Hei laitampa kokeillakseni sanoja tänne. Eli tässä biisi nimeltä Muurattu. Puhun naama tuimana, syljen maahan viimeisetkin rippeeni omasta luonteesta. Nauran niille jotka, muita etovat. Olen muurattu kestävään seinään. Pyydän anteeksi jokaista tekemääni asiaa, joka ei miellytä muita. Odotan hartaasti kumarrusta, jonka takia olen. Hylkään ajatuksia, leikkaan niitä, jotta säilyttäisin epävarman rauhan. Kumarran ihmistä, jos koen sen olevan uhka minulle. Jos taidan sanoja, jotka tekevät työnsä, estän niiden liikkeen. Pelkoa, sitä riittää. En kerro sitä muille. Olen ollut vahvakin kerran, olin vahva ja todellinen. Näytin eleillä kuka olen ja miksi minua kannattaa kuunnella. No, ehkä ei kannata arpoa aikaa, mitä olin ennen ja nyt en. Nielaisen sanani. Olen muurattu kestävään seinään. Hylkään ajatuksia, leikkaan niitä, jotta säilyttäisin epävarman rauhan. Kumarran ihmistä, jos koen sen olevan uhka minulle. Jos taidan sanoja, jotka tekevät työnsä, estän niiden liikkeen. Pelkoa, sitä riittää. En kerro sitä muille. |