itsy 27.11.2008 11:50:37 | |
---|
|
stickyfinger 27.11.2008 11:50:57 | |
---|
No tuo Velvet Revolver - huhuhan kumottiin ja käsiteltiin jo tovi sitten... "I feel sorry for people who don't drink. When they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day." - Dean Martin |
HaloOfFlies 27.11.2008 11:56:29 | |
---|
No tuo Velvet Revolver - huhuhan kumottiin ja käsiteltiin jo tovi sitten... Joo. Mike itse taisi sanoa jossain haastattelussa, että häneen ei VR-leiristä ole edes oltu yhteydessä. "Kolme yötä jouluun on, laskin aivan itse eilen..." "Urpo laski väärin, joulu meni jo". S.M.A.K.-jäsen #5 |
M-Juhana 27.11.2008 12:27:44 | |
---|
Joo. Mike itse taisi sanoa jossain haastattelussa, että häneen ei VR-leiristä ole edes oltu yhteydessä. Sovittua hiljaisuutta. Jos tää juttu on ollut NETISSÄ, se on totta. No en tiä. HK:n Blöö kylmänä, sinapilla, keskarin kanssa, Kossu aperitiivina. Jälkkäriksi Jallua. Lehti tai juoma, ihan sama. -kenkku |
Huh huh. Komeet oli lopettajaiset ainakin keskiviikkona Tavalla. Ihan timanttia alusta loppuun. Toivottavasti noilta keikoilta tulee joku livekooste. Vieläkin ihan täpinöissä meitsi. |
Izer 11.04.2009 18:20:40 | |
---|
the Gas Fuzz: Huh huh. Komeet oli lopettajaiset ainakin keskiviikkona Tavalla. Ihan timanttia alusta loppuun. Toivottavasti noilta keikoilta tulee joku livekooste. Vieläkin ihan täpinöissä meitsi. Minkäslaista settiä näillä vikoilla keikoilla on soiteltu? Itse olen menossa sille vihonviimeiselle. Ihan mielenkiinnolla kyllä odotan, mahtavaa olisi jos tulisi vaikka vieras tai pari soitteloon mukaan ;) Ridin' with the wind! |
Pasi-69 11.04.2009 21:25:10 | |
---|
Olin eilen. Oli ihan perkeleen kova. Kahden tunnin settiin mahtui roppakaupalla sekä uudempaa että klassista Hanoita. Oikeastaan ainoat biisit, joita jäin kaipaamaan olivat Underwater World ja Motorvatin'. Ja olihan se Nassekin lavalla kolmen biisin ajan. Varsinkin Mike oli älyttömän tiukassa iskussa. On se kova. One foot in the grave, one foot on the pedal. I was born a rebel. |
Catfish blues 11.04.2009 21:32:55 | |
---|
Izer: Minkäslaista settiä näillä vikoilla keikoilla on soiteltu? Itse olen menossa sille vihonviimeiselle. Ihan mielenkiinnolla kyllä odotan, mahtavaa olisi jos tulisi vaikka vieras tai pari soitteloon mukaan ;) Nasse soitti eilen kolmessa biisissä mukana ja hengaili keikan jälkeen kaikkien mahdollisten fanien kuvattavana suomesta ja ulkomaita myöden. 1 . levy Tragedy Lost in city Dont you ever leave me 2. levy Oriental beat 3.levy Loves an injectiuon beer and cigarette Problem child Taxi driver 4.levy Malibu beach nigthmare Mental beat Tootin bec wrecked Until i get you Back to mystery city 5. levy Up around the bend I cant get it Million mile away Boulevard of broken dreams + uusilta levyiltä parhaat vedot 2 tuntia yhtä juhlaa ja olo oli kuin saunassa olleella. Lay down your soul to gods rock´n´roll |
the Gas Fuzz 12.04.2009 13:56:30 | |
---|
Vai Nasse... olishan tuo ollu ke. keikallakin mukava nähdä. Mut öbaut tollanen ylläluetellun mukanen setin runko oli ke. iltanakin (siis biisilista). Ostin ton uuden kirjankin pääsiäislukemiseksi. Kantsii lukea jos pikkasenkin kiinnostaa Hanoi Roxx. Parempi kun nää aikasemmat kirjat. Harmi sinänsä toi lopetus. Kuitenkin tää uus bändi tuntuu toimivan lährstulkoon yhtä tiukasti kun näkemäni 80-luvun ledendaarinen (Razzle, etc..) kokoonpano. |
RawknRawl 13.04.2009 02:57:22 | |
---|
Se oli sit siinä. Käsittämättömän kovassa iskussa lyötiin Suomen merkittävin laulu- ja soitinyhtye eläkkeelle. Erittäin sääli. Kuka tahansa voi hypätä järveen. |
Seba 13.04.2009 11:05:01 | |
---|
Mites tuo vika keikka? Oliko paljon special guesteja tai muuta extratapahtumaa? Kävin itse ensimmäisen keikan katsomassa, ja oli niin kovaa settiä että olisin kyllä mennyt uudestaan jos olisin tuonne vikalle saanut hillotettua liput. Ja mä en edes ole mikään hanoin fanittaja, mutta helevetin kova oli meininki. |
Tapani L 13.04.2009 11:23:35 | |
---|
RawknRawl: Se oli sit siinä. Käsittämättömän kovassa iskussa lyötiin Suomen merkittävin laulu- ja soitinyhtye eläkkeelle. Erittäin sääli. Eikös se ole parempi että menevät saappaat jalassa hautaaan kuin se, että jatkaisivat väkisin ja lopettaisivat vasta silloin, kun ketään ei enää kiinnosta? |
Folcce 13.04.2009 11:32:55 (muokattu 13.04.2009 22:32:37) | |
---|
Vika keikka aikamoinen. Olisko ollu 2h 20min. Settilista napattu toiselta foorumilta: Tragedy Motorvatin' Boulevard of Broken Dreams Street Poetry Cafe Ave Obscured Hypermobile Fashion Love's An Injection Whatcha Want Problem Child Mental Beat Underwater World Power of Persuasion Day Late I Can't Get It BTMC Until I Get You Beer & A Cigarette Don't You Ever Leave Me 11th Street Kids Malibu Beach High School Travellin' Band Taxi Driver Lost In The City ------------ People Like Me Delirious Oriental beat -------- Million Miles Away Up Around The Bend Nasse tais olla viidessä biisissä. Ja Lacukin oli vikassa biisissä messissä, ei tosin rummuissa. Dave Lindholm spiikkas bändin encoreihin kolmikielisesti ja jengi kuunteli. Music's my life, Moxey. |
Lux 13.04.2009 11:36:31 (muokattu 13.04.2009 11:40:54) | |
---|
Seba: Mites tuo vika keikka? Oliko paljon special guesteja tai muuta extratapahtumaa? Oli aivan tajuttoman upea. Hitto että olikin hyvä keikka, tosin tuollainen "lopettaminen" aina nostaa intensiteettiä ja tekee keikoista jotenkin ainutalaatuisia. Lavalla ei käynyt muita vieraita kuin Nasse setin loppupuolella. (Vai käväisikö Lacu siellä? Mike huuteli jotain Laculle yleisöön mutta siinä vaiheessa en nähnyt kunnolla) Niin ja kävihän Dave lausumassa parit sanat ennen encoreita! :D Setti oli tällainen: 1. Tragedy 2. Motorvatin 3. Boulevard of Broken Dreams 4. Street Poetry 5. Café Avenue 6. Obscured 7. Hypermobile 8. Fashion 9. Love's An Injection 10. Whatcha Want 11. Problem Child 12. Mental Beat 13. Underwater World 14. Power of Persuation 15. A Day Late A Dollar Short 16. I Can't Get It 17. Back to The Mystery City 18. Until I Get You 19. Beer And A Cigarette 20. Worldshaker 21. Cheyenne 22. Don't Never Leave Me 23. 11th Street Kids 24. Malibu Beach 25. High School 26. Travelling Band (Nasty Suicide) 27. Taxi Driver 28. Lost In The City ------ (Dave Lindholm kävi lavalla juttelemassa hetken) 29. People Like Me 30. Delirious 31. Oriental Beat ------ 32. Million Miles Away 33. Up Around The Bend edit: olin myöhässä... vapaus veljeys vandalismi |
Artist 13.04.2009 11:38:19 | |
---|
Dave Lindholm spiikkas bändin encoreihin kolmikielisesti ja jengi kuunteli.
Ei viddu, ihan tämän takia olis pitänyt nähdä. Perjantai ja lauantai tuli nähtyä, ja olivat kyllä loistavia keikkoja molemmat. "Space travels in my blood and there ain't nothing I can do about it" |
moikki 13.04.2009 13:51:10 | |
---|
Nyt kyllä täytyy sanoa että vituttaa melko paljon kun ei tullut lähdettyä keikalle.. No herättelen toiveita et soittaavat 10 vuoden päästä yhden keikan vielä kokoonpanolla: mike, andy, nasty, sam ja lacu :D Albert Järvinen on jumala! |
itsy 13.04.2009 14:15:21 | |
---|
Dvd noista vikoista keikoista voisi olla paikallaan (varmaankin kuvattiin?), sen verta kovalta keikkasetti vaikutti. Ja olisihan Hanoilta jo kaiken järjen mukaan pitänyt tulla jo vaikka kuinka monta dvd:tä, sen verta kova livepumppu kyseessä. That is so petty! You're like... Tom Petty! |
L.H 13.04.2009 14:26:55 | |
---|
Izzy: Dvd noista vikoista keikoista voisi olla paikallaan (varmaankin kuvattiin?), sen verta kovalta keikkasetti vaikutti. Ja olisihan Hanoilta jo kaiken järjen mukaan pitänyt tulla jo vaikka kuinka monta dvd:tä, sen verta kova livepumppu kyseessä. Ainakin eilinen keikka kuvattiin ja muistelisin, että noita Japanin keikkoja kuvattiin kanssa. Oli kyllä kova keikka ja tyylikäs lopetus. |
DirtyFingers 13.04.2009 16:29:23 | |
---|
Juuh. Kyllä pikkusen ottaa päähän kun en saanut lähtöä aikaiseksi. No, toivotaan että DVD tulee tosiaan jossain vaiheessa mahdollisimman pian... Watch Out, We're Mad |
Rajapatsas 13.04.2009 19:38:50 | |
---|
Andyhän sanoi MariaMaria -ohjelmassa, että DVD on tulossa. Venaillaan siis. |