Aihe: Epiphone Les Paul Custom AWH kantsiiko ostaa!!??
1
epi2
18.04.2009 11:35:37
Itellä on epiphonen LP Standard, ja varsin tyytyväinen oon ollu. Muutamaa oon kaupassakin kokeillu, ja kaikki on ihan hyviltä vaikuttanu. Suosittelen.
Remove
13.06.2009 00:07:57
Varmaankin kannattaa tuolta Kitarat : Kitarakamat osioista kokeilla, jos sieltä irtoais vähän enemmän kokemuksiin perustuvia arvioita... =)
Äidinkielen tunnilla kuultua: "Tää on tää kirjottelu tämmöstä arkelogin työtä. Tämmöstä rapsuttelua." Mitä se sitten ikinä tarkoittaakaan.
ravensoul
13.06.2009 00:36:26 (muokattu 13.06.2009 00:39:27)
Nykyiset Epiluurit vaikuttaa olevan melko laadukkaita pelejä. Paljon on kehuttu ja oma firebirdikin on varsin hyvää tekoa.

Tuossa hintaluokassa vois kyllä kokeilla metsästää käytettyä Tokaitakin. LC-85 tai vastaava.
"Only two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe." - A. Einstein
Haluisosata
13.06.2009 13:26:54
Itse haluan aina tarkistaa kitaran ja vähän limputellakkin sillä ennekuin teen kaupat joten ostin paikallisesta musiikkiliikkestä Tokai ALS-48-sin, hyvin soi, nauhanpäät ok. ja muutenkin mielestäni hinta/laatu suhde kohdallaan, oston yhteydessä tinkasin kaupanpäälle Elixir anti-rust kielisarjan metalliallergian vuoksi ( pinnoitetut teräskielet ) .010-.046

Hinta n. 500,-
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)