rintapek 11.04.2009 23:44:18 | |
---|
isojussi: Saaran seuraavaks ruveta kasaamaan settiä seksiätihkuvista biiseistä. Harvoin hyväksyn ehdotteluita ikäisiltäni äijiltä, mut täs tapauksessa sanoisin, et ehdotuksia kehiin vaan. Jos sais kotosalla katottua edes siädettävään kuasiin, ni pärjäis reeneissä (ja Lammilla) vähemmällä. One kind of music only - the good kind |
EP 11.04.2009 23:47:07 | |
---|
Einherjar: ..Kun vain saisi ajettua isosti sisään, ettei tarvi tyytyä kymmenen uutisten loppukevennykseksi ;) Toihan se on vähä joka hommassa se ydin, melken mikä vaan tässä maassa menis ku sais vaan riittävästi studioaikaa! |
rintapek 11.04.2009 23:55:00 | |
---|
Einherjar: Pitää tuohon vielä löytyä ainakin henkselit ja kravaatti! ;) Juu, noi istuu imakoon ko rengasrauta ottaluuhun. Mahtava täydennys, tattis. One kind of music only - the good kind |
isojussi 12.04.2009 00:08:18 | |
---|
Mä aattelin, et enempi semmonen Onslow-look. Humpan suurin sooloakti ja armoitettu artisti - pätevä kuin pänti, ylevä kuin yhtye, oiva kuin orkesteri ja taimissa kuin tanssimuusikko. Lisäksi lämmin käsi, suuri sydän ja iso pää. |
rintapek 12.04.2009 00:18:24 | |
---|
isojussi: Mä aattelin, et enempi semmonen Onslow-look. Neuvottelukysymyksiä, sano. Duudsoneilla oli toi puppeliparaati... ton tahtiin marssi lauteille ja aktin jälkeen sieltä pois, ni siinä hunksit ja muut lantionpyärittäjät on kateudesta kalpeina jo kättelyssä. Ei kande tyytyä pualivillaiseen, vaan vetää koko show vimosen päälle. One kind of music only - the good kind |
kuunsirppi 12.04.2009 11:25:20 | |
---|
Mä voisin olla teirän manageri, tai äitihahmo, tai jotain. Mä laitan semmosen nätin lyhkäsen punakuvioisen vekkihameen päälleni, polvisukat, kiiltävät laakerikengät ja jonku röyhelöpairan. Semmonen tätikiharainen vaalee peruukki ja paljo punasta huulipunaa ja tuhrusesti maalatut silmät. Saisinko mä laulaa sitte joskus jonku lämmittelypiisin korkeelta ja kovaa? Ainaki suurinpiirtein neljä sävelaskelta liian korkeelta Sen lauluja laulat, kenen kädestä syöt |
kuunsirppi 12.04.2009 11:28:40 | |
---|
Sitte ne pläkhorset kannattas unohtaa. Ne on liian laadukkaat, eikä niihin tu kunnon polvipusseja. Kannattaa ostaa jokku halvat, niin ne on paremman ja lököttävämmän näköset. Tiätysti pitää miettiä, että haluaako, että ne kalsarit roikkuu sillai normaalisti pualitankos, että persvako näkyy ja etumus roikkuu vattan alla, vai että ne on veretty niillä henkseleillä oikeen ylös persvakoon kireelle Sen lauluja laulat, kenen kädestä syöt |
isojussi 12.04.2009 11:41:04 | |
---|
Humpan suurin sooloakti ja armoitettu artisti - pätevä kuin pänti, ylevä kuin yhtye, oiva kuin orkesteri ja taimissa kuin tanssimuusikko. Lisäksi lämmin käsi, suuri sydän ja iso pää. |
kuunsirppi 12.04.2009 11:50:39 | |
---|
Sen lauluja laulat, kenen kädestä syöt |
isojussi 12.04.2009 11:53:46 | |
---|
Humpan suurin sooloakti ja armoitettu artisti - pätevä kuin pänti, ylevä kuin yhtye, oiva kuin orkesteri ja taimissa kuin tanssimuusikko. Lisäksi lämmin käsi, suuri sydän ja iso pää. |
kuunsirppi 12.04.2009 12:03:49 | |
---|
Sen lauluja laulat, kenen kädestä syöt |
kuunsirppi 12.04.2009 12:06:14 | |
---|
Nojoo! Mä haluan tommosen pinkin hatun ja hanskat ja tommosen kukkakuviollisen tunikan/paidan. Tairan mäki suunnata ostoksille Tallinnaan. Tai toisaalta riittäs, ku menis tonne Kyröskoskelle, niin sieltä löytys varmaan samammoisia Muotiliikkeestä :o)) Sen lauluja laulat, kenen kädestä syöt |
rintapek 12.04.2009 12:08:16 | |
---|
isojussi: Kyllä mä olisin enemmän sen Onslow-lookin kannalla: Ei o hyvä idea. Uso pois. Naisväellä on omat Onslowit kotisohvalla, ei ne semmoisia keikalle lähde kattomaan. Sen sijaan paljas pinta on seksikästä. Kunnon kaljamahassa on PALJON paljasta pintaa, joten se on jo superseksikästä. Tosiaan noi henkselit kyl kandee laittaa varmistamaan, ettei shousta tule liian seksikästä. Mä haluan semmoiset pinkit neonväriset. One kind of music only - the good kind |
rintapek: Ei o hyvä idea. Uso pois. Naisväellä on omat Onslowit kotisohvalla, ei ne semmoisia keikalle lähde kattomaan.. Juu, kyllä se noin varmaan on, keikalle lähdetään irrottautumaan arjesta! :) |
isojussi 12.04.2009 12:42:15 | |
---|
rintapek 12.04.2009 14:17:12 | |
---|
isojussi: Se vaan kun on toi kalsariosasto jo niin monta kertaa tehty... Tuli tos tunnustettua syntini vaimolle, eli että taas on vissiin tullu perustettua bändi. Täs ny menee hetki lepytellessä ja anteeksipyydellessä... Mut kommentit oli semmoiset, että Onslow- lookki ei pure. Sen sijaan pitkäkalsarimeininkiä kaikki kylän uupuneet kotirouvat kuulemma lähtis oitis kattomaan. Tennissukat, henkselit ja kravatti ois jees, mut bläkhorseista vaimo ilmoitti oitis, et ne ei käy vaan tarttis olla "lököttävämmät". Laulajakin tos kiinnitti huamion samaan asiaan. Kyl minust kandee uskoa noita asiantuntijoita. One kind of music only - the good kind |
rintapek 12.04.2009 14:46:03 | |
---|
Nii, tost nimest viä sevverran, et vaimo siihen tarras kans. Hää sanoi, et ko pimupualella on noi pussikatit, niin äijäköörille luanteva nimi ois sit kassikatit. One kind of music only - the good kind |
Ukko 12.04.2009 14:59:23 | |
---|
rintapek: Ja sit tohon Isojussin ideaan: esiintymisasuna ilmammuuta bläckhorsen pitkät kalsarit ja tennissukat. Yläruumis paljaana. Pomminvarma myyntiartikkeli pikkujoulukauteen. Keikkaliksat viä tuplataan tai triplataan myymällä paikan päällä Kollicatboys- kuvakalentereita. Täytyy ottaa ne puhtaammat kalsarit joissa ei ole jarrutusjälkeä takana :) COVS jäsen nro 6 |
Ukko 12.04.2009 15:00:52 | |
---|
isojussi: Saaran seuraavaks ruveta kasaamaan settiä seksiätihkuvista biiseistä. Jätkän hunppa mukaan ilman muuta. COVS jäsen nro 6 |
Ukko 12.04.2009 15:03:42 | |
---|
rintapek: Nii, tost nimest viä sevverran, et vaimo siihen tarras kans. Hää sanoi, et ko pimupualella on noi pussikatit, niin äijäköörille luanteva nimi ois sit kassikatit. Tai siis kassikollit. COVS jäsen nro 6 |