Aihe: Burden : Embraced By Anguish (Metalli)
1
Demostudio
13.03.2009 20:54:42
Bändin nimi: Burden
Kappaleen nimi: Embraced By Anguish

Genre: Metalli

URL: http://www.myspace.com/burdenfin (Mp3)

Bändimme soittaa metallia monilla eri vaikutteilla. Kappaleet Embraced By Anguish ja The Eyes of the Fallen ovat nopeampaa mättöä, mutta kappale Farewell on hitaampi ja melodisempi puhtailla lauluilla.
Rauniotorni
15.03.2009 15:12:27
Kyllä toimii, ehkä ääntämisessä välillä vähän häikkää mutta kyllä se siitä!
It's fucked to hear one idiot's words, but worse to see other believe it.
Ottoko
26.03.2009 20:53:02
Kommentointi on toivottua!
Tunnetteko itsenne jotenkin hienoiksi ihmisiksi kun vedätte talomaalia naamaan ja kiljutte tukka heiluen saatana nimeä? - flownew
Ottoko
10.04.2009 18:44:56
Elikkä rakentavaa kommenttia toivoisin ettei jää melkein ilman palautetta demo täältä muusikoiden.netistä.
Tunnetteko itsenne jotenkin hienoiksi ihmisiksi kun vedätte talomaalia naamaan ja kiljutte tukka heiluen saatana nimeä? - flownew
Bobana
12.04.2009 00:10:17
Ei se mammona tarjotimella tule. Taimit ja saundit keturallaan. Nii, ja saa ne kitarat virittääkkin...
Reeniä vaan. Kyllä se siitä sitten. Toivoa kuitenkin on.
Illalla hilpeenä kaljaa ja aamulla kalpeena hiljaa.
GoatHorns
12.04.2009 00:32:10
En kyllä suoraansanoen ymmärrä mitä vikaa on vireessä, taimissa tai soundeissa. Millä absoluuttisilla mittareilla olet näitä tutkinut, tiedä en, mutta paljon tiukemmin tässä soitetaan kuin monen, nykyään jo tunnetun bändin demoilla. Ei voi sanoa että on ainakaan "keturallaan" hommat.
GoatHorns
12.04.2009 00:59:56 (muokattu 12.04.2009 01:04:15)
Bobana: No, kun sinäkin saat sitä kokemusta niin kyllä se kertoo sitten.

Sen verran olen itse tälläisen "muusikonuran" aikana kuullut ties minkälaisia demoja, että voin sanoa tämän olevan reippaasti tiukemmin soitettua, verrattuna todella monen bändin demoon. Ja jopa ensimmäisiin levyihin. Jotenki tuntuu turhan pikkutarkalta haukkua tälläinen, kuitenkin ihan hyvin soitettu biisi, lyttyyn. Jopa sounditkin ovat yllättävän selkeät, verrattuna TODELLA moneen alkutaipaleen äänitteeseen. Pari pientä kosahdusta soitossa ei nyt mielestäni vastaa sitä että homma olisi kokonaan keturallaan. Virekään ei särähdä korvaani, tosin mulla ei olekaan varmaan absoluuttista sävelkorvaa.

Ja itse biisiin vielä: Mitä nyt itse toivoisin parannettavan, olisi vokaalit. Vokaalit kuulostavat melko heikoilta ja pidätellyiltä, kun tämä biisi tarvitsisi mielestäni paljon aggressiivisempaa keuhkoamista. Ja tietenkin, aina voi kaikessa edetä piirun verran pidemmälle. Mutta ei tämä todellakaan ole sitä paskinta paskaa.
Ottoko
12.04.2009 13:10:21
Kiitosta vaan kommentoinnista, lisää kommenttia vaan tulemaan muiltakin, kiitos.
Bobana
12.04.2009 16:53:46
GoatHorns: Sen verran olen itse tälläisen "muusikonuran" aikana kuullut ties minkälaisia demoja, että voin sanoa tämän olevan reippaasti tiukemmin soitettua, verrattuna todella monen bändin demoon. Ja jopa ensimmäisiin levyihin. Jotenki tuntuu turhan pikkutarkalta haukkua tälläinen, kuitenkin ihan hyvin soitettu biisi, lyttyyn. Jopa sounditkin ovat yllättävän selkeät, verrattuna TODELLA moneen alkutaipaleen äänitteeseen. Pari pientä kosahdusta soitossa ei nyt mielestäni vastaa sitä että homma olisi kokonaan keturallaan. Virekään ei särähdä korvaani, tosin mulla ei olekaan varmaan absoluuttista sävelkorvaa.

Ja itse biisiin vielä: Mitä nyt itse toivoisin parannettavan, olisi vokaalit. Vokaalit kuulostavat melko heikoilta ja pidätellyiltä, kun tämä biisi tarvitsisi mielestäni paljon aggressiivisempaa keuhkoamista. Ja tietenkin, aina voi kaikessa edetä piirun verran pidemmälle. Mutta ei tämä todellakaan ole sitä paskinta paskaa.

Kuka täällä on mitään haukkunut??? Ota silmä käteen.
Sanoin miltä se kuulosti. Tämähän käsittääkseni on palsta jossa biisejä toivotaan arvosteltavan.
Ite olen räpeltänyt yli 20 vuotta ja jotain siltä matkalta on jäänyt myös mieleen. Ja tuo ensimmäinen postaus oli minun mielipide ko. biisistä. Piste.
Illalla hilpeenä kaljaa ja aamulla kalpeena hiljaa.
Scars80
12.04.2009 17:44:22

Eipä tohon nyt absoluuttista korvaa tarvita huomatakseen että ne kitarat tosiaankin vois virittää.

Ja taimikin ontuu paikkapaikoin.

Mutta kuten bobana jo sanoikin että treeniä treeniä sillä eihän tämä mikään susi ole biisiksi.

Ja vokaaleihin vähän variaatiota niin sekin tekee jo paljon biisiin.

Keep on rocking vaan kundit.
Ottoko
12.04.2009 17:59:27
Muistakin biiseistä saa sitten heittää kommenttia.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)
Keskustelualueet
Haku
Säännöt