Aihe: minua on ruvennu ärsyttämaan ku nykyää kaikki pitää tennareita
1 2 3 4
Kraken
08.04.2009 23:16:05
epi2: Sama, itellä on mustat mokkanahkaset skeittarit.

Mustat mokkanahkaiset mullakin. Vuoden ollu käytössä, pohjasta saa sormen läpi, muttei se mitään, ajavat asiansa riittävän hyvin.
Ibanez GRG170DX
Mr. Moonbeam
09.04.2009 11:00:51
Tennareita ei käytä kun tennispelaajat.
Dushead
09.04.2009 15:40:03

mitään tennareita, varsilenkkarit vaan jalkaan :D
Thrash Till Death!
Sam Hotman
09.04.2009 21:46:09 (muokattu 09.04.2009 21:46:47)
Dushead: mitään tennareita, varsilenkkarit vaan jalkaan :D

Komppia tälle :D

E. Ja Niken lenkkarit on sitten ainoat oikeat.
Joulunviettosi? ''Ostan ihan helvetisti lahjoja, käytän jenkkimaasturia tyhjäkäynnillä koko yön, lähetän arfikan köyhille kersoille jääpalamuotteja ja koskettelen itseäni joulukirkossa.'' - Jawski
BondakeBunny
09.04.2009 22:08:34

Sam Hotman: Komppia tälle :D

E. Ja Niken lenkkarit on sitten ainoat oikeat.

Vitut kun maiharit toimii säällä kuin säällä, oli sitten alla tai päällä.
Ei väsyttämällä,vaan väkisin.
ballfish
09.04.2009 22:09:51
BondakeBunny: Vitut kun maiharit toimii säällä kuin säällä, oli sitten alla tai päällä.

Ne on rumat säällä kuin säällä.
"Vaikka ajatus 170 euron pitsasta Simpeleellä, kera omien PA-kamojen, eräänä maanantaina houkuttelee, tämä ilmoitus kuulunee torille." -moderaattori
south_of_heaven
10.04.2009 01:27:44
Tennarit on kyllä pirun rumia kenkiä.

Tarkemmin ajatellen, oikeasti tyylikkäitä kenkiä on hemmetin harvassa. Viime aikoina kesäkenkiä hakiessa löytyi Sokokselta käytyäni ensin n.5 muussa liikkeessä, ja niissä ei ollut yhtäkään tyylikästä miestenkenkää. Kaikki ne perustuvat siihen, että pitää olla ruma lenkkari tai sitten joku pukukenkä jota ei kehtaa pitää julkisilla paikoilla.

Löyty sieltä sokokselta alennuksesta parilla kympillä kengät, jotka ovat välimaastoa monenlaisista kevyistä kengistä. Ne on kyllä hienot, joskaan kukaan ei ole vielä kehunut.
Life in plastic, it's fantastic!
TaikuriHärvä
12.04.2009 00:05:39
Epämukavat ja epämukavan hajusetki :D Kuka semmosia haluaa pittää. Ja ne aidot konverset on kyl hintalaatusuhteeltaan se surkein kampe.
fuzz
13.04.2009 14:32:20
Nokian huopavuorelliset saappaat. Voi talsia vaikka 30 asteen pakkasessa. Ja on kauniit vielä kaiken lisäksi
elämän tarkoitus on 42
ZK
21.04.2009 17:19:29 (muokattu 21.04.2009 17:20:49)
No voi sun vittu sentään.. avohoidosta saa tohvelit jalkaan eli kaikki anti-tennnaristit ja muut lutkuttajat hakemaan vaan omansa. Sitten tohvelit jalkaan ja kylpytakki päälle ja steissille tai skolee olee. Mua vähän kaivaa se ku porukka niinku tiäxte ei hiffaa et kamelinvarvas on se kolein juttu.. jätkille takatukka takas vasemmalle!! Se vasta pelittääki. Että näin tällä kertaa.. joo joo.. ja menossa jo oon.. lääkekaapille.
-Mr.Self-Destruct-
Manaatti
21.04.2009 19:27:09
ZK: No voi sun vittu sentään.. avohoidosta saa tohvelit jalkaan eli kaikki anti-tennnaristit ja muut lutkuttajat hakemaan vaan omansa. Sitten tohvelit jalkaan ja kylpytakki päälle ja steissille tai skolee olee. Mua vähän kaivaa se ku porukka niinku tiäxte ei hiffaa et kamelinvarvas on se kolein juttu.. jätkille takatukka takas vasemmalle!! Se vasta pelittääki. Että näin tällä kertaa.. joo joo.. ja menossa jo oon.. lääkekaapille.

Voisit mennä vaikka banaanisaarille.
Tunsin olevani kuin Horatio Algerin hirviömäinen reinkarnaatio...Menevä Mies, ja juuri sen verran sairas että itsevarmuus on sataprosenttinen. http://myspace.com/beatsbragsvariance
Sarko
05.05.2009 18:03:01
Kauheita revareita täällä, tennarit R0lZ.
I like music that's more offensive. I like it to sound like nails on a blackboard, get me wild. -James Osterberg
howlinwolf
05.05.2009 21:24:47
no nytte mä oon ihan vitun tyytyväinen ku mulla on mun faijan vanhat armeijan ratsumies bootsit,ne on ihan helvetin kuluneet ja levähtäneet.Eli juuri oikenlaiset=)))
black-dog
16.05.2009 22:38:51
mitä tennareissa on vikana? ite en ainakaa osaa muuta pitääkkää. en tiedä mite se menee pissiskulttuurissa mutta omasta mielestä conversen tennarit on kyllä parhaat kengät mitä rahalla saa... no toiset tykkää äidistä toiset tyttärestä. ja jotku kahvista
Watch my back sano kyttyräselkä
tepeh
16.05.2009 22:49:51
Rähjäset lenkkarit on kyllä parhaat mahdolliset! Pohja pikkasen irti ja kulunu pinta! Niissä on asennetta!!
JPQ
17.05.2009 02:06:51

black-dog: mitä tennareissa on vikana? ite en ainakaa osaa muuta pitääkkää. en tiedä mite se menee pissiskulttuurissa mutta omasta mielestä conversen tennarit on kyllä parhaat kengät mitä rahalla saa... no toiset tykkää äidistä toiset tyttärestä. ja jotku kahvista

riipupu jalasta mikä hyvä kenkä paljolti.
Laajan musiikkityylien kirjon edustaja. Tähän asti kehutuin kappale musiikki näytteessä download linkkinä. Ehkäpä toinen puolisko tyylistäni jota eniten edustan.
Lennu
17.05.2009 11:56:12

Lenkkarit on kyllä kenkämaailman vyölaukkuja ja valokatteita.
Kirjoitus virhe
19.05.2009 18:18:17
Hoddy Bully: Herrasmies pitää lenkkareita vain lenkkeillessä.

Herrasmies pitää puvun kenkiä lenkkeillessäänkin.

Ei ole aloittelijan valinta.
Fuck that! I want my rockstars dead! -Bill Hicks
Nalle The Puh
20.05.2009 19:13:22
JPQ: Tarkoittanee kait sitä pukeuduit miten tahansa kohta joku kopioi.

Konverset on pop ja rock ja hevi ja pinkki ja vihreä, eikun siis...
Laita platformit jesarilla jalkaan väärinpäin ja odotas päivä tai kaks: Joku muu tulee samanlaisessa rakennelmassa skoleen. Ainakin näin meillä päin. Esim. nykyinen hophip villitys, kaikki johtuu yhdestä lapsosesta oman maan mustikan, joka on kopioinut tyylin joltakin isolta ihmiseltä muusta maasta mansikasta(toisinsanoen JENKKIlästä).

Mr. Moonbeam: Tennareita ei käytä kun tennispelaajat.

Wrong^

Tennarithan on siis tenniskengät, jos tenniskengät on tenniskengät niitä käytetään kun pelataan tennistä. Jotkut ihmiset ovat ottaneet tenniskengät pois tenniskentältä. So Fakin What. Sama on tapahtunut lenkkareiden kanssa, eikä kukaan valita siitä. Tennareita voi käyttää yleisesti ihan yhtäpaljon kuin lenkkareita, jos joku toista mieltä: voivoi.
Joo se on hyvä ku yhes biisis tulee sille TUFUFUFUFUTUFUFUFU ja rummut lähtee TUFUFUFUFUFTUMTUFUUTUUM - Aerodaktev
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)