maxillaris 17.04.2009 01:17:34 (muokattu 17.04.2009 01:59:12) | |
---|
|
Aika paha.... Ikuna en ole MK IIC+ soittanu ja jotenkin tuo 4. kovasti tutulta tuntui..... veikkaan että MK IIC+ olisi sama.4 pätkä! ps. Väkevät pörinät! :) Tunteella päin vittua. |
maxillaris 17.04.2009 01:53:54 | |
---|
Loistavaa! 1.rohkea on vastannut..nyt enää vain nimeämään myllyjä ja järjestys kohdalleen! Amplituben ei pitäisi tuottaa suuria vaikeuksia! |
Waurio_ 17.04.2009 04:14:09 | |
---|
Heitetääs hatusta pari arvausta: 2. On Soldano SLO, ja 5. on samainen vahvistin sillä kompuralla höystettynä. |
Spiral 17.04.2009 07:07:08 | |
---|
Plussaa! Hyvä testi. En osaa kyllä arvata yhtään, 3 kuulosti ekalla kierroksella parhaalta. |
maxillaris 17.04.2009 11:27:15 | |
---|
Hyviä veikkauksia. Ihanteellista olisi, että nuo saisi vielä järjestykseen. Kieltämättä aika vaikeaa noita on erottaa, mutta ajattelin, että täällä on tarkkakorvaista porukkaa ja tietämys on kovalla tasolla, niin oikeat vastaukset tulisi aika helposti. Muistan jonkun threadin, jossa puhuttiin Behqun kompurasta ja sen käyttämisestä vahvistimen lenkissä ja sen seurauksista soundiin:) Tällä hetkellä yksi vahvistin on osunut kerran oikeaan, amplituben lisäksi. |
Räbbänä 17.04.2009 13:13:30 (muokattu 17.04.2009 13:13:43) | |
---|
1.Soldano SLO 2.Mesa Studio Caliber 3.Yamaha 4.Mesa MKIIC+ 5. Mesa SC behkulla? Ei mitään hajua. Eroja kyllä nuissa havaitsi, mutta en oikein osaa yhdistää vahvareita. Mesoista pyrkii aina etsimään sitä muhkumpaa alakertaa. ballfish: Strato putkikoneessa kiinni ja Deep Purplea ilmoille ni johan tietää miksi seiskakasikieliset muniinpuhaltelu örrinmörrinhewi homostelijat ovat täysin hakuteillä oikeasta menosta ja rankkuudesta |
Terry Pantheras 17.04.2009 13:13:44 | |
---|
Vaikeaa... 4 oli "läskein", eli oisko jompi kumpi Mesoista, MKII...? Sanoisin, että 1:ssä ja 3:ssa oli sen verran tuttua, että veikkaan seuraavaa: 1 = Yamaha T100 2 = Mesa 50 caliber 3 = Soldano SLO100 4 = Mesa MKII 5 = jompi kumpi Mesoista Behkulla Syteen tai saveen, meni varmaan täysin reisille... :) Mut hirmu mureat soundit! MASTEROID ~~ stoner - doom - heavy metal - sludge ~~ |
Jäärä 17.04.2009 13:29:38 | |
---|
En ala arvuuttelemaan vahvistimia, mutta kakkosessa olivat soundit mun mielestä parhaimmat, muut olivat aika muhjuisia. Suomen Hiihtoliiton luvalla. Kaikki tekstissä mainitut henkilöt ovat fiktiivisiä ja kaikki yhtäläisyydet eläviin tai kuolleisiin henkilöihin ovat puhtaasti sattumanvaraisia. Laaditun tekstin valmistuksessa ei ole vahingoitettu eläimiä. |
maxillaris 17.04.2009 13:31:28 | |
---|
2. vahvistin on Soldano SLO Amplitude on amplitude. Hyvin etenee! |
-Cale 17.04.2009 14:58:32 | |
---|
Jäärä: En ala arvuuttelemaan vahvistimia, mutta kakkosessa olivat soundit mun mielestä parhaimmat, muut olivat aika muhjuisia. Itse olen vähän samoilla linjoilla. En huomannut juuri eroja eri vahvareiden välillä kyseisestä seikasta johtuen, joka vaivaa muuten lähes koko raskaan musiikin lajia nykypäivänä. Toista se oli silloin... No joo. Kumminkin tämä koko homma on kusetusta, ja kaikki pätkät on vedetty jollain mallintavalla :) |
maxillaris 17.04.2009 15:14:10 | |
---|
"Kumminkin tämä koko homma on kusetusta, ja kaikki pätkät on vedetty jollain mallintavalla :)" Nimenomaan tässä tuo Amplitude on jo paljastettu, koska nämä POD-testit ovat aika huvittavia. Keskusteluissa monesti olen huomannut, kuinka suuria eroja vahvisimissa on ja erot ovat helposti havaittavaissa. Varsinkin se kuinka joku buusteri tekee ihmeitä ja toinen taas pilaa sen.. Kumminkin nuo vahvistimet millä on soitettu nuo klipit ovat hintahaarkultaan 0€ - 4000€, lisäksi Mesan MKIIC+ on "holy grail", josta monet uneksivat, mutta erottaako sitä sitten niin kovin helposti, jos nauhoitukset on toteutettu tällä tavoin..:) Tässähän olisi nyt oiva tilaisuus tienata respectiä tarkalla korvalla ja saada samalla ilmaista olutta! |
s8na 17.04.2009 15:26:08 | |
---|
1. Mesa studio 2. Soldano SLO 3. Mesa MK IIc+ 4. Yamaha 5. Soldano SLO + kompura. |
askomiko 17.04.2009 16:02:55 | |
---|
Ootpa aikamoiset raiskausrummut vääntäny! :D Heh, kuuntelin että ei näistä kuulosta Studio preampilta mikään, sitte älysin ettei siellä sitä etes ole. Kun tuli tuota jäsenkuvaustasi kateltua ni jäi päälle studiopreamppien yliannostus :) On vaikeaa olla heviuskottava kun on niin hemmetin söpö. -Shemhamforash |
maxillaris 17.04.2009 16:45:19 | |
---|
Hyviä havaintoja tehty. Näyttäisi siltä,että modattu Yamaha T100 (SLO). Kuullostaa monien mielestä Soldano SLO ja kompura loopissa. Yksikään ei ole vielä tiennyt Mesan MKIIC+ konetta. Kenenkään mielestä se ei ole edes kuuullostanut parhaalta;(..kohta sellainen myynnissä ja halvalla. |
kimurantti1 17.04.2009 16:52:06 | |
---|
maxillaris: Yksikään ei ole vielä tiennyt Mesan MKIIC+ konetta. Kenenkään mielestä se ei ole edes kuuullostanut parhaalta;(..kohta sellainen myynnissä ja halvalla. Ehkä täällä porukka tähtääkin juuri siihen? :-D Minä en ole ikinä päässyt kokeilemaan yhtäkään noista testin vahvistimista, joten en osaa sanoa juuta enkä jaata. On mulla kyllä mielepiteeni siitä, mitkä parhaalta kuulostaa, ja silläpä odottelenkin oikeaa riviä. |
Dropped C 17.04.2009 16:56:56 (muokattu 17.04.2009 16:57:16) | |
---|
5 on Mesan Mark IIC+? Ja tää oli sen takia että se kuulosti omaan korvaan eniten Metallican Ride the Lighting:lta, muut oli modernimpaa komotusta. Ja se oli kans paras. Muista ei basistina hajuakaan. Tokkopa tästäkään. |
maxillaris 17.04.2009 17:02:54 | |
---|
No Helpotusta taas! 5. näyte on modaamani Yamaha t100 SLO klooni:) |
kimurantti1 17.04.2009 17:07:46 (muokattu 17.04.2009 17:29:27) | |
---|
maxillaris: No Helpotusta taas! 5. näyte on modaamani Yamaha t100 SLO klooni:) No nyt kun noista jäljelle jäävistä kuuntelee, niin olisko ihan eka pätkä Mark IIC+? Pakko olla.. Musta ekassa pätkässä oli noin muuten (mikä vahvistin sitten lieneekään) jotain tosi nastaa. Jotenkin mureampi soundi kuin muissa, etenkin verrattuna SLO:n. Tai sitten mun korvat vaan tekee tepposiaan, kun eka pätkä kuulostaisi olevan myös vähän lujempaa kuin muut. E: Ja jos vitonen oli SLO-klooni ja kakkonen ihka oikea SLO, niin mun täytyy myöntää, että klooni kuulosti sitten paremmalta ennen kuin tiesin moisen. Tai siis kuulostaa se vieläkin, heh. Minkä hintainen tuollainen Yamahan SLO-klooni sitten on? E2: Google kertoikin jo. Aika hyvin neljän sadan peliltä. Tosin en mä mikään kultakorva väitä olevanikaan. |
koponen 17.04.2009 17:49:51 | |
---|
Surkeita jokainen näyte. Ei edes viitsi arvata huonousjärjestystä. I'm endorsed by Marshall |