. Pati . 06.04.2009 16:26:22 | |
---|
Eli olisin tilaamassa tuolta soitinta, ja kysyisin,että onko ne lähetyskulut tosiaankin sen 20 euroa aina? eli maksaako tilaus tuotteen hinnan ja lähetyskulut vai onko vielä jotain muuta? Ja jos tilaa koskettimet niin tuleeko se postiin vai.. |
"It was totally worth it" -homer simpson in the episode "fraudcast news" |
Murgo 06.04.2009 20:17:17 | |
---|
. Pati .: Eli olisin tilaamassa tuolta soitinta, ja kysyisin,että onko ne lähetyskulut tosiaankin sen 20 euroa aina? eli maksaako tilaus tuotteen hinnan ja lähetyskulut vai onko vielä jotain muuta? Ja jos tilaa koskettimet niin tuleeko se postiin vai.. Kyllä, toimituskulut aina 20€. Jos maksat etukäteen pankkisiirrolla tai luottokortilla, tulee postitse mikäli ei ole liian iso, ainakin kitarakombo ja sello tulivat ihan postilla. Jos haluat maksaa vastaanottaessa, tulee UPS:llä, jonka toiminnasta löytyy tältäkin foorumilta aika paljon stressaavia kokemuksia, ainakin työssäkäyvälle aika hankala vaihtoehto. Niin vähän aikaa,niin paljon puuhasteltavaa! |
Touko54 14.04.2009 20:16:02 | |
---|
Murgo: Kyllä, toimituskulut aina 20€. Jos haluat maksaa vastaanottaessa, tulee UPS:llä, jonka toiminnasta löytyy tältäkin foorumilta aika paljon stressaavia kokemuksia, ainakin työssäkäyvälle aika hankala vaihtoehto. Itse asun UPS:in toiminta-alueen ulkopuolella.Minulla se toimii siten,että UPSilta tulee lasku.Maksu näkyy heillä parin päivän päästä,jolloin tavara lähtee heiltä paikalliseen postiin.Itella tuo tavaran kotiovelle.Joskus osa kolleista tulee näin jo ennen UPSin laskua.-näin siis UPS-ennakkomaksulla. Onpas täällä huono akustiikka.- Hmjaa,meillä orkesterit ovat aina tuoneet oman akustiikan mukanaan,hmmm. |
JPQ 14.04.2009 20:50:19 | |
---|
Touko54: Itse asun UPS:in toiminta-alueen ulkopuolella.Minulla se toimii siten,että UPSilta tulee lasku.Maksu näkyy heillä parin päivän päästä,jolloin tavara lähtee heiltä paikalliseen postiin.Itella tuo tavaran kotiovelle.Joskus osa kolleista tulee näin jo ennen UPSin laskua.-näin siis UPS-ennakkomaksulla. Missä ihmeen korvassa asut? luulin että ups toimittaa vaikka mihin kuhan maksetaan... |
Touko54 15.04.2009 09:54:08 (muokattu 15.04.2009 10:00:04) | |
---|
JPQ: Missä ihmeen korvassa asut? luulin että ups toimittaa vaikka mihin kuhan maksetaan... Heh...asun" Tampereen UPSin kaukoalueella,jonne heillä ei ole säännollistä liikennettä"-UPSin oma määrite :) toinen vaihtoehto :voin tietenkin noutaa tavaran itse suoraan Tampereen UPSilta jolloin maksan sen siellä.-nääs... Onpas täällä huono akustiikka.- Hmjaa,meillä orkesterit ovat aina tuoneet oman akustiikan mukanaan,hmmm. |