Aihe: jontti & jodarok: uuden ajan avaruususkonto
1
hörhö
14.02.2009 21:20:46

Noh, olettekos tämän kuunnelleet? Itse ostin ja petyin aika paljon. Sisällöllisesti suurilta osin ihme tuubaa, tuotakaan asiaa ei ole tuotu mitenkään iskevästi esiin ja hommaa ei ole edes yritetty pelastaa millään päähän soimaan jäävällä populaarilla rallatuksella. Kokonaisuudessaa ei oikein tunnu saavan mitään otetta tai erityisempää emootiota. Aikaisemmin kummankin mc:n aikaisemmasta tuotannosta pitäneenä aika pettymys.
Only sick music makes money today - Friedrich Nietzsche 1844-1900
MaD PiAnIsT
23.02.2009 13:16:13

hörhö: Noh, olettekos tämän kuunnelleet? Itse ostin ja petyin aika paljon. Sisällöllisesti suurilta osin ihme tuubaa, tuotakaan asiaa ei ole tuotu mitenkään iskevästi esiin ja hommaa ei ole edes yritetty pelastaa millään päähän soimaan jäävällä populaarilla rallatuksella. Kokonaisuudessaa ei oikein tunnu saavan mitään otetta tai erityisempää emootiota. Aikaisemmin kummankin mc:n aikaisemmasta tuotannosta pitäneenä aika pettymys.

On joo tullut nyt pari kolme kertaa tullut pyöritettyä levyä ja jotenkin tosiaan vähän vajaalta kuulostaa meininki. Joku tässä ei vaan oikein toimi, ehkä vaatii vaa lisää kuuntelukertoja. Nuo ufojutut ideana tuntuu virkistävältä ja tuokin levylle mukavaa särmää, mutta yleisesti on aika tasapaksua meininkiä. Joo tosiaan, Jodankin kemmurusetit muistaen jotain parempaa kyllä odotin mutta pitänee kuunnella vähän lisää vielä jospa se tästä aukeaisi.
"Olen edelleenkin sitä mieltä että kakkonen on mielettömästi ykköstä parempi." -Kikolaa
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)