Aihe: Musiikkia MySpaceen
1
samulirask
17.04.2009 10:52:37 (muokattu 17.04.2009 16:02:58)

Haluaisin lisätä MySpace-sivuilleni musiikkia. Olen nyt muutaman tunnin yrittänyt etsiä siihen jotain selkeää ohjettä, mutta ei tunnu löytyvän. Haluaisin siis käyttööni sen ihan perus-MySpace-soittimen (tämän: http://www.myspace.com/erjalyytinen ), mutta en tiedä miten. Onko niin, että sitä ei saa lisättyä tavalliseen profiiliin, vaan että profiilin pitää olla musiikki-sellainen? Sain kyllä erään toisen soittimen lisättyä sivuilleni, mutta siitä puuttuu tuo juuri niin tärkeä soittokertalaskuri.

Ei ole tosiaan MySpace selkeimmästä päästä palveluja, kuten jossain muussakin viestissä todettiin. Tämä soittimen saaminen sivulle on aika peruskamaa kuitenkin, kun se näyttää niin yleinen olevan... Neuvokaa siis ennenkuin rupean luomaan uusia profiileja, ettei tule tehtyä turhaa työtä.
Samulin sivut
Henri Henri Olavi
17.04.2009 19:35:39
Itse olen käsittänyt, että tuon soittolaskurivempeleen ja omaa musaa voi laittaa vain omalle musiikkisivulle. Ei siis peruslärtsään.
Edes tätä yhtä ei ole olemassa.
samulirask
17.04.2009 20:03:56 (muokattu 17.04.2009 20:05:40)

Henri Henri Olavi: Itse olen käsittänyt, että tuon soittolaskurivempeleen ja omaa musaa voi laittaa vain omalle musiikkisivulle. Ei siis peruslärtsään.

No aivan. Taas on tässä jonkun aikaa vierähtänyt kun olen yrittänyt profiiliani säätää. MySpace 2.0:n edit profile-kohdassa on kyllä moduuli "music player", mutta vaikka yritän sen sieltä valita, niin profiilissa se ei näy. En myöskään löydä mitään mistä saisin uploadattua musiikkia. FAQ-sivulta on linkki johonkin upload mp3-lomakkeeseen, mutta sillä kun yrittää upata mp3:sta, niin hetken märehdittyään sivu ilmoittaa jotain authorisation failed tms.

SIIS. Jos luon uuden, tällä kertaa MUSIIKKI-profiilin, niin tuleeko sivulle automaattisesti soitin? Ja varmaan siellä on joku kohta siellä editissä, mistä voi lisätä musaa sivuille?

Tavallista profiilia ei pysty muuttamaan musiikkiprofiiliksi, joka on harmi sinänsä, kun on noita "frendejä" tullut jo hieman kerättyä... No onpa taas uusi syy markkinoida itseään (näyttipä pahalta... tarkoitin lähinnä, että porukka löytäisi tekeleitäni..!), kun avaa oikein MUSIIKKIprofiilin.
Samulin sivut
samulirask
17.04.2009 23:32:44

Kiitos neuvoista.

Tässä tulos:

www.myspace.com/rocksamuli
Samulin sivut MySpace
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)