Aihe: Dotma, melodista metallia Hyvinkäältä!
1
haage
22.10.2007 18:50:35
Tulevan demon biisit tuikattiin mikseriin ja kovasti ois hinkua saada tietää mitä porukka on mieltä. Käykää laittamassa risunne/ruusunne tonne ja kommentoikaa biisejä!

www.mikseri.net/dotma
-- harri "haage" koskela --
Nidhöggr
22.10.2007 19:04:19
En tykännyt. Tuli lähinnä mieleen jokin Nightwish-faniporukan aikaansaannos.
Ja yhtyeen ensimmäisiä kappaleita esitellessä voisi olla soveliasta myös hieman valoittaa yhtyeen taustaa.
"Mun mielestä on ihan ok jos käy pökäleellä ja vaikka jättää vetämättä, semmonen ihan pikkuhauska juttu" -ANtTIKRISTUS
haage
22.10.2007 22:42:28
En tykännyt. Tuli lähinnä mieleen jokin Nightwish-faniporukan aikaansaannos.
Ja yhtyeen ensimmäisiä kappaleita esitellessä voisi olla soveliasta myös hieman valoittaa yhtyeen taustaa.

kiitoksia toki rehellisestä palautteestanne :> kaikki infot sunmuut on tulossa kuhan kerkiää...
Guitarwall
24.10.2007 11:04:26

Musiikillisesti ihan hyvää, ja suht. timmisti soitettu purkkiin, mutta laulajan äänestä en tykkää. On aivan liian hento tämän tyyliseen musaan. Hyviä koukkuja löytyy kyllä, laulajalle vain pitäis saada lisää voimaa ääneensä.
www.constantineband.net
Simo78
24.10.2007 23:48:03
Ihan ok tasoa, mutta omaperäisyys pisteet aikasta nollista. Ei kyllä ole ihan mun tyylin musaa, ei vaan powermetalli tipu yhtään.

Hyvinkää on vaan varmaan paskin kaupunki bänditoiminnaltaan, tai ainakin oli silloin kun mä siellä asuin(23vuotta)--> kukaan ei tuu kattomaan keikkoja, yhteiskeikkoja ei saa järkättyä kirveelläkään jne. Toivottavasti tämä asia on parantunut meikän lähdön jälkeen.
haage
23.02.2009 11:19:20
Hello hello again!
Hieman on aikaa viime käynnistä täällä palstalla, mutta sellasta olisi tiedossa, että uploadattiin kotidemotettu biisi myspaceen ( www.myspace.com/dotma ). Käykäähän ihmeessä kuuntelemassa!

Meininki on hieman muuttunut viime demosta, joten rehellinen palaute on enemmän kuin tervetullutta! Uusia studiobiisejä luvassa ensi kuun puolella!!

Käykee toki myös tsekkailemassa nettisivut -> www.dotma.net

Kiitos ja anteeksi :)
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)