Jag 07.04.2009 16:46:09 | |
---|
Gilmore Girls (ainakin pariin kertaan) Dexter Lost Twin Peaks Weeds Everwood The O.C (ihan varma en tästä ole) Malcolm in the middle (tämän olin näköjään jo 05 tähän ketjuun kirjoittanut) Madventures Näistä en ole ihan varma olenko jokaista jaksoa nähnyt, mutta ainakin lähes kaikki. Jackass Taken Kummeli ----------------------------- 2005 tähän ketjuun kirjoittaessani ei ollut, kuin yksi sarja joista olin jokaisen jakson nähnyt. Selittyipä samalla mihin olen tuhlannut viimeiset 4 vuotta. "Ja jotta soppa olisi täydellinen, sulassa sovussa näiden pahuuden palvelijoiden kanssa metallimusiikista nauttii sivareita, kasvissyöjiä ja muita ekoaktivisteja".
-MOT |
Booligan 08.04.2009 02:22:22 | |
---|
South Park ja Kummeli tulee mieleen nopeasti. Olen myös melko varma että olen nähnyt kaikki Julkkis-sarjan jaksot (Harry Enfield esittää hieman Ozzymaista rokkaria). Pian olen nähnyt kaikki Pasilan jaksot. En oikein muista edes enää mitä kaikkia sarjoja sitä on joskus tullut ahkerasti seurattua. lyriikat=ajanhukkaa kitarasoolojen välissä |
Pasila Lost Heroes Frendit (tosin vasta DVD-julkaisujen myötä) Siinäpä ne tais olla sitten. Eipä ollu paljoa montaa... THV-klubi #44.
"Mä oon kyllä semmonen ateisti, että mä tommoset jeesukset upotan!" -mohkis |
Baraka 10.04.2009 22:09:26 | |
---|
Itseasiassa varmaan Muumilaaksojen tarinoita on ainut mistä oon jokaikisen jakson kattonut,muistaakseni. Simpsoneissa oon pyrkiny samaan, mutta ei oo kyllä mitään varmuutta. Suurimman osan ainakin oon tästä lempisarjastani kattonu. |
The Duke 13.04.2009 23:46:41 | |
---|
Twin Peaks Dexter Nyt ei kyl tule mitään muuta mieleen mistä olisin 100% varma, että olisin nähnyt ihan jokaisen jakson. *Brian Jones Boozing Society* |
papitsu 01.05.2010 17:41:11 | |
---|
Huom! Olet kirjoittamassa yli 382 päivää vanhaan ketjuun! papitsu: Extras The Office (UK) Weeds Flight of the Conchords My Name is Earl House M.D. OZ Skins Hopeanuoli Jekyll A Bit of Fry and Laurie The Fast Show Friends The O.C. Gossip Girl Dexter Cold Feet Monty Python's Flying Circus Jeeves & Wooster Stephen Fry in America Mr. Bean Hustle Ehkä pitäisi jotain muutakin tehdä, kuin katsoa TV-sarjoja. Reilussa vuodessa lisää tullut ainakin nämä: Seinfeld Curb Your Enthusiasm The Wire Hung Summer Heights High Bored To Death Eastbound & Down Generation Kill Tenacious D Absolute Power The Cleveland Show Sons of Anarchy Breaking Bad Mielipiteeni on fakta. |
Funkånaut 01.05.2010 17:47:41 | |
---|
Celeb. Se Harry Enfieldin sarja, jossa kyseinen henkilö esitti rock-tähteä. Montakohan jaksoa sitä tehtiin, 8? Monty Python's Flying Circus. Kulttuuriteko katsoa kaikki jaksot. Musta Kyy. Loistosarja Rowan Atkinsonilta. Nykyään en kattele telkkaria kun ei sieltä tule pääosin ku jotakin jenkki-paskaa. Britit osaa vaan tehdä TV-ohjelmia miljoonia kertoja paremmin kuin jenkit, etenkin komediaa. "He must be smokin' some heavy doobies." |
Master of Disguise 01.05.2010 20:40:09 | |
---|
Lost, Twin Peaks, Rome, Bored To Death, Band of Brothers, Jericho, Simpsoneista ja South Parkeista varmaan 95 %. |
Gleb91 01.05.2010 21:17:25 (muokattu 02.05.2010 00:00:00) | |
---|
Madventures, South Park, Frasier, How I Met Your Mother. Kolmesta vikasta on kylläkin nähty jotkut jaksot jopa viiteen kertaan, ja lähes kaikki 2-3 kertaa. |
inkognito 01.05.2010 22:33:59 | |
---|
Meikäläisellä jää yleensä sarjat vähän käsken, mutta tässä jotain: Twin Peaks, Riget, Monty Python's Flying Circus.. |