Anal Revenger 14.04.2009 13:11:48 (muokattu 14.04.2009 13:13:03) | |
---|
kilijut käy muuten noppeemmin vittu ku ajjaa maa palloa myötä päivään häätänääh, ku aika kuluu noppeemmin! -Pelsi |
washburn21 14.04.2009 20:44:53 | |
---|
Voithan sä pistää vaikka uuden jos nyt tiedettäisiin ;) "Neekerit, homopopparit ja muut hipit jamittelevat. hewy äjjät vaan mulkoilevat toisiaan ja virittävät kitaroita kilpaa alemmas." -Jawski " |
Anal Revenger 14.04.2009 21:15:04 | |
---|
washburn21: Voithan sä pistää vaikka uuden jos nyt tiedettäisiin ;) No katotaang Minä kävelen kuoleman polkua Jolta kukaan ei palaa Ohjaan sinut tälle polulle Ja näen sinun palavan Ainut ohjaava valo Mustin valo Sinulle kuka etsit tietoa Minä roiskin vittu sinun vertasi!!! Seuraa minua tämän maanpäällisen helvetin läpi Ja aseta kätesi hänen sarveikkaalle kallolleen Ja palvo!!! Tuhon langennutta enkeliä kilijut käy muuten noppeemmin vittu ku ajjaa maa palloa myötä päivään häätänääh, ku aika kuluu noppeemmin! -Pelsi |
Norjalaista BM? Metsää - verta ja karitsaa kilijut käy muuten noppeemmin vittu ku ajjaa maa palloa myötä päivään häätänääh, ku aika kuluu noppeemmin! -Pelsi |
spinningthingintheceiling 16.04.2009 20:07:34 | |
---|
Carpathian Forest- Spill The Blood Of The Lamb "Odin ja muut suomalaiset uskonnot. " |
Anal Revenger 17.04.2009 14:39:55 | |
---|
spinningthingintheceiling: Carpathian Forest- Spill The Blood Of The Lamb Joo noniinnoniiin tämäpäse. Olkaapas hyvät kilijut käy muuten noppeemmin vittu ku ajjaa maa palloa myötä päivään häätänääh, ku aika kuluu noppeemmin! -Pelsi |
spinningthingintheceiling 18.04.2009 13:21:39 | |
---|
Sairas sairas sairas puhun vain mitä mielessäni on Okei, näin on: olen vain pelkkä maalaispoika eikä minua kiinnosta hittoakaan mitä sanot-hei mies, ei millään "Odin ja muut suomalaiset uskonnot. " |
Väkevämies 18.04.2009 16:51:34 | |
---|
Oisko tää Hauntedin Little cage? |
pääsiäishenu 19.04.2009 22:02:06 | |
---|
The Haunted - Moronic Colossus |
spinningthingintheceiling 21.04.2009 18:22:36 | |
---|
pääsiäishenu: The Haunted - Moronic Colossus Tämä. Ole hyvä. "Odin ja muut suomalaiset uskonnot. " |
pääsiäishenu 22.04.2009 19:07:03 | |
---|
kiitos. Ollaanko meidät jätetty yksin? Äidilläni ei ole aikaa, mutta hän välittää minusta. Ja hän itkee kaikki kyyneleet. Liityn joen virtaan. |
Ottoko 22.04.2009 20:50:32 | |
---|
Gojira - All the Tears Tunnetteko itsenne jotenkin hienoiksi ihmisiksi kun vedätte talomaalia naamaan ja kiljutte tukka heiluen saatana nimeä? - flownew |
pääsiäishenu 23.04.2009 07:32:40 | |
---|
Ottoko: Gojira - All the Tears Tämähän se. |
Ottoko 23.04.2009 17:24:06 (muokattu 23.04.2009 17:27:11) | |
---|
Oi yön mahtava herra, petojen mestari. Pelon ja ivan tuoja Sinä, jonka henki leijuu jokaisen sorron, vihan ja kiistan päällä Sinä, jonka läsnäolo on jokaisessa varjossa Sinä, joka vahvennat jokaisen pysähtyneisyyden voimaa Sinä, joka hallitset jokaista sairautta ja myrskyä Kuuntele tarkasti. Tiesi on oikullinen mutta silti niin leveä Ilman estettä vahvoille Joka kerta kun siunaat minut uudella salaisuudellasi, Otan askeleen kohti Temppeliäsi Ikuisesti tulen vuotamaan vuoksesi Ikuisesti tulen ylistämään peljättyä nimeäsi Ikuisesti tulen palvelemaan sinua Sinä tulet ikuisesti hallitsemaan Tunnetteko itsenne jotenkin hienoiksi ihmisiksi kun vedätte talomaalia naamaan ja kiljutte tukka heiluen saatana nimeä? - flownew |
hullu_ukko 23.04.2009 17:36:52 | |
---|
Ottoko: Oi yön mahtava herra, petojen mestari. Pelon ja ivan tuoja Sinä, jonka henki leijuu jokaisen sorron, vihan ja kiistan päällä Sinä, jonka läsnäolo on jokaisessa varjossa Sinä, joka vahvennat jokaisen pysähtyneisyyden voimaa Sinä, joka hallitset jokaista sairautta ja myrskyä Kuuntele tarkasti. Tiesi on oikullinen mutta silti niin leveä Ilman estettä vahvoille Joka kerta kun siunaat minut uudella salaisuudellasi, Otan askeleen kohti Temppeliäsi Ikuisesti tulen vuotamaan vuoksesi Ikuisesti tulen ylistämään peljättyä nimeäsi Ikuisesti tulen palvelemaan sinua Sinä tulet ikuisesti hallitsemaan Onks tää Emperorin Inno A Satana? M.A.C.H.O. # 5 AIL PI PÄK | Et varmaa ole ainoa, mutta mielestäni sinä olet aina ollut mnetin vittumaisin jätkä.-trashjones |
Ottoko 23.04.2009 17:38:59 | |
---|
hullu_ukko: Onks tää Emperorin Inno A Satana? Tuohan se. Parhaita biisejä, ikinä. Tunnetteko itsenne jotenkin hienoiksi ihmisiksi kun vedätte talomaalia naamaan ja kiljutte tukka heiluen saatana nimeä? - flownew |
hullu_ukko 23.04.2009 22:59:59 | |
---|
Tahdon sydämesi! Sielusi... Ja Mielesi! Annat minulle luottamuksesi... Ja kehosi! Sitten kuulut minulle! ... Ja ihmisenä oleminen... Se on niin perseestä kuin olla ja voi, kaikkine kysymyksineen USKOLLISUUDESTA ja... LAPSISTA! Joten mitä haluaisit tehdä nyt kulta? Haluatko sinä tehdä jonkun vitun LAPSEN? EI!!! Voi ei... Luoja, ei... Voi ei... Luoja, EI! Anna se pois! Jumalauta minä tarvitsen sitä! Anna se pois, anna se pois! MENE! Mene pois! Jumalauta minun on pakko... Päästä pois, Päästä pois! MENNÄ! NOUSE AUTOON JA AJA! Kauas! Kauas! Kauas! Kauas! Loma, lisääntyminen, sterilisaatio, DISNEYMAAILMA! Pitäisikö meidän tehdä se? Tahdotko sinä tehdä sen? Suojelen sinua... Äiti! Lapset ja raha ja perhe ja KUOLEMA ja VEROT ja URA ja KORISTEAIDAT ... HÄIPYKÄÄ MIELESTÄNI! VIEKÄÄ KAIKKI! VITUT KAIKESTA! M.A.C.H.O. # 5 AIL PI PÄK | Et varmaa ole ainoa, mutta mielestäni sinä olet aina ollut mnetin vittumaisin jätkä.-trashjones |
Väkevämies 23.04.2009 23:07:13 | |
---|
Strapping young lad ja Possessions. |
hullu_ukko 23.04.2009 23:44:36 | |
---|
Väkevämies: Strapping young lad ja Possessions. On M.A.C.H.O. # 5 AIL PI PÄK | Et varmaa ole ainoa, mutta mielestäni sinä olet aina ollut mnetin vittumaisin jätkä.-trashjones |
pääsiäishenu 24.04.2009 18:20:36 | |
---|
screw you väkevämies >:0 |