Dr.El 13.04.2009 20:11:22 | |
---|
Niin mikä olis halpa ja hyvä interface ja miten noihin onnistuu vetästä vahvarin kautta ko itellä on line6 hd147 eli pystynkö midinä pistään vahvarista siihen lootaan ja siitä koneelle vai tukeeko ne yleensä tuolla tavalla. Ite oon aika käsi noiden juttujen kans niin tarvis vähä apua nytte. So long suckers! |
Kalmo 13.04.2009 20:26:38 | |
---|
Midillä ei ole mitään tekemistä kitaran äänittämisen kanssa, ellei sinulla ole midikitaraa. Olen ymmärtävinäni, että haluat änittää piuhalla, ilman mikkiä. Usein pelkkä in-out-volyymisäädöllä varustettu efektiboksi kitaran ja äänikortin välissä riittää onnistuneeseen äänitykseen. Asus P5B, E6600 Core 2, E-MU 1820, 2 G RAM, GF 7300
Keski-ikäisellä amatöörillä on se etu, että edessä olevia turhautumisen vuosia on vähemmän. |
Dr.El 13.04.2009 20:45:57 | |
---|
Kalmo: Midillä ei ole mitään tekemistä kitaran äänittämisen kanssa, ellei sinulla ole midikitaraa. Olen ymmärtävinäni, että haluat änittää piuhalla, ilman mikkiä. Usein pelkkä in-out-volyymisäädöllä varustettu efektiboksi kitaran ja äänikortin välissä riittää onnistuneeseen äänitykseen. Niin siis meinaan että tuossa linessä on midi lähdöt niin pystynkö vetään niistä siihen interface boxiin että saisin ne linen saundit käyttöön.? So long suckers! |
samulirask 13.04.2009 20:52:03 | |
---|
hollowi: Niin siis meinaan että tuossa linessä on midi lähdöt niin pystynkö vetään niistä siihen interface boxiin että saisin ne linen saundit käyttöön.? Ihan vain siitä Line6:n audioulostulo(i)sta piuha audiointerfacen line iniin. Jos se Line6 on sellainen multipaavo-kitaraetuvahvistin, niin line outista tuleva soundi on sama kuin se, jos kuuntelisit Line6:sta kuulokkeilla suoraan siitä lootasta. Midillä ei ole mitään tekemistä kitaran äänittämisen kanssa, kuten Kalmokin jo sanoi. |
Dr.El 13.04.2009 21:30:21 (muokattu 13.04.2009 21:33:38) | |
---|
samulirask: Ihan vain siitä Line6:n audioulostulo(i)sta piuha audiointerfacen line iniin. Jos se Line6 on sellainen multipaavo-kitaraetuvahvistin, niin line outista tuleva soundi on sama kuin se, jos kuuntelisit Line6:sta kuulokkeilla suoraan siitä lootasta. Midillä ei ole mitään tekemistä kitaran äänittämisen kanssa, kuten Kalmokin jo sanoi. Selevempi juttu. http://www.thomann.de/fi/emu_emulator_x2_mit_midi_interface.htm tuollasta oon esim miettiny So long suckers! |
Antti1 13.04.2009 21:58:53 (muokattu 13.04.2009 22:01:10) | |
---|
"I do not need a microphone. My voice is fucking powerful!" -JB |
Antti1: Ei, ei ja ei! Unohda nyt jo toi MIDI kokonaan, sä et tarvitse sitä mihinkään. Sä tarvitset linjatasoisen sisääntulon ja AUDIOinterfacen/äänikortin. Eli äänikortti, jossa on line input -liitäntä. EDIT: Joku tämän kaltainen vekotin ajaa sen asian, jota sä haluat tehdä http://www.thomann.de/fi/m-audio_fast_track_usb.htm Nonii pakko se on uskoa. Jos sitä tuollasen sitte hommais.onko kellään kokemuksia onko tuo muuten hyvä jne. So long suckers! |
samulirask 13.04.2009 23:56:19 | |
---|
|