Sanetium 17.03.2009 21:08:58 | |
---|
Omakuvan mukainen viisikielinen Warwickin Corvette tuli hankittua. Ensimmäinen ja varmaankin viimeinen bassoni, en ole kyllä hankintaa katunut. Jytisee kuin dynamiitti perunakellarissa. Turskaa, turskaa lihanuijalla murskaan! Turskaa murskaan! Murskaan turskaa! turhaan murskaan; turskaan murskaan murskaa! |
L.Ruoska 17.03.2009 22:42:24 | |
---|
Slewyn: Omakuvan mukainen viisikielinen Warwickin Corvette tuli hankittua. Ensimmäinen ja varmaankin viimeinen bassoni, en ole kyllä hankintaa katunut. Jytisee kuin dynamiitti perunakellarissa. Niinhän sitä aina kelailee että nyt on elämänsä basson ostanut. Neljä vuotta on vissiin pisin aika jonka olen omistanut yksittäisen basson täl hetkellä. Anyway hieno ostos, nätti puu! Myynnissä mm. Peavey Cirrus USA custom. Kato mun ilmotukset! |
nisumaka 19.03.2009 12:04:55 | |
---|
Ilolla ilmoitan hankkineeni Warwick Take 12 vahvistimekseni ja hinta-laatusuhdetta vieläkin ihmettelen. Tosi hyvä "monitoriksi" keikalle sekä toimii vielä pikkustudiossakin. |
Etvi 24.03.2009 16:09:55 | |
---|
Laitoinpas hakemuksen Warwick-klubiin Mnetin torille. Pariin otteeseen olen jo nukkunut onneni ohi Doublebuckia etsiessäni. Viisikielinen $$ olisi siis hakusessa. Jos ei kesään mennessä käytettyä tule vastaan, niin täytyy kai laittaa uusi tilaukseen. FFFFFFUUUUUUUUU...... |
L.Ruoska 26.03.2009 23:12:12 | |
---|
Warwick Fortress One 1994 Kokomusta. Mikki on semmonen iso systeemi missä on saman kuoren alla kaks J-mikkiä. Ja päivitänkin sen verran että kyseessä onkin Fortress Masterman. Se myytiin mulle Onena ja trussrod coverissakin lukee Fortress One. Toi tuplamikki yhden mikin kotelossa onkin kuitenkin Fortress Mastermanin ominaisuus. Mahtava basso jokatapauksessa. Upea kaula (wenge), loputon sustain ja älyttömästi bottomia, tosi hyvä soittaa. Pikkasen munattomat ylä/keskiäänit though, tai siis en saa ylä-ääniin semmosta munaa vaan ne tulee kovasti sirinänä. Enpä ole kun parit treenit vedelly sillä, täytynee pelata EQ:n kanssa vielä paremmin jos saisin sellasta hyvää keskiäänimunaa sinne ylemmäksi kun muuten niin rakastan tätä soitinta :) Myynnissä mm. Peavey Cirrus USA custom. Kato mun ilmotukset! |
pekezu 27.03.2009 10:32:00 | |
---|
Leo Lindgren: Ja päivitänkin sen verran että kyseessä onkin Fortress Masterman. Se myytiin mulle Onena ja trussrod coverissakin lukee Fortress One. Toi tuplamikki yhden mikin kotelossa onkin kuitenkin Fortress Mastermanin ominaisuus. Mahtava basso jokatapauksessa. Upea kaula (wenge), loputon sustain ja älyttömästi bottomia, tosi hyvä soittaa. Pikkasen munattomat ylä/keskiäänit though, tai siis en saa ylä-ääniin semmosta munaa vaan ne tulee kovasti sirinänä. Enpä ole kun parit treenit vedelly sillä, täytynee pelata EQ:n kanssa vielä paremmin jos saisin sellasta hyvää keskiäänimunaa sinne ylemmäksi kun muuten niin rakastan tätä soitinta :) Jos siinä on joku passiivikytkin niin vedä passiivina. Mun mielestä parhaat murinat warreista irtoaa passiiviasetuksilla. Kivestä kirveltää kun kirveellä kivittää. |
L.Ruoska 28.03.2009 15:17:28 | |
---|
pekezu: Jos siinä on joku passiivikytkin niin vedä passiivina. Mun mielestä parhaat murinat warreista irtoaa passiiviasetuksilla. No kun ei ole..vetelisinkin mielelläni passiivina, kun en oo jotenki löytänyt semmosta erinomaisen hyvää sounditasapainoa vielä. Ilman -10dB asetusta nupista se huutaa ja särkee, -10dB päällä joudun vetämään kaiken tappiin ja kuitenkin leikkaamaan bottomia paljon. Ja kieletkin on uudet, ettei se siitäkään johdu että ois kirkkaus kadonnut. Oikeastaan lisää keskiääntä kaipaisin vaan. Myynnissä mm. Peavey Cirrus USA custom. Kato mun ilmotukset! |
Etvi 31.03.2009 21:08:46 | |
---|
Hyvin lähellä olin jo tänään laittaa 5-kielisen Corvette doublebuckin tilaukseen. Jäin vaan miettimään, valitakko pulttikaula vai neck-through. Hintaeroa näihin tulee joku 700 euroa, joten ajattelin kysellä vielä kuinka oleellisesti siinä saisi vastinetta rahoilleen. Sustain pitäisi kai olla NT-bassossa parempi, mutta Corvette soi oman tuntumani mukaan pulttikaulaisenakin kivasti. Mitäpä mieltä basistitoverit asiasta on? FFFFFFUUUUUUUUU...... |
Johannes_t 31.03.2009 21:52:48 | |
---|
Etvi: Hyvin lähellä olin jo tänään laittaa 5-kielisen Corvette doublebuckin tilaukseen. Jäin vaan miettimään, valitakko pulttikaula vai neck-through. Hintaeroa näihin tulee joku 700 euroa, joten ajattelin kysellä vielä kuinka oleellisesti siinä saisi vastinetta rahoilleen. Sustain pitäisi kai olla NT-bassossa parempi, mutta Corvette soi oman tuntumani mukaan pulttikaulaisenakin kivasti. Mitäpä mieltä basistitoverit asiasta on? Raaasti voisi sanoa, että pulttikaulainen rokkiin yms ja NT popimpaan kamaan. Pultista lähtee räyhäkkäämpi, erottelevampi soundi. Toisaalta NT soi tasaisemmin koko rekisteristä, ollen näin soundiltaan huomattavasti kauniimpi. |
ps3t 12.04.2009 18:17:54 (muokattu 12.04.2009 18:19:32) | |
---|
No niin. Tuli viikko sitten hankittua warwickin corvette standard-basso. Toistaiseksi on tullut soitettua tuota vain himassa kitaracombon läpi, kun en vielä muita bassokamoja omista. Hyvältä kuulostaa silti. Vekkulia touhua tuo sormilla opettelu :) |
L.Ruoska 12.04.2009 20:26:24 | |
---|
Vartija.: No niin. Tuli viikko sitten hankittua warwickin corvette standard-basso. Toistaiseksi on tullut soitettua tuota vain himassa kitaracombon läpi, kun en vielä muita bassokamoja omista. Hyvältä kuulostaa silti. Vekkulia touhua tuo sormilla opettelu :) "Plekubasistit joutuu helvettiin" ;-) Elä usko kaikkea mitä sanotaan, itsekkin aloitin kitaralla ja pleku jäi käteen sieltä. Ei se soittamista estä :) Myynnissä bassokamaa: Peavey Cirrus Custom, Dunlop 105Q wah. |
|
potatomoto 15.04.2009 13:03:41 | |
---|
Kertokaas jotain omia kokemuksia noista Corveteista. Ylioppilaaks kun nyt valmistun ja rahaa todennäkösesti tulossa, niin alkoi uus basso houkuttelemaan. Warwick miellyttää silmää ja joskus tullut tommosta kokeiltuakin. Muiden ihmisten kokemuksia olis ihan jees kuulla. Joo. |
Siderocks 15.04.2009 21:18:06 | |
---|
potatomoto: Kertokaas jotain omia kokemuksia noista Corveteista. Ylioppilaaks kun nyt valmistun ja rahaa todennäkösesti tulossa, niin alkoi uus basso houkuttelemaan. Warwick miellyttää silmää ja joskus tullut tommosta kokeiltuakin. Muiden ihmisten kokemuksia olis ihan jees kuulla. Vitu hyvä leikkaava murina ja kilinä varustettuna pesismailakaulalla. http://www.mikseri.net/earthlinger |
pekezu 15.04.2009 21:32:19 | |
---|
Jos kaula sopii käteen ja bodyn muoto ei tuota ergonomiaongelmia niin anna palaa. Ite diggasin bubinga 'veten saundista todella, mutta ei vaan sitten fysiikka antanut periksi vetää noin paksulla kaulalla. Booze, Pills & Pussy |
Johannes_t 16.04.2009 10:36:21 | |
---|
pekezu: Jos kaula sopii käteen ja bodyn muoto ei tuota ergonomiaongelmia niin anna palaa. Ite diggasin bubinga 'veten saundista todella, mutta ei vaan sitten fysiikka antanut periksi vetää noin paksulla kaulalla. Tähän kannattaa laittaa erittelyjä, miksi fysiikka ei antanut periksi. Oliko kysymys soittoasennosta? Käden poikkeavasta rakenteesta, vai mistä? Muistaakseni aika monet soittavat jopa kontrabassoa, siinä on suht tuhti kaula ;) |
TatuMustonen 16.04.2009 13:39:32 | |
---|
Monesti näyttää siltä, että Warwickin kauloista puhuttaessa unohdetaan kaulan kapeus. Vaikka se kaula onkin aika paksu, niin kyllä niille kielille yltää sen kapeuden ansiosta. |
mr.bungle 16.04.2009 14:03:00 | |
---|
Johannes_t: Tähän kannattaa laittaa erittelyjä, miksi fysiikka ei antanut periksi. Oliko kysymys soittoasennosta? Käden poikkeavasta rakenteesta, vai mistä? Muistaakseni aika monet soittavat jopa kontrabassoa, siinä on suht tuhti kaula ;) Corveten tuntien sanoisin että pääosassa on soittimen balanssi, jossa lapa on todella kaukana soittajasta. Tämä, yhdistettynä paksuhkoon kaulaan, vääntää ranteen tosi epäergonomiseen asemaan ekoilla nauhoilla soitettaessa. bassolla hanuriin |
potatomoto 16.04.2009 15:52:50 | |
---|
No mites, onko tossa ash (saarniko tää nyt oli??) ja bubinga rungoissa kuinka paljon soundillista eroa, eli onko bubinga pienen lisäinvestoinnin arvoinen? Joo. |
joukov 16.04.2009 15:58:59 | |
---|
potatomoto: No mites, onko tossa ash (saarniko tää nyt oli??) ja bubinga rungoissa kuinka paljon soundillista eroa, eli onko bubinga pienen lisäinvestoinnin arvoinen? Älä unohda vaahteraa. What We Do In Life Echoes In Eternity. |