Bee-äf 23.02.2004 12:46:21 | |
---|
Mikäs vika meissä villevaloissa on? Niistä tulee isona Andy McCoyn näköisiä. |
salmivaara 23.02.2004 13:10:27 | |
---|
Ööhh... I don`t get this. Klamydia => ammattikoulu => juntti => rasisti? Against the grain, thats where Ill stay, swimming upstream, I maintain against the grain |
sormunen 23.02.2004 13:41:27 | |
---|
Suuret ja Kohtalokkaat tunteet kuuluvat murrosikään. Kun Goethe julkaisi hittinsä "Nuoren Wertherin kärsimykset" vuonna 1774, tekivät sadat nuoret itsemurhan. Silloin muuten taidettiinkin "keksiä" nuoriso? Tosin vain paremmissa piireissä, mutta silti. Joo, vähän off topiccina enpä malta olla kertomatta, että kävin pari viikkoa sitten Black&Whitesta ostamassa Eva Dahlgrenin "Lai lain". Piti erikseen kassalla kertoa, että tämä on kokeiluluontoinen ostos, että jospa olisin tarpeeksi aikuinen kuuntelemaan Eva Dahlgrenia. |
hörhö 23.02.2004 15:35:28 (muokattu 23.02.2004 15:42:25) | |
---|
B.) Taistolaisballadeja -> kannabiksenpoltto, pitkä letti, villit seksiorgiat kaverin kommuunissa. Hei nyt multa meni joku ohi. En ymmärrä mitä pahaa noissa on, mutta ehkä se johtuu siitä, että kuuntelen taistolaislauluja paljon. En aio kieltää tulevilta lapsiltani mitään musiikkia. Aivan vapaasti saavat kuunnella mitä vain, vaikka en itse siitä tykkäisikään. Tietysti jos olohuoneessa minun läsnäollessani alkavat jotain mistä tiedän, etten pidä, kuten popedaa, yötä, klamydiaa, leevi and the leavingsia, tms. luukuttamaan, niin kehoitan ottamaan kuulokkeet tai menemään omaan huoneeseen kuuntelemaan. Ja kun he löytävät bändejä tai genrejä, joihin en ole tutustunut, niin aion olla aidosti kiinnostunut, kuten kaikkea muutakin musiikkia kohtaan. "Tritonus on harmonian ketsuppi" -E-J Rautavaara |
mr_b 23.02.2004 16:20:46 (muokattu 23.02.2004 16:21:12) | |
---|
Omatkin lapseni saavat kuunnella ihan rauhassa sitä bläkkistä,mutta aion kyllä parhaani mukaan valaista asiaa ettei nyt vaan oteta liian tosissaan kaikkea sitä sanomaa. Näin. Itse aion hiukan pitää silmällä, ettei nyt aleta ottaa kaikkia mörköoopperoita elämänohjeiksi. Tosin vielä onneksi (tai miten sen nyt ottaa) mennään kovasti Pokemon/BayBlade - meinigeissä. Hmh, parin vuoden päästä tuleekin jännät paikat, mikä lienee ensimmäinen poikani itse ostama levy. Toisaalta minun oli Village Peoplen Go West, mikä voi taasen selittää monta asiaa... But I know y'all want that 808, can you feel that b-a-s-s? |
Sammakko 23.02.2004 16:25:41 | |
---|
Mun lapset ei saa tilutusta kuunnella. Se on kyllä niin.. Peace. |
HC-Audio 23.02.2004 18:13:35 | |
---|
kertokaa nyt mulle, mikä siinä green dayssa on niin epäsovinnaista? "Isona ostan suuret sikalakengät ja juon paljon kaffia" -Poika 5v. Lapuan linkki |
herb 23.02.2004 18:37:31 | |
---|
Ööhh... I don`t get this. No rasistinen suomijuntti sattuu nyt vain olemaan stereotyyppi Klamydian kuuntelijasta, samoin kuin hautojenkaatelija Black Metallin kuuntelijasta. Vastasin vain tuohon Nimismiehen ajattelumalliin "voih, jos mörkömetallia kuuntelee, niin hautojenkaatelijahan lapsesta tulee". Hei nyt multa meni joku ohi. En ymmärrä mitä pahaa noissa on, mutta ehkä se johtuu siitä, että kuuntelen taistolaislauluja paljon. Ne olivat vain Nimismiehelle luotuja tulevan isän kauhukuvia. Kyllä minä Vapauden Kaihoni olen kuunnellut. Ei kai näitä minun juttujani kovin tosissaan kannata ottaa, kärjistys is my middle name. |
hörhö 23.02.2004 18:40:05 | |
---|
Ne olivat vain Nimismiehelle luotuja tulevan isän kauhukuvia. Kyllä minä Vapauden Kaihoni olen kuunnellut. Ei kai näitä minun juttujani kovin tosissaan kannata ottaa, kärjistys is my middle name. Tarkoitin, että ei kai nyt kukaan voi pitää pitkää tukkaa, pilven polttelua ja orgioita kavereiden kommuunissa mitenkään huonona asiana. "Tritonus on harmonian ketsuppi" -E-J Rautavaara |
herb 23.02.2004 18:43:16 | |
---|
Tarkoitin, että ei kai nyt kukaan voi pitää pitkää tukkaa, pilven polttelua ja orgioita kavereiden kommuunissa mitenkään huonona asiana. En usko, että huolestunut isä joka pitää Black Metallia huonona asiana, innostuu näistäkään. |
Jani The Rock 23.02.2004 19:24:02 | |
---|
No rasistinen suomijuntti sattuu nyt vain olemaan stereotyyppi Klamydian kuuntelijasta, samoin kuin hautojenkaatelija Black Metallin kuuntelijasta. Yep. Hauskaa sinänsä, kun muistelee vaikka Klamyjen Kråklund pojkar -biisiä (vai mikä hitto sen nimi nyt oli). Rough and tough and plenty mean. |
Sammakko 23.02.2004 19:31:32 | |
---|
Tarkoitin, että ei kai nyt kukaan voi pitää pitkää tukkaa, pilven polttelua ja orgioita kavereiden kommuunissa mitenkään huonona asiana. Nimenomaan! Mä oon kanamiekka jos sä oot häpyruoska. |
Heissi 23.02.2004 20:07:02 | |
---|
Tämän topicin viestit luettuani mulle tuli mieleen kauhukuva, että ~10 vuoden päästä Suomessa otetaan käyttöön Parental advisory potenssiin 5 -tyyppinen ennakkosensuurijärjestelmä, jonka takaa löytyy salaperäinen kristitty maailmanparantaja joka käyttää nimimerkkiä "Nimismies". Ei hyvä. Niin ja itse kysymykseen, mitään en ole salaa joutunut kuuntelemaan, korkeintaan vähän volaa heittänyt vähän hiljemmälle kun on ala-asteikäisenä jotain rivousmusiikkia kuunnellut. Tosin ensimmäisen saatananpalvonta-innostukseni aikaan, joskus 10-vuotiaana isä piti pienen puhuttelun innostuksestani ja siihen liittyvästä musasta (eli kehoitti varovaisuuten kuunnellessani KISSiä, ei se mitään black metallia tiennyt olevan olemassakaan). Mutta mitään ei ole kielletty, eikä levyhyllyä syynätty (negatiivisessa mielessä). Mahdollisille omille lapsilleni tulen takuulla kuunnelluttamaan kaikkea mahdollista mukaanlukien black ja death metallia. Ainoa mikä on kielletty on reggae. Möö. |
Diz 23.02.2004 20:43:57 | |
---|
Annetaanko 10-vuotiaan pojan kuunnella norjalaista kirkonpolttoheviä? Minä en ainakaan anna. Kirkonpolttohevi voi olla osa normaalia kasvuvaihetta mutta jos äkkäät muksusi kuuntelemasta jotain Darudea, tiedä että se on jo menetetty tapaus! http://www.cyanvelvetproject.tk |
Jani The Rock 23.02.2004 20:46:26 | |
---|
Ainoa mikä on kielletty on reggae. Miksikä näin? Rough and tough and plenty mean. |
Heissi 23.02.2004 20:52:36 | |
---|
Miksikä näin? Reggae pelottaa mua kun mä en tiedä siitä mitään. Möö. |
Mage 24.02.2004 13:40:56 | |
---|
Ainokaisena voin mainita silloisen Sliippareiden uusimman Alma tädin illuusion. Mulla vähän sama juttu, Aiti pyysi etten kauhean kovalla soittais jos on vieraita käymässä kun ei kaikki välttämättä ymmärrä miksi pitäis pallit pistää paskaks pajavasaralla :-) Give me a little time to think, while I mix me another motherfucking drink.
- RL Burnside |
Ikinä en ole mitään kuunnellut keneltäkään salaa! Plussa on miinuksen negatiivinen puoli. |
Nimismies 24.02.2004 14:13:20 | |
---|
No rasistinen suomijuntti sattuu nyt vain olemaan stereotyyppi Klamydian kuuntelijasta, samoin kuin hautojenkaatelija Black Metallin kuuntelijasta. Vastasin vain tuohon Nimismiehen ajattelumalliin "voih, jos mörkömetallia kuuntelee, niin hautojenkaatelijahan lapsesta tulee". Hitto, minun ajattelumallini ei ole moinen. Tuumin vain, että jollekin murrosikäiselle epävarmalle nuorelle se ei ole kaikkein parasta mahdollista musiikkia. Kaikki on tietysti kiinni nuoren omasta järjestä ja siitä, miten kotona välitetään. Jos lapsi pärjää koulussa ja on ihmisiksi, niin kuunnelkoon mitä kuuntelee. "Karkasin Nimismiehen kyydistä sivutuuliherkkyyden sillalla vallitessa." - Absoluuttinen Nollapiste: Suvannossa Ylpeä Ilme |
jannu 24.02.2004 20:52:05 | |
---|
Jos lapsi pärjää koulussa ja on ihmisiksi, niin kuunnelkoon mitä kuuntelee. Mutta jos koulu ei jostakin syystä luistakaan, niin silloinko olisi syytä hakea syytä musiikkimausta? Parempi kauna- kuin kaurapuuro...
----------------
Liity sinäkin TIISTAI-klubiin. Kaupan päälle klubitakki kuolakaukalolla ja keskuslämmityksellä! |