Aihe: Mikkosten Maailma
1 2 3 4 57 8 9 10 11 12 13 14
Burn
02.04.2009 20:52:09

Tolla Mikkosen rouvalla on ihastuttava tapa yrittää jatkaa miehensä lauseita.

- Nykyään urheiluseurojen junioritoiminnasta löytyy valitettavan iso määrä ju...

- ...Pervoja niin...

- Juoppoja löytyy kamala määrä.

- Niin ja myös pervoja.

- ...No miksei niitäkin...
Synestesian ilmainen nettisinkku julkaistu, testaa omasi! http://synestesia.net
Kersu
02.04.2009 21:24:56

Siis nuo ihmisethä on aivan sairaita. Tuli samalla hetkellä aivan silmitön raivo päälle ku se Nina avas sen narisevan suunsa! Meinasin iskiä telekkarin ruuvun paskaksi ku tätä kattoin, mutta silti oli pakko seurata loppuun asti. Jollaki sadistisella tavalla ilmeisesti tästä kuitenki nautin vissiin...
Suuret zen-viiksimestarit pystyvät tuhisemaan viiksiinsä, vaikka niitä ei olisi. Viikseys on heille ennen kaikkea ruumiista irrallinen olotila, ei niinkään viiksien itsensä fyysinen manifestaatio. -Heartwood
TheBlackestEye
02.04.2009 21:36:11
Tänään tämän katsoin ensimmäisen - ja todennäköisesti viimeisen - kerran. Ensimmäisen viiden minuutin perusteella odotin, että ohjelmasta irtoaisi jotain huumoriarvoa, mutta jouduin pettymään. Ei naurattanut, lähinnä ärsytti. Kaikki.

Taidan olla tyhmä, kun en tajunnut mitä T.A selitti. Ainakaa mitään siitä ei jäännyt mieleen.
Tuomas.
02.04.2009 21:50:37
Ettekai te nyt helvetti kato tota ohjelmaa?
Gleb91
02.04.2009 22:49:57
Kersu: Siis nuo ihmisethä on aivan sairaita. Tuli samalla hetkellä aivan silmitön raivo päälle ku se Nina avas sen narisevan suunsa! Meinasin iskiä telekkarin ruuvun paskaksi ku tätä kattoin, mutta silti oli pakko seurata loppuun asti. Jollaki sadistisella tavalla ilmeisesti tästä kuitenki nautin vissiin...

Kai se on sama ku kattos jotain Sawia. Menee aina vaan hardcoremmaksi, sitä vaan tahtoo lisää ja lisää suoraan tajuntaan. Onneks ite en oo vielä jäänyt koukkuun.
carnation
02.04.2009 22:51:32
Tuomas.: Ettekai te nyt helvetti kato tota ohjelmaa?

Koukussa ollaan jo! Toivottavasti tulee dvd joskus!
"Silpomisia, saatanismia, fundamentalismia, moninaista kanibalismia, mielisaiden heiteelle jättöä. Sekoavaa höyrypäistä kapitalismin mätänevää loppua."
Rhapa
03.04.2009 06:49:02
carnation: Koukussa ollaan jo! Toivottavasti tulee dvd joskus!

Toivottavasti dvd:ltä löytyy T.A:n musiikillinen tuotanto myös! Ei tarvitse erikseen keräillä kaikkea... Vaikka tosifanihan etsii ne lp:t joka tapauksessa käsiinsä!
Ehdoton elitisti.
sub zero
03.04.2009 17:03:13 (muokattu 03.04.2009 17:03:21)
t.a. mikkosen radiohaastattelu.

en kuunnellut tuota itse radiopätkää, mutta tässä iltasanomien koosteessa on v*tun hyvä tuo viimeinen kysymys:

http://www.iltasanomat.fi/viihde/uutinen.asp?id=1671290
Kumpi on parempi, Iron Maiden vai Metallica? JA PERUSTELKAA!!!111!
MV
03.04.2009 17:48:17
sub zero: t.a. mikkosen radiohaastattelu.

en kuunnellut tuota itse radiopätkää, mutta tässä iltasanomien koosteessa on v*tun hyvä tuo viimeinen kysymys:

Ei helvetti, korporaatiolle pisteet:D
Are you madferit?
eino mutku
03.04.2009 18:51:38
sub zero: t.a. mikkosen radiohaastattelu.

Se haastattelun eka yritys jäi väliin, mutta tuon pätkän kuulin, ja tuo referaatti ei anna kyllä ihan oikeata kuvaa. Valitettavasti. Ikävää että lehdet ja media muutenkin (vrt. esim. "maikkarin netti") eivät suhtaudu tiedon välittämiseen kovin vakavasti, vaan viihdearvo ja lukijoiden metsästys menevät sen edelle. sananvapauden halventamista tykkään minä, ja myös vallan väärinkäyttöä. Ei sillä että Mikkostenkaan sanoman esillepano olisi mitenkään kunnioitusta herättävää.
kalamies#23 >-)))> joo justiinsa joo
Brian May jr.
03.04.2009 19:00:02 (muokattu 03.04.2009 19:00:29)
eino mutku: Se haastattelun eka yritys jäi väliin, mutta tuon pätkän kuulin, ja tuo referaatti ei anna kyllä ihan oikeata kuvaa. Valitettavasti. Ikävää että lehdet ja media muutenkin (vrt. esim. "maikkarin netti") eivät suhtaudu tiedon välittämiseen kovin vakavasti, vaan viihdearvo ja lukijoiden metsästys menevät sen edelle. sananvapauden halventamista tykkään minä, ja myös vallan väärinkäyttöä. Ei sillä että Mikkostenkaan sanoman esillepano olisi mitenkään kunnioitusta herättävää.

Multa on jäänyt taas tää jälkimmäinen pätkä kuulematta, vaikka mokoma kanava oli koko työpäivän ajan päällä. En edes tiennyt että yrittivät uudestaan sen ekan yrityksen jälkeen. Kuulin tosin pätkän eukkonsa haastattelusta.
Vettä!
Lord of the strings
09.04.2009 20:34:13
Ei oikeastaan jaksa edes naurattaa enää kun huomaa kuinka pahasti noita kakaroita on aivopesty. Kolmas valtakunta Mikkosten kotona. Ei näin.
"Itsehän arvostan niin tiede- kuin panomiehiäkin" -PomppoK
Tympee Huttunen
09.04.2009 20:46:02
Lord of the strings: Ei oikeastaan jaksa edes naurattaa enää kun huomaa kuinka pahasti noita kakaroita on aivopesty. Kolmas valtakunta Mikkosten kotona. Ei näin.

Toinenhan pisti papille ihan hyvää ja suoraa kommenttia. Pahoitteli ensin käytöstään kirkossa ja perusteli sitä sillä, että hän vihaa mennä kirkkoon:)
jassi
10.04.2009 09:08:49
Aika tarkkaa imitaatiota=) Reservin tykkimies, medianomi Mikko A.T Timonen :http://www.voice.fi/index.php?optio … le&tmpl=audiovideo&cid=2121
Siis, jos sä koko ajan tytsän kanssa jutellessas mietit sitä että "tää on tytsä, mitä mä sanon, tää on tytsä, mitä mä sanon ... jne" niin reisillehän se menee.
Veikko
10.04.2009 09:32:10
Katsoin viisi minuuttia. Oli hauskaa kunnes tajusi, että ne ovat tosissaan.
Selvinpäin ateisti, krapulassa hindu
Qsine
10.04.2009 14:59:11

Pahintahan on varmaan se, ettei tarvitse nykyään edes katsoa noita tuubasarjoja, kun iltapäivälehdet pitävät huolen puffaamisesta. "Huomisessa ohjelmassa Timo T.A. liikuttuu kyyneliin selittäessään Talvisota-elokuvan kohtausta".

Että kiitti vaan tiedosta, onneksi murheemme ovat tätä luokkaa. Pulitzer on varmaan jo matkalla postitse Iltiksen toimitukseen.
"Ensi kuun alussa minä lähden Puolaan, ja jään sinne, siksi aikaa kun asiat sitä vaativat".
south_of_heaven
10.04.2009 16:54:30
onneksi murheemme ovat tätä luokkaa.

Näihin sanoihin voidaan aihe kiteyttää aika hyvin.
Life in plastic, it's fantastic!
Mika Kangas
12.04.2009 20:40:11
Katselin viimeisimmän jakson netistä ja kyllä siellä ihan asiaa mun mielestä tuli.Niin islamin tulosta Suomeen kuin ylipäätään maailman menosta nykyään.Vai hyväksyykö joku 14 vuotiaan naittamisen sen takia kun Timo T.A. sitä vastustaa?
Secreterial
12.04.2009 22:54:28 (muokattu 12.04.2009 23:01:02)
Just netistä kattelen, niin täytyy myöntää, että onhan hieno ohjelma! Timo TA:n kyyneliin liikuttuminen oli koko tv-historian hienoin hetki.

//Ei saatana; "Nyt minä näen tässä leivässä Jumalan ja Jeesuksen"
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)