Aihe: Viime keikka.
1 2 3 4 560 61 62 63 64122 123 124 125 126
KoskPaavo
03.04.2009 22:20:05
poppamies: Onko tuo määritelmä tehty näkö- vai kuulohavainnon pohjalta ?

Ilm. molempien , mulla on kumma taipumus, vaikka hämäläinen olenkin, jäädä "suustani kiinni" , s.o. jäädä höpisemään esim. koirankusetusreissulla vastaantulijan kanssa.
" Studiosus perpetuus"
paice60
04.04.2009 01:07:31
On se kumma kun yleisö koko ajan kehuu ja keikat vaan paranee. Sanottiin että oltiin paljon parempia kuin eilinen bändi vaikka ne on staroja.
Vittu näitä hommia vieläkin. COVS jäsen n:o 7.
baron
04.04.2009 01:10:08

1. Kyllähän mulle on valistettu että jos tyhmät turakaiset antaa positiivista palautetta, ei se mitään tarkoita, ei ne mitään ymmärrä. Toisaalta huippuammattitanssijyrät ei käy (jostain syystä?) mun keikoilta eli kunnon palautetta en koskaan soitostani saa.
2. Siksi mennäänkin asiaan: Sain taas vaihteeksi tän illan keikalla soittajan perusruokaa:
- Alkupalat graavisiikaa ja graavisikatartar, juuresvinaigrette, juomana
Organic Sauvignon Blanc, Gerard Bertrand, Languedoc-Roussillon
- Välisafkana Kermainen maa-artisokkakeitto, edellinen litku juomana
- Pääruokana Ahvenanmaan karitsaa kahdella tapaa, juomana edellisen lafkan
Organic Syrah
- Jälkkärinä Jaloviinalla maustettua rusinajäätelöä, vadelma-valkosuklaakreemiä ja pähkinäistä marjasalaattia, jälkkärijuoma oli hyvää, mutta nimi meni ohi, jotain australialaista, jossa hiivan tauti on tehnyt viinin poikkeuksellisen makeaksi.
- Sen jälkeen kirsikkakakkua, kahvia ja vapaasti valittavaa avecia. Mä valkkasin mesimarjaliköörin.
- Sen jälkeen sai alkaa tilata mitä halusi. Sama ilmoitettiin soittajallekin. Mä sanoin että jos hyödynnän tuon tarjouksen niin soitto loppuu. Sanoivat, että on sua jo tarpeeksi kuultu, sen kun alat ryypätä.
- Liksa oli kummiskin sovittu! ja hyvä!
You can play any note on any chord. If it sounds "right", then it is (Mark Levine)
jakeni
04.04.2009 14:06:10
paice60: On se kumma kun yleisö koko ajan kehuu ja keikat vaan paranee. Sanottiin että oltiin paljon parempia kuin eilinen bändi vaikka ne on staroja.

Muakin on kerran kehuttu.
Mun oma äitini sanoi n. 25v. sitten että...
Teimme LM-kiertueen ja se ei tässä tapauksessa tarkoita savuke merkkiä! (Klabbi) Milloin syödään? (Topi)
paice60
04.04.2009 17:52:20
jakeni: Muakin on kerran kehuttu.
Mun oma äitini sanoi n. 25v. sitten että...

... älä hyvä mies sitä noin tee, niinkö?
Timi
04.04.2009 18:00:58
Heh!Upea on tuo baronin keikan ruokalista.Vaan syötävää hirmuisen vähän.Silleen tämmöisen tavallisen soittorosvon mielestä.Liekö ennes voita ollut tarjolla?
45 vuotta soittanut,Ei juurikaan mitään oppinut
isojussi
04.04.2009 21:33:09
paice60: ... älä hyvä mies sitä noin tee, niinkö?

Syö tolla iällä enää pihalta soraa?
Humpan suurin sooloakti ja armoitettu artisti - pätevä kuin pänti, ylevä kuin yhtye, oiva kuin orkesteri ja taimissa kuin tanssimuusikko. Lisäksi lämmin käsi, suuri sydän ja iso pää.
Ukko
04.04.2009 22:59:21

Timi: Heh!Upea on tuo baronin keikan ruokalista.Vaan syötävää hirmuisen vähän.Silleen tämmöisen tavallisen soittorosvon mielestä.Liekö ennes voita ollut tarjolla?

Oikeesti sille on tarjolla vaan näkkileipää ja vettä. Mutta ei kerrota sitä muille ;)
COVS jäsen nro 6
walttoni
05.04.2009 05:09:42
Olipa mukava keikka. Meikäläinenkin joutui kirjoittamaan nimmareita...Paljaaseen perseeseen ja tisseihin.
COVS2.
jakeni
05.04.2009 05:13:33 (muokattu 05.04.2009 05:14:41)
isojussi: Syö tolla iällä enää pihalta soraa?

..ei kun hän lohdutti ja kertoi että kyllä ne verkot löytyy kun vedet vähän selviää.
Ja kaatuuhan niitä öljynporauslauttojakin.

Sillon mä oivalsin että ihmiset on niin vieraskoreita ettei ne välttämättä kerro aina asioiden oikeellisuutta,ainakaan objektiivisesti,vaan spekuloivat jatkuvasti niillä sekundäärisillä argumenteillä.Vai miten se mäni?

-Nih-Ettäs tiärätte.
Teimme LM-kiertueen ja se ei tässä tapauksessa tarkoita savuke merkkiä! (Klabbi) Milloin syödään? (Topi)
isojussi
05.04.2009 11:21:19 (muokattu 05.04.2009 11:22:21)
jakeni: ...Ja kaatuuhan niitä öljynporauslauttojakin...

HOHO - eikös tätä lausetta joku siäpäin käyttäny jossain toisessa yhteydessä?
Humpan suurin sooloakti ja armoitettu artisti - pätevä kuin pänti, ylevä kuin yhtye, oiva kuin orkesteri ja taimissa kuin tanssimuusikko. Lisäksi lämmin käsi, suuri sydän ja iso pää.
onni
05.04.2009 13:54:20
jakeni: ..ei kun hän lohdutti ja kertoi että kyllä ne verkot löytyy kun vedet vähän selviää.

Mun mielestä erään sunkin vanha soittokaverin äiti sano pojalleen pahasti kun se oli asunut metsässä 2 viikkoa ja meni vanhemmilleen kylään ja äiti sanoi aamiais pöydässä, mikä siinä on kun sulla ei mikään onnistu.
Ota lisää!!!
paice60
05.04.2009 16:36:30
jakeni: ..ei kun hän lohdutti ja kertoi että kyllä ne verkot löytyy kun vedet vähän selviää.

Sillon mä oivalsin että ihmiset on niin vieraskoreita ettei ne välttämättä kerro aina asioiden oikeellisuutta,ainakaan objektiivisesti,vaan spekuloivat jatkuvasti niillä sekundäärisillä argumenteillä.Vai miten se mäni?

-Nih-Ettäs tiärätte.

Mutta on se kiva kun kehutaan vaikka ihan aiheetta.
humppahanuristi
05.04.2009 19:54:29

On se mukava kun kehutaan.
Täytyy vielä kehua, että on nimimerkki "topikatti" kitaran lisäksi oikeinkin hyvä basisti.

Kehuja tuli koko bändille.

Komppikitaristi-laulaja oli aika kovassa flunssassa mutta veti siitä huolimatta illan oman osuutensa. Vielä viimeisessä setissä hopeisen kuun ja riittävän pitkällä loppuvedolla. Viimeisellä tauolla ei edes paljon puhellut, kun ei ääntä oikein tuntunut lähtevän mutta silti laulua irtosi.

Kai tässä on itsekin opeteltava kohta kunnolla soittamaan.
Humpasta rautalankaan...
kuunsirppi
05.04.2009 21:01:24 (muokattu 05.04.2009 21:03:17)
Me kans saatiin eilen kehuja ja yks lisäsetti soitettiin, kun keräsivät tarpeeks kolehtia.

Olihan melkoset juhlat. Alkumetreillä jo oli melkosta kielenkäyttöö ja ääntä, toinen juhlakaluista huilas narikassa muutaman tunnin ja viimenen puolituntia koko juhlaporukka mätki toisiaan, minkä ehti, paitsi juhlakalut. Sai oikein nyrkistä kunnolla aika moni.
Onneks päästiin ulos kamojen kans, kun sihtas siinä nyrkkien välistä aina ja liikku nopeesti.

Laulajia ja solisteja oli enemmän, kun mitä laki sallii. Onneks ne käyttäyty kaikki ihan ok ja joku osas oikeesti laulaakin.

Eipä oo tuollastakaan keikkaa ennen ollut ja toivottavasti ei ihan äkkiä tuukaan.

Ruoka oli kyllä erinomasta verrattuna moneen muuhun paikkaan

edit: meillä oli rumpali kans kuumeessa ja flunssassa, mutta ihmeesti piristy illan aikana ja jopa laulokin, vaikkei kans ääntä paljon muuten tullut
Sen lauluja laulat, kenen kädestä syöt
Ukko
05.04.2009 21:47:28

laulaja: ... ja viimenen puolituntia koko juhlaporukka mätki toisiaan, minkä ehti, paitsi juhlakalut. Sai oikein nyrkistä kunnolla aika moni.
Onneks päästiin ulos kamojen kans, kun sihtas siinä nyrkkien välistä aina ja liikku nopeesti.

Jos te olitte sellainen mellakoita aiheuttava punk bändi.

edit. Kehumista on liikkeellä kun meitäkin kehuttiin. Nyrkistä ei sentään tullut :)
COVS jäsen nro 6
kuunsirppi
05.04.2009 21:50:52
Ukko: Jos te olitte sellainen mellakoita aiheuttava punk bändi.

edit. Kehumista on liikkeellä kun meitäkin kehuttiin. Nyrkistä ei sentään tullut :)

No kai se oli meidän vika, kun suostuttiin soittaan se lisäsettikin :o/
Siellä oli myös joku naisihminen, joka pyysi meidän käyntikorttia ja sitten se alko sen jälkeen kutsua mua "kultasekseen" ja selitti, miten mulla pitäs olla lyhyt hame päällä ja avonaisempi paita :o/
kuunsirppi
06.04.2009 20:50:07
No niin. Taas vähän erilainen keikka tehty, kun tuo edellinen. Nyt olin hiljaisen viikon iltakirkossa laulamassa äsken. Neljä laulua lauloin ja olipas rauhallinen tunnelma. Kanttori säesti pianolla ja lauloi stemmoja. Kiitoksia saatiin roppakaupalla
manjaana
06.04.2009 20:54:16
laulaja: Kiitoksia saatiin roppakaupalla

Ainahan sä saat :)
-diu diu-
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)