markkuliini 19.04.2009 01:58:57 | |
---|
Bobana: Siis voihan tollasta konepaskaakin soittaa ns. laid back:isti (anteeksi täysin väärä suomennos) ja kuulostaa hyvältä. Ei ole mitään yhtä ja ainoaa tapaa soittaa tollasta "oikein".
Ehkä voi, ehkä ei, mutta edelleenkään ei huojuen kuten aiemmin toivoit. Niiakun cläpältä putoo kitsranhihna kai katkee, niibn kiilusilmä-Robretsoni paikkasi kähäkästi jatrkamalla Erkin sooloa lähestulkuon katkeematta luistu hommeli hyvin loppuunasti.
Hyvin bvetää kyll se Hevon Lehmikin ilmantuplapedaaliakin niitä vanhoja |
Deino 19.04.2009 01:59:47 (muokattu 19.04.2009 02:43:10) | |
---|
|
markkuliini 19.04.2009 02:34:07 | |
---|
Niiakun cläpältä putoo kitsranhihna kai katkee, niibn kiilusilmä-Robretsoni paikkasi kähäkästi jatrkamalla Erkin sooloa lähestulkuon katkeematta luistu hommeli hyvin loppuunasti.
Hyvin bvetää kyll se Hevon Lehmikin ilmantuplapedaaliakin niitä vanhoja |
|
Deino 19.04.2009 02:49:44 | |
---|
|
Kailis 19.04.2009 02:50:17 | |
---|
K.Suninen: http://www.youtube.com/watch?v=qfJ2LZQbvs4 Ei tiedä pitäiskö sitä itkeä vai nauraa ku meno lähtee ihan totaalisesti hanskasta 4:10 etiäpäin--> Spanky pistelee rummuissa. Mulle tää on ilmiömäistä. En itseasiassa diggaa tällaisestä soittamisesta, muuten kuin sirkus- ja tirkistelymielessä. Ihailen kyllä pelonsekaisin tuntein, mutta kauhean vähän käyttökelpoista raaka-ainesta mun soppaan. Siis minä. Got it? |
Kailis 19.04.2009 02:53:10 | |
---|
|
Kailis 19.04.2009 02:57:30 | |
---|
|
Epämuusikko 19.04.2009 13:17:26 | |
---|
Bobana: NO Anteeksi herra täydellisys. Siis voihan tollasta konepaskaakin soittaa ns. laid back:isti (anteeksi täysin väärä suomennos) ja kuulostaa hyvältä. Ei ole mitään yhtä ja ainoaa tapaa soittaa tollasta "oikein". Se on teidän teoorikoiden ongelma. Meillä itse-oppineilla pässeillä on tämä hieman helpompaa. : D Mitä ihmettä ????? :):) "BMMMBMMMBMMMMMMMM". Kesy animaali #1 |
Bobana 19.04.2009 14:33:22 | |
---|
markkuliini: What did you call me and my mother?! You and me outside right now! :/ FIGHT! : D Illalla hilpeenä kaljaa ja aamulla kalpeena hiljaa. |
arse 19.04.2009 15:45:14 | |
---|
http://www.youtube.com/watch?v=FH5cK_qk_TE |
moderndrummer88 19.04.2009 16:17:52 | |
---|
"Ja siitäkin syystä, pysytään erossa huumeista, viinasta ja uudemmasta jazzista" |
Speedy 20.04.2009 15:25:56 | |
---|
"All I think about is time and groove" J. Porcaro |
dumbass 20.04.2009 20:55:41 | |
---|
arse: Tarkkaa joo, mutta kuka tuota musaa jaksaa kuunnella? En mä haluakaan tota musaa kuunnella. Miksi minun pitäisi? Sen sijaan mä tykkään katsella hyvää rumpalia ja plokkailla juttuja mitä ei välttämättä ihan kaikessa kuunneltavassa musiikissa ole. |
Kailis 20.04.2009 23:52:10 | |
---|
dumbass: En mä haluakaan tota musaa kuunnella. Miksi minun pitäisi? Sen sijaan mä tykkään katsella hyvää rumpalia ja plokkailla juttuja mitä ei välttämättä ihan kaikessa kuunneltavassa musiikissa ole. Hyvin laitettu! |
jazzmies 21.04.2009 07:10:35 | |
---|
dumbass: En mä haluakaan tota musaa kuunnella. Miksi minun pitäisi? Sen sijaan mä tykkään katsella hyvää rumpalia ja plokkailla juttuja mitä ei välttämättä ihan kaikessa kuunneltavassa musiikissa ole. Minäkin tykkään kuunnella Juhani Palmun tauluja, koska niissä on luukki ja ihania värejä. Kehykset ovat myös kauniit. Mutta en halua katsella niitä, miksi pitäisi? Jooga on pop(jazz)! |
dumbass 21.04.2009 10:17:57 | |
---|
jazzmies: Mutta en halua katsella niitä, miksi pitäisi? Koska kuuntelet niitä jo. |
hollmi-5 21.04.2009 10:21:40 | |
---|
dumbass: En mä haluakaan tota musaa kuunnella. Miksi minun pitäisi? Sen sijaan mä tykkään katsella hyvää rumpalia ja plokkailla juttuja mitä ei välttämättä ihan kaikessa kuunneltavassa musiikissa ole. Mielestäni tässä on kiteytetty epäolennainen asia soittamisesta. Miksi soitetaan? Musiikin vuoksi! Eikö vain. Jos rumpali on pelkkä numeronmurskaaja, ei se johda mihinkään. Rytmikoneella saadaan vaikka kuinka monta sataa BPM:ää, mutta miksi kone ei ihmistä korvaa kunnolla? Miksi esimerkiksi Nykäsen Anssilla on paljon töitä? Ei se mitään ihmeitä tee teknisesti, mutta Anssin soitossa on imua ja groovea. Soundit, piuhat ja kajarit. |
dumbass 21.04.2009 10:28:48 (muokattu 21.04.2009 10:38:30) | |
---|
hollmi-5: Mielestäni tässä on kiteytetty epäolennainen asia soittamisesta. Miksi soitetaan? Musiikin vuoksi! Eikö vain. Jos rumpali on pelkkä numeronmurskaaja, ei se johda mihinkään. Rytmikoneella saadaan vaikka kuinka monta sataa BPM:ää, mutta miksi kone ei ihmistä korvaa kunnolla? Miksi esimerkiksi Nykäsen Anssilla on paljon töitä? Ei se mitään ihmeitä tee teknisesti, mutta Anssin soitossa on imua ja groovea. No oliko tuo huonoa soittoa sinun mielestä? Mun mielestä ei. Se, että mä en kanna tota biisiä mun ipodilla, eli pidä kuunnella tuota musiikkia, ei tarkoittane etten voisi pitää katsella (helpompi päästä sisään) kun toi kaveri rummuttaa siihen. Sama kuin että en oikein jaksa kuunnella jazzia ipodilta, mutta nautin äärettömästi katsella sitä livenä. Paitsi jos on huonot soittajat. Tällä hetkellä jazz ja numeronmurskausmusiikki on sellasta, mistä nautin lähinnä rumpalin ja ylipäätään hyvien soittajien takia, en niinkään biisin kerronnallisista syistä. Sitten kun oon iso jazzmies niin laitan ipodillekin jazzia. kaikki rispekti Anssille. Olen vain kiinostunut myös rytmiikasta syvemmin, anteeksi siitä. Ja taaskaan en väitä, ettei groove olisi nimenomaan syvintä rytmiikkaa. En oikein tiedä mitä väitän, mutta pidin Andrewin soitosta. Ja mun mielestä siellä oli ihan kiva groove sisällytetty "matikkaan". |
Bumbarr 21.04.2009 13:59:16 | |
---|
http://www.youtube.com/watch?v=qfJ2LZQbvs4 Ei tiedä pitäiskö sitä itkeä vai nauraa ku meno lähtee ihan totaalisesti hanskasta 4:10 etiäpäin--> Spanky pistelee rummuissa. Jumalauta.. siinä on menoa ja meininkiä, kerrankin jaksoin kattoa gospel hässäkän ihan kokonaan. Kilpikonnat rockkaa! |