaihdolla huomattavasti mureammaksi.

Rokki touhuihin aivan loistava peli. Itse olen muutamaa säröspeduakin testannut ja todennut, että loppupeleissä paras saundi lähtee ihan siitä omasta särökanavasta, mutta soundihan on makuasia...
_DimebagDarrel_
21.04.2009 17:21:03
Niitähän ne, itse olen hankkimassa myös VK100 lähipäivinä
trent
30.08.2009 14:21:38 (muokattu 30.08.2009 14:23:54)
Mulla nyt ollut kyseinen nuppi ja 4x12 VK kaappi reilun vuoden ja jotenkin ei inspiroi enää. Mökää ja säröä löytyy toki enemmän kuin tarpeeksi ja cleanit pysyy puhtaina, mutta tietynlainen lämpö siitä puuttuu. En tiedä auttaisiko kaapin vaihto vai pitäisikö luopua koko setistä. Mieltymykset tuppaa muutenkin olemaan enemmän Marshallin suuntaan.
Isi, mitä oli funk?
Antti1
30.08.2009 14:23:16
Ei auta kaapin vaihto ongelmaan. Voi ehkä parantaa lopputulosta, mutta sama perussointi siellä taustalla pysyy kuitenkin.
Oh my goodness. What am I gonna do in a submarine?
Jööhannes
05.09.2009 21:03:37
Soittelin tuttavan Valve Kingillä ja kävi ikävästi. Ääni alkoi hävitä, putket rupesivat loistamaan erittäin kirkkaina ja lopulta virrat hävisivät kokonaan. On melko ilmeistä, että päättäri(t) posahtivat, mutta ihmetyttää ettei virtaa tule laitteeseen enää lainkaan. Lieköhän nupista mennyt sulake, vai voiko jotain ikävämpääkin olla tapahtunut? Jos joku osaa suoraan kertoa, mistä on kyse, niin olisin erittäin kiitollinen. Tilanteesta sen verran, että kitara ei edes ollut erityisen kovalla, nuppi oli kytketty oikealle vastukselle ja kaikki oli muutenkin normaalisti.
M4ss3 m/
05.09.2009 21:23:17 (muokattu 05.09.2009 21:31:51)
^Samasta ongelmasta itse itkin täällä viime/toissa viikolla, sulake meni, kannattaa ruuvata ja katsoa onko se metallilanka siellä sisällä poikki, ei mene kuin pari sekuntia tuohon hommaan oikeasti.

Kuvailusi osuu muutenkin aika lailla siihen mitä minulle kävi.

Edit3: Sääh, poistin koko tekstin kun joku pelle olisi kuitenkin tullut taas vittuilemaan.
Takajeejee
07.09.2009 16:45:25 (muokattu 07.09.2009 16:51:13)
http://www.myspace.com/radiodial ihan puhtaasti valvekingeistä otettiin noi joskus 2008 keväällä. _Vähän_ ehkä jäi tunkkasiksi soundit. Scoopatun olosiksi jopa, vaikka itsellä treble klo 10, middle klo 15, ja basso siinä klo 12. Mikin etäisyys ja suuntaus elementteihinkin ois voinu olla paremmin mietitty.

EDIT: Niin ja kaappina Framuksen Dragon 4x12". Sinne sisään vaihdettu Celestioneita.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)