Aihe: Budjetti synien valmistusmaat
1
Tubeman
07.04.2009 00:28:06
JPQ: Eli missähän nämä halvat (nykyään valmistetut) kurzweilit,ja yamahat ja korgit on tehty ? kun roland juno stage ja juno g ymmärtääkseni kiinassa. Eihän valmistusmaa takaa mitään mutta vähän vaivaa juno g ongelmien takia mistä olen kuullut.

Alkuperämaata on vaikea joskus selvittää koska tuotantoketju voi olla aikaa särmikäs.Joissain tapauksissa laitteen alkutuotanto tehdään esim Usassa,kokoonpano Kiinassa.Osakokonaisuudetkin saatta tulla eri puolelta Aasia,
emolevy Kiinasta,virtalähde alihankkijalta Indonesiasta.
"Fieldistorilla ei tule olemaan tulevaisuutta koska ne kohisevat ja taajuusalue on olematon" (ote artikkelista fetistä 50-luvulla)
JPQ
07.04.2009 01:57:32

Tubeman: Alkuperämaata on vaikea joskus selvittää koska tuotantoketju voi olla aikaa särmikäs.Joissain tapauksissa laitteen alkutuotanto tehdään esim Usassa,kokoonpano Kiinassa.Osakokonaisuudetkin saatta tulla eri puolelta Aasia,
emolevy Kiinasta,virtalähde alihankkijalta Indonesiasta.

Tottapa tuokin ja korg m50 näyttää olevan myös kiinasta ja uskoisin aika moni jostain tuollaisesta tulee koska hinnat aika samoja noissa noin 1000-1500e laitteissa.
kalevih
07.04.2009 14:02:44
JPQ: Tottapa tuokin ja korg m50 näyttää olevan myös kiinasta ja uskoisin aika moni jostain tuollaisesta tulee koska hinnat aika samoja noissa noin 1000-1500e laitteissa.

KORG M50-61 ja M50-73 on tehty Kiinassa ja 88-malli Japanissa.
Jounzuh
07.04.2009 15:13:35
Ongelma on nimenomaan se, että noista on tosi vaikee saada selvää kun niinkuin Tubeman sanoi.
Esim. just toi korgin m50 -61 mikä mulla on. Sen kohalla se on ohjelmoitu japanissa ja ite syna rakennettu kiinassa.
Luulen et melkein kaikissa nykysynissa ainaki osa osista tehään kiinassa. Eikä se tarkota enää oikeestaan edes sitä, että se olisi huonolaatuinen.
"There's nothing to it. You just have to press the right keys at the right time with the right force, and the organ will make the most beautiful music all by itself." - J.S. Bach
JPQ
07.04.2009 15:59:56 (muokattu 07.04.2009 16:26:19)

Jounzuh: Ongelma on nimenomaan se, että noista on tosi vaikee saada selvää kun niinkuin Tubeman sanoi.
Esim. just toi korgin m50 -61 mikä mulla on. Sen kohalla se on ohjelmoitu japanissa ja ite syna rakennettu kiinassa.
Luulen et melkein kaikissa nykysynissa ainaki osa osista tehään kiinassa. Eikä se tarkota enää oikeestaan edes sitä, että se olisi huonolaatuinen.

joo ei ja rauta puolta lähinnä mietin. ja korg m50-61 kiinnostava. En vaan varmaksi tiedä olisiko se oikea yleis rompleri itselle siis rautana. täytyy testailla joskus. kaipaa jotain erilaista siihen nähden mitä on jo ja laatua nykyisiin rautasyniin nähden.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)