Aihe: Trademark 10 vai Cube 30?
1
pga
24.02.2004 18:34:46
Huomenna olisi tarkotus hommata kotisoittoon uus vahvari, eli kumpaa noista suosittelette? Rokkia/heviä/punkkia soittelen. Olen ehkä enemmän kallistumassa Techin suuntaan mutta Cube olisi halvempi..
Mielipiteitä?
PuNkKi
24.02.2004 18:36:04
Huomenna olisi tarkotus hommata kotisoittoon uus vahvari, eli kumpaa noista suosittelette? Rokkia/heviä/punkkia soittelen. Olen ehkä enemmän kallistumassa Techin suuntaan mutta Cube olisi halvempi..
Mielipiteitä?

Punkkia? Heviä? sitten ehdottomasti cube30
ja rokkikin tuolla cubella lähtee.. siinä kun säröjä riittää..

kummatkin olen testannut..
Se mikä ei tapa, Sattuu aivan saatanasti.
booster
24.02.2004 18:37:54
Minä soittelen kotona Sansamp -pedaalin läpi pikkucomboon. Siltä pohjalta uskallan suositella ehdottomasti Tech 21:stä. Todella hyvät soundit. Varsinkin rosoiset ja puhtaat lähtee hyvin.

Olen testannut pikaisesti myös Cubea, mutta se ei minua vakuuttanut.
ajs
24.02.2004 19:34:42
Kyllä TM-10:lläkin lähtee tappohevit, jos kitaran mikeissä vain on riittävästi ytyä. Eräs tuttuni soittaa tuollaisella vaikka mitä, mm. Dimmu Borgiria ja Cannibal Corpsea. Siinä on myös DI-ulostulo, joten sen saa liitettyä suoraan mikseriin, jos ei jaksa mikittää.
"Käsittääkseni kuitenkin Rossinin ja populaarimusiikin ongelma on näiden "musiikin muotojen" soinnutuksen ja teknisen rakenteen yksinkertaisuudessa sekä melodisessa arkipäiväisyydessä ja persoonattomuudessa." -megatherium
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)