Planetist 12.02.2005 22:51:38 | |
---|
Eli mitä mieltä olette tästä omasta mielestäni loistavasta walesiläispoppoosta? Tekevät loistavaa musiikkia omilla ehdoillaan sanon minä. --------------
"If i go insane, please don't put your wires in my brain" - Pink Floyd - If --------------
Pastilli? |
Planetist 14.02.2005 21:47:31 | |
---|
Eikö ketään? --------------
"If i go insane, please don't put your wires in my brain" - Pink Floyd - If --------------
Pastilli? |
mr_b 14.02.2005 22:29:10 | |
---|
Minäminä! Walesin kieli kuullostaa muuten todella jännittävältä laulettuna. Olin katsomassa yhtyettä livenäkin Tavastialla, mutta jotenkin ainakaan tämä kyseinen keikka ei oikein iskenyt. Olivat tosin rakentaneet hauskan surround-kaiutinjärjestelmän ja keikkakin loppui teknomerkeissä. We have ways of making you think. |
Planetist 14.02.2005 22:33:02 (muokattu 14.02.2005 22:33:45) | |
---|
Minäminä! Walesin kieli kuullostaa muuten todella jännittävältä laulettuna. Olin katsomassa yhtyettä livenäkin Tavastialla, mutta jotenkin ainakaan tämä kyseinen keikka ei oikein iskenyt. Olivat tosin rakentaneet hauskan surround-kaiutinjärjestelmän ja keikkakin loppui teknomerkeissä. Voe elämä, milloin ne ovat tavastialla käyneet? Keikka loppui teknomerkeissä.....no sympathy? Edit: Mainio signature, by the way! --------------
Pastilli? |
patonki 14.02.2005 22:45:29 | |
---|
Tänään tuli Welldonelta tällainen tiedote: Super Furry Animalsin Gruff Rhys soolokeikalle Helsinkiin. Konsertti 22.3.2005 Tavastia-klubi, Helsinki + Special Guest: Samae Koskinen ( Sister Flo) Oma suhtautumiseni yhtyeeseen on tällä hetkellä melkoisen neutraali. Rings Around The Worldiin asti materiaali on kelvollista, Phantom Power oli pahemman luokan pettymys. Pari keikkaa nähtynä (Tavastia ja Provinssi), niitten tiimoilta - ja viimeistään tuohon surkeaan Phantomiin - hiipui kiinnostus yhtyettä kohtaan. |
Planetist 14.02.2005 22:48:38 | |
---|
Tänään tuli Welldonelta tällainen tiedote: Super Furry Animalsin Gruff Rhys soolokeikalle Helsinkiin. Konsertti 22.3.2005 Tavastia-klubi, Helsinki + Special Guest: Samae Koskinen ( Sister Flo) Ehdin jo innostua, mutta: K-18 --------------
Pastilli? |
paranoid android 15.02.2005 15:33:17 | |
---|
Ihan ok bändi muttei ole koskaan mitenkään erikoisemmin säväyttänyt. Nahkaliivit paukkuu. |
Planetist 12.08.2007 01:14:57 | |
---|
Huom! Olet kirjoittamassa yli 907 päivää vanhaan ketjuun! Syystäkin? Sitä voisi taas kokeilla josko vastaanottoa tälle ketjulle löytyisi, ajankohta ei suinkaan ole sattumanvarainen sillä SFA:n uusi levy Hey Venus ilmestyy maanantaina. Sinkku Show Your Hand on jo ilmestynyt ja kuunneltavaksi sen saa vaikkapa myspacesta: http://profile.myspace.com/index.cf … r.viewprofile&friendID=27565528 Myspacesta löytyy muuten pari muutakin kipaletta uutukaiselta, Into the night ja Battersea Odyssey. Itse sinkkubiisi kuulosti hyvinkin tavanomaiselta Super Furry Animalsilta, niin hyvässä kuin pahassa, kiva leppoisa poppis. Battersea Odyssey taasen kuulosti taas jonkinmoiselta beatles-trippailulta joita SFA on vuosien varrella harjoittanut useampaankin otteeseen. Hurjat orkestraatiot kyllä. Into the Night taas oli ainakin tässä vaiheessa suosikkini uusista biiseistä, hauska rokkiveto, mutta olen huomannut suosikkibiisieni ailahtelevan tämän bändin kohdalla aika kovastikin. Ääh, miksi minä tätä teille kerron kuunnelkaa itse. Todettakoon vielä että vaikea uskoa että Love Kraftin veroisen albumin kyhäävät, mielestäni bändin paras tuotos Rings Around the Worldin ohella. "He was in the audience and I didnt know he was in the audience and this gorilla shows up on stage and normally we dont tolerate that." - James Williamson |
jagger 12.08.2007 14:06:45 | |
---|
Loistava orkesteri! Tosin pari viimeisintä levyä on alkaneet tuntua mun makuun hiukkasen toistolta. Uusi levy pitää kuitenkin tietysti hankkia heti, kun se levykaupassa vastaan kävelee. Toivottavasti tarjolla on tällä kertaa muutakin kuin tuota peruspoppista hämyilevillä välisoitoilla ryyditettynä. Paluu Radiatorin aikaiseen ennakkoluulottomaan ja hiukka rokkaavampaan otteeseen olisi tervetullutta! Niin, ja toivottavasti nähtäisiin taas Suomessa: Tavastian keikka (oliko se 2001?) oli mahtavaa, mutta Provinssissa (2003?) oli vaisumpaa. |
doolittle 12.08.2007 18:10:19 | |
---|
On tämä tosiaan todella surullista miten vähän SFA herättää täällä huomiota. Todella sääli siihen nähden, miten kekseliäs bändi on kyseessä. "Free form of jazz is like a license to shit on a street" -Lemmy Kilmister- |
Verdoux 13.08.2007 13:17:15 | |
---|
Levyistä vain Love Kraft on itselleni tuttu, mutta se onkin mainio levy. Täytyykin ottaa projektiksi etsiä käsiini muitakin yhtyeen tuotoksia. |
mr_b 22.08.2007 12:20:51 | |
---|
I've been a teenager since before you were born |
jagger 30.08.2007 12:20:14 (muokattu 30.08.2007 12:21:06) | |
---|
Uus levy soi just ekaa kertaa. Ensifiilis on hyvä, ei taivaallinen. Tosin tämän bändin kohdalla odotukset ovat aina pilvenpiirtäjän korkuiset. Hirveitä yllätyksiä ei ole tarjolla, jos SFA:n materiaalista niin voidaan sanoa. Komeaa ja monisäikeistä poppia! EDIT: Niin, se rokkaavampi ote puuttuu edelleen... |
mr_b 17.09.2007 22:23:12 | |
---|
Hey Venus on muuten aikamoisen loistava poppislevy. Toimii minulle hienosti muutaman kuuntelun jälkeen ja tuntuu vaan kasvavan koko ajan. I've been a teenager since before you were born |
Feggy 18.09.2007 08:32:30 | |
---|
Eli mitä mieltä olette tästä omasta mielestäni loistavasta walesiläispoppoosta? Tekevät loistavaa musiikkia omilla ehdoillaan sanon minä. Uusin Hey Venus! on mainio pop-levy. Saat plussan avatarista! |
Uusi Dark Days / Light Years-levy nyt kuuntelussa spotifyn kautta, varmaan monelta muultakin tunnarit löytyy joten kuuntelemaan vaan. Lisää kommenttia myöhemmin... |