Phenom991 05.04.2009 11:23:45 | |
---|
Heh, typoja. Satan's cock! |
hullu_ukko 05.04.2009 23:19:16 | |
---|
Phenom991: Heh, typoja. Satan's cock! Tääkse on? Mokoma - Punainen kukko ? M.A.C.H.O. # 5 AIL PI PÄK | Et varmaa ole ainoa, mutta mielestäni sinä olet aina ollut mnetin vittumaisin jätkä.-trashjones |
Phenom991 05.04.2009 23:20:08 | |
---|
hullu_ukko: Tääkse on? Mokoma - Punainen kukko ? Tämä vastaus ei ole väärä. |
hullu_ukko 05.04.2009 23:59:09 | |
---|
Minulla on tällainen tunne, ollessani väärien ihmisten seurassa, enkä osaa hallita ajatuksiani! Toivon vain, että voisin nukkua ja saada tämän pois alta... Tällainen paska kuuluu vain lukioaikoihin! Minua varoitettiin, olen täysin tunnoton! En vain osaa olla ihmisten lähellä, kaikki tietävät ja tuijottavat minua! Miten päädyin tänne tänä yönä? Mitä minä teen täällä? Miten saavutin tällaisen tilan? Miten menetin näköni? Olen eksyksissä... Sekoan... Kaikki tietävät... Kaikki tuijottavat... Joten tässä ovat kaikki toiveeni ja tavoitteeni, pelkkää oksennusta! Luoja, olen niin yksinäinen! Minä tahdon vain tuntea... M.A.C.H.O. # 5 AIL PI PÄK | Et varmaa ole ainoa, mutta mielestäni sinä olet aina ollut mnetin vittumaisin jätkä.-trashjones |
Ottoko 06.04.2009 16:32:13 | |
---|
SYL - Detox Tunnetteko itsenne jotenkin hienoiksi ihmisiksi kun vedätte talomaalia naamaan ja kiljutte tukka heiluen saatana nimeä? - flownew |
hullu_ukko 06.04.2009 17:18:18 | |
---|
Ottoko: SYL - Detox On. M.A.C.H.O. # 5 AIL PI PÄK | Et varmaa ole ainoa, mutta mielestäni sinä olet aina ollut mnetin vittumaisin jätkä.-trashjones |
hullu_ukko 10.04.2009 23:34:16 (muokattu 10.04.2009 23:35:13) | |
---|
Pistän nyt sitten uutta, että ei jumitu koko homma: Viillot koristivat ranteitani, jatkuvasti vuotaen. Piesty kehoni jumissa romussa, puun ympärille kiertyneenä. Yliajo ja pako suojatiellä, minun päätepisteeni. Ihmiset sekoilevat katuojissa, katsokaa vaikka itse niin huomaatte. Et voi paeta kipua, sinä kuulut minulle, pidän kiinni elämästä, hiuskarvan varassa roikkuen. Vereni virtaa kaduilla, tulvien ulos haavoistani. Tyhjiä unilääkepurkkeja huoneeni yöpöydällä. Vesipäinen naapurini kurottaa kaulaansa juuri ajoissa nähdäkseen junan valkeat valot syöksymässä minua kohti. En aio tuntea kipua, en ole enää pelkkää roskaa. Se mikä ei tapa minua, tekee minusta vain entistä vahvemman. Tarvitsen kyydin ruumishuoneelle, sitähän varten 112 on. Joten laittakaa lappu roikkumaan varpaastani, älkääkä vain unohtako sulkea laatikkoa... M.A.C.H.O. # 5 AIL PI PÄK | Et varmaa ole ainoa, mutta mielestäni sinä olet aina ollut mnetin vittumaisin jätkä.-trashjones |
Askorbiinihappo 10.04.2009 23:43:16 | |
---|
Megadeth - Skin OMy Teeth! Entinen pulseofthemaggots, Youtubesta mut löytää samalla nimimerkillä |
hullu_ukko 11.04.2009 01:28:45 | |
---|
Askorbiinihappo: Megadeth - Skin OMy Teeth! On M.A.C.H.O. # 5 AIL PI PÄK | Et varmaa ole ainoa, mutta mielestäni sinä olet aina ollut mnetin vittumaisin jätkä.-trashjones |
Askorbiinihappo 11.04.2009 13:03:53 | |
---|
Vihollinen, näytä minulle mitä haluaisit olla Voin käsitellä kaiken, vaikka en voisikaan käsitellä sinua Välittömästi, joka tapauksessa sen on paras olla Älä vittu sääli minua Nouse ylös, poistu Mitä helvettiä sanon etten tiedä pahansuovasta Helvetin varmasti rappeutunut Haluan jonkun nousevan ylös ja poistuvan Seinät, antakaa minun tippua, haistakaa vittu kaikki Ryhdistäydy, älä anna minun lipsua ennen kuin tiputan pallon Vitut tämän paskan kanssa, olen täynnä sitä Tämä on nyt sotaa Kah, sviidu että tuli huono käännös. Bändi on sellainen jonka kaikki tietää mutta jota kaikki myös vihaa. Entinen pulseofthemaggots, Youtubesta mut löytää samalla nimimerkillä |
Slipknot - (sic). Vitun kova ralli. Pitti pystyyn! |
Askorbiinihappo 11.04.2009 16:31:15 | |
---|
Tohtori Tonus: Slipknot - (sic). Vitun kova ralli. No sehän se. Ja on kova biisi minustakin. Entinen pulseofthemaggots, Youtubesta mut löytää samalla nimimerkillä |
Tohtori Tonus 11.04.2009 16:55:57 (muokattu 11.04.2009 17:01:25) | |
---|
Me jumalat elämme korkealla taivaissa päidenne yläpuolella Me jumalat piileskelemme hyvin, meitä on hyvin vaikeata löytää Älä koskaan väitä, että olemme kuolleet Lepäämme täällä ja kaitsemme teitä Teitä täytyy hallita, joten kyllä, ohjailemme teitä Uskomme kavaltajien täytyy maksaa korkea hinta Kadotus heikoille, pelastus uskollisille Rukoilette ja kutsutte meitä, ja luulette, että kuulemme teitä Ehkä ette ansaitse tapaamista mestareidenne kanssa Me jumalat näytämme unia valitsemillemme ihmisille Me jumalat annamme merkkejä, ja teidän täytyy tunnistaa ne Me jumalat pelastamme henkiä, mutta vaadimme myös uhreja Me jumalat ylistämme rakkautta, mutta tunnemme myös sodan Kanna keihästä, kohtaa vihollisesi Hylkää itsesi myrskyävään taisteluun Tulimme tänne elääksemme ikuisesti Haistamme lihasi, ja haistamme pelkosi Pitti pystyyn! |
Rauniotorni 11.04.2009 16:58:02 | |
---|
Septicflesh - We, The Gods It's fucked to hear one idiot's words, but worse to see other believe it. |
Tohtori Tonus 11.04.2009 17:02:02 | |
---|
Dismembered: Septicflesh - We, The Gods On. Tappoi livenä ihan vitusti, kunnon vyörytystä. Pitti pystyyn! |
Rauniotorni 11.04.2009 17:11:18 | |
---|
Kappelin ristin yllä Puukota karitsaa Pyörii vastakkaiseen suuntaan Kaleidoskooppi Taiteellinen veri Karitsa Tulee kuolemaan turhaan Karitsa Ristiinnaulittu Karitsa Juo veri Karitsa Uhraus sinulle Karitsa Palvo verta Karitsa Ristiinnaulittu Karitsa Sivele merkki musteella Karitsa Uhraus sinulle Karitsa It's fucked to hear one idiot's words, but worse to see other believe it. |
Anal Revenger 11.04.2009 19:38:54 | |
---|
Dismembered: Kappelin ristin yllä Puukota karitsaa Pyörii vastakkaiseen suuntaan Kaleidoskooppi Taiteellinen veri Karitsa Tulee kuolemaan turhaan Karitsa Ristiinnaulittu Karitsa Juo veri Karitsa Uhraus sinulle Karitsa Palvo verta Karitsa Ristiinnaulittu Karitsa Sivele merkki musteella Karitsa Uhraus sinulle Karitsa VON - Lanmas kilijut käy muuten noppeemmin vittu ku ajjaa maa palloa myötä päivään häätänääh, ku aika kuluu noppeemmin! -Pelsi |
Rauniotorni 12.04.2009 14:23:37 | |
---|
Anal Revenger: VON - Lanmas Kyllä, jatkoa kiitos. It's fucked to hear one idiot's words, but worse to see other believe it. |
Anal Revenger 12.04.2009 16:32:06 | |
---|
Takana varjoissa Hänen valtaistuimensa takaa Ne seisovat ja hymyilevät yksinään Demoneja joillekin, mutta enkeleitä minulle Tule lähemmäs, tule lähemmäs, tule lähemmäs ja näe Ne kuiskaavat, ne kuiskaavat, ne laulavat minulle Tule lähemmäs, tule lähemmäs ikuisuutta Tule lähemmäs, tule lähemmäs ikuisuutta Vihreä matto - Salainen Nousee alhaalta - Psilosybiini Jumalten liha, olet minun Jumalten liha, tee minut taivaalliseksi Tule lähemmäs, tule lähemmäs, tule lähemmäs ja näe Kun demonit laulavat minun kanssani Minä nostan syntisiä korpinsiipiäni Ja kauas nautinnon ja synnin planeetoihin Demonien kuljettamana minä tulen sisään Pian olen siellä todistamassa ja näkemässä Luciferin mysteerin valtakunnan Ja isä Saatanan ikuisuuden Vihreä matto - Salainen Nousee alhaalta - Psilosybiini Jumalten liha, myrkyttää mieleni Jumalten liha, teki minut taivaalliseksi kilijut käy muuten noppeemmin vittu ku ajjaa maa palloa myötä päivään häätänääh, ku aika kuluu noppeemmin! -Pelsi |
Anal Revenger 12.04.2009 23:56:38 | |
---|
Norjasta, industrial BM kilijut käy muuten noppeemmin vittu ku ajjaa maa palloa myötä päivään häätänääh, ku aika kuluu noppeemmin! -Pelsi |