Aihe: Sooloskabojen jälkipyykki III
1 2 3 4 575 76 77 78 79122 123 124 125 126
jyrki_i
09.04.2009 22:43:43
BigPapa: Ai tää sama kaveri länkyttää täällä, mikä rootsin puolellakin. Mikä vaivaa?

Vaivaa se, että sama "likainen tusina" osallistuu ja äänestää toisiaan vuodesta toiseen. Sitten jos joku protesti- tai vittuilumielessä heittää sekaan jotain epäortodoksista mukaan, niin ollaan vaatimassa diskausta ikään kuin joku tusinasta olisi uskoton ja äänestäisi jotain ulkopuolista. Sinä heikkouskoinen vaivaat meitä kaikkia :-)

Nämä skabat on mennyt niin sisäsiittoiseksi, että jonkun on korkea aika sanoa edes jotain.

Ja arvostelupakko pisteiden antamisessa on ihan perseestä. Itse ainakin koen olevani muusikko enkä kriitikko. Toiset näköjään on niin kriitikoita, että osaavat vaatia muiden hylkäämistä jo etukäteen.
BigPapa
09.04.2009 22:46:54 (muokattu 09.04.2009 22:48:32)

jyrki_i: Vaivaa se, että sama "likainen tusina" osallistuu ja äänestää toisiaan vuodesta toiseen. Sitten jos joku protesti- tai vittuilumielessä heittää sekaan jotain epäortodoksista mukaan, niin ollaan vaatimassa diskausta ikään kuin joku tusinasta olisi uskoton ja äänestäisi jotain ulkopuolista. Sinä heikkouskoinen vaivaat meitä kaikkia :-)

Nämä skabat on mennyt niin sisäsiittoiseksi, että jonkun on korkea aika sanoa edes jotain.

Ja arvostelupakko pisteiden antamisessa on ihan perseestä. Itse ainakin koen olevani muusikko enkä kriitikko. Toiset näköjään on niin kriitikoita, että osaavat vaatia muiden hylkäämistä jo etukäteen.

Ai sulle ei tapaus Sirtsuke selvinnyt? Pitäiskö rautalangasta vääntää? Sitäpaitsi protesti- ja vittuilumieli äänestysperusteena on mun mielestä aika huono.
They say everything can be replaced Yet every distance is not near So I remember every face Of every man who put me here. I shall be released.
Tuomo_
09.04.2009 23:21:50

En mä ainakaan koe olevani sisäsiittolassa, vaikka usein soittelenkin mukana. Jos täällä pääasia on pisteiden keruu, kannattaa ehkä laittaa energiansa tuottavampaan toimintaan. Jos taas ottaa skabat kehittymisen ja uusien ideoiden kannalta kannattaa osallistua. Jos vain tulee sivusta arvostelemaan, kannattaa todella pysyä pois täältä.
Eilinen meni jo, huomista en tunne, tänään on aika vetäistä yx blues.
MaQ
09.04.2009 23:29:24
jyrki_i: Vaivaa se, että sama "likainen tusina" osallistuu ja äänestää toisiaan vuodesta toiseen. Sitten jos joku protesti- tai vittuilumielessä heittää sekaan jotain epäortodoksista mukaan, niin ollaan vaatimassa diskausta ikään kuin joku tusinasta olisi uskoton ja äänestäisi jotain ulkopuolista. Sinä heikkouskoinen vaivaat meitä kaikkia :-)

Jos nyt kuitenkin jätetään uskonnot muille foorumeille.

Soittajia ja hyviä ihmisiä tuntuu olevan ainakin ne ketkä lyhyen skabailuhistoriani aikana
olen tällä foorumilla oppinut tuntemaan. Sun kommenteilla ei ole mitään tekemistä musan kanssa.

Totta on että aika pieni on aktiivinen porukka joka näihin soittelee tällä hetkellä,
mutta aina on toivotettu lämpimästi uudet ja vanhat mukaan.

Jos sua noin vaivaa se että täällä skabailaan, ja jos ei kiinnosta itse soittaa
jotain tai kuunnella muiden vetoja, niin onhan niitä muitakin paikkoja jossa aikaa
voi tappaa.

Soitaminen on mulle harrastus, henkireikä ja elämäntapa tavallaan. Nämä skabat on yksi keino
saada palautetta siitä mitä ja miten soitit ja oppia soittamaan eri tyyppistä musaa, ja samalla analysoimaan sitä omaakin soittoa miten sitä vois kehittää.

Samalla on hienoa kuulla mitä ja miten muut sen tekee. Siksi se kommentti on paljon mukavampi kuin pojo.

Rähinät pois ja ajatellaan sitä musaa vaihteeksi, kitara syliin ja ideoimaan
stratomaster
10.04.2009 12:21:27

Täällä kun itketään jostain sisäsiittoisuudesta, niin tässä vaihteeksi vähän faktaa. Laskin huvikseni skabojen 150 ja 164 välillä osallistujat. Eri nimimerkkejä on pelkästään tuolla välillä pikaisesti laskien osallistunut 68, ja eri voittajiakin on saatu 10. Minähän jaksoin pitää kirjaa skaboista tuonne 135:een saakka, ja pelkästään pisteillä oli siihen mennessä yli 300 nimimerkkiä. Että sellaista sisäsiittoisuutta.
BigPapa
10.04.2009 12:48:53 (muokattu 10.04.2009 12:49:30)

They say everything can be replaced Yet every distance is not near So I remember every face Of every man who put me here. I shall be released.
aalataur
10.04.2009 17:59:13 (muokattu 10.04.2009 18:00:11)

Meitsikin ekaa kertaa osallistui söölökisaan. Soolo kylläkin melko hirveä, ainoa mistä tykkäsin oli loppusointu :D Ei välttämäti ollut ihan minulle ominaista musiikkia, hyvähän se ois oppia soittamaan monenlaista eikä pelkkää rokkia/heavya.

Kysymys: Mistä ihmiset saavat nuo taustat? Teettekö itse vai miten?
MaQ
10.04.2009 18:54:59
Kysymys: Mistä ihmiset saavat nuo taustat? Teettekö itse vai miten?

Tällä kertaa on itse tehty tausta, siitä vastaa jäsen PJS. Monet tekee itse
ja sitten netistä löytyy haeskelemalla aina välillä hyviä taustoja tai hieman muokkaamalla niistä saa ihan toimivia.
Krice
10.04.2009 19:04:20

BigPapa:
Hyvin röhkii..;DDDD

Aika monta ottoa tuli taas harjoiteltua... EMG:n dynamiikan puute on alkanut korpeamaan. Voisi kokeilla 18v modausta, jos ei toimi niin passiivimikki tilalle.
Aakkimus
11.04.2009 01:23:52
BigPapa: Täs ois aakkimukselle parempi linkki:

http://d1.mikseri.net/m/b31/2001855 … Sooloskaba%20166%20-%20Aakkimus.mp3

Kiitän, en millään keksinyt miten sen linkin saisi tuohon muotoon.
jyrki_i
11.04.2009 15:24:24
Yritän muistaa, ettei tätä levyraatileikkiä pidä ottaa liian vakavasti :-) Eihän se minulta ole pois, mitä te täällä keskenänne puuhaatte. Jatkakaa.
MaQ
11.04.2009 21:18:51
Jatketaan päivällä kun kuulosti olevan vielä vetoja tulollaan.
Funkyshiva
11.04.2009 21:20:46
Ei pitäis nousuhumalassa osallistua, mutta oli niin haastava ja hauska tausta.
Huomenna rapulassa ei varmasti kuulosta samalta. O.o
Pätee yhtä lailla puheessa kun soitossakin:"Less is more"
PJS
12.04.2009 21:44:29

Soitimpa itekki sitten soolon. Meinas vaan tulla kiirus ku 20.45 tajusin et sitähän vois itekki ottaa osaa. Ykkösellä sisään sano.
Peace!
PJS
12.04.2009 21:48:58

MaQ: Tällä kertaa on itse tehty tausta, siitä vastaa jäsen PJS. Monet tekee itse
ja sitten netistä löytyy haeskelemalla aina välillä hyviä taustoja tai hieman muokkaamalla niistä saa ihan toimivia.

Taitaa vaan usein olla että aika ei riitä itetehdyn taustan tekoon ku siihen menee kuitenkin aina muutama tunti nypläystä vaiks teksi vaan tommosen kolmensoinnun soul-jumituksen mitä itekki väsäsin. Allekirjoittaneen väsäämä SS_166 taustakin oli jo ajat sitten tehtyä demoilua kovalevyn pohjalta.
Peace!
MaQ
12.04.2009 21:53:34
PJS: Soitimpa itekki sitten soolon. Meinas vaan tulla kiirus ku 20.45 tajusin et sitähän vois itekki ottaa osaa. Ykkösellä sisään sano.

Hieno homma. Lisasin sut listaan. Tausta 150 kuuntelua ja 52 latausta. 13 vetoa.
Kait tuo ihan hyvä toleranssi on :)
velsa
15.04.2009 15:18:44 (muokattu 20.04.2009 00:58:08)

----------------------------
Kauas on pitkä matka........
Krice
15.04.2009 21:17:14

Nukuin äänestyksen ohi. Ei ole näköjään järkevää mennä treenaamaan salille nälkäisenä, iski tänään töiden jälkeen ylikunnon oireet päälle.
BigPapa
16.04.2009 20:57:05

Ei ihan tavanomainen tausta.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)