Aihe: Guitar World -lehti
1 2 3
Jorte Kariko
04.04.2009 21:09:43 (muokattu 04.04.2009 21:14:43)
lehtipajalta tilailin ja sitten oli siirtynyt jollekkin toiselle jakelijalle, en jatkanut tilausta vaan vingutin mastercardia ja 52€ tuli hintaa CD:n kera kun taasen tämä joku uusi firma nimeä en muista niin nosti hinnan lehtipajan about 35:sta€ --> 62 €:n, niin ei tarvinnut kyllä kahta kertaa miettiä mistä tilaan, kun siihen ei todellakaan sisältynyt sitä CD:tä. Kun mulla loppui toi vanha tilaus niin heti seuraava ajallaan oleva tuli postiluukusta! ei mul ainakaan vielä ole ollut ongelmia tilauksen suhteen ja toivottavasti ei tule.

Eiköhän se suoraan sieltä jenkeistä tilattuna tule ihan ajallaan...? en tiedä todeksi, kun vasta ensimmäisen lehden sieltä olen saanut
"Jos olisit eläin, kuten koira tai kissa olisin vienyt sinut lopetettavaksi aikoja sitten, kun sulla ei ole ikinä mikään hyvin" Avopuolisoni minusta, kun olimme lenkillä ja purnasin selkääni...
K.Hill
05.04.2009 14:33:26
Guitar & Bass Magazine on ok ainakin hinnaltaan (7,50 €). Mainoksiahan noissa on kaikissa ja ns "testejä", jonkin sortin mainoksiahan nekin on. G&Bssä on vakiopalstana aina jonkun yksityiskokoelma ja myös jotakin kitaran rakentamiseen tai varusteluun liityvää. Löytyy ainakin Stockalta.
teejk
05.04.2009 16:12:50
Onhan noita musiikkilehtiä kaikenlaisia ja mainoksethan ne vie suurimman tilan sisällöstä. Irtonumerot tulee selattua kirjakaupassa ja onhan se kirjastokin keksitty. Hinta tulee vaan aina vastaan, kun alan miettimään ostamista. Yli 10 euroa irtonumerosta on kyllä liikaa. Sanokaa vaan pihiksi. Nykyisen tarjouksen perusteella GW:n hinnaksi tulis vähän päälle kolme euroa per numero.

Kai sitä vois vaan tilata eikä miettiä sen enempää.
VIPMetal
06.04.2009 10:12:43

Sehän se ongelma on kirjastossa ettei niitä viitsi vessaan viedä... =) GW:ssä on melko hyviä tabeja, joista tullut aikanaan treenailtu yhtä sun toistakin biisiä...
Minä lennän, polskin ja uin. Sanon sulle kvaak, ystävälle kvaak, kvaak sanon teille kaikille.
Zakk
06.04.2009 10:52:35
Eiköhän se suoraan sieltä jenkeistä tilattuna tule ihan ajallaan...? en tiedä todeksi, kun vasta ensimmäisen lehden sieltä olen saanut

Mulle on nyt vudoen verran tullu jenkeistä, ja lehdet tulee yleensä pariakin kuukautta etuajassa, ja saattaa tulla yhen kuukauden aikana 2 lehteä ja sit ei taas kuulu pariin kuukauteen mitään. Mutta kyllä ne kaikki tulee, nyt jo jotain kesän numeroita tullu mulle muistaakseni.
teejk
06.04.2009 12:14:13
Laitoin eilen tilauksen vetämään suoraan GW:n sivuilta. Päädyin lopulta cd-versioihin, kun ei siinä hinnas järkyttävää nousua tullu. Onhan noita videoita Youtube täynnä, mutta ei haittaa. Hintaa paketille tuli sen 47 euroa.

6-8 viikkoa oli ekan lehden arvioitu saapumisaika.
Jorte Kariko
06.04.2009 12:42:42
Zakk: Mulle on nyt vudoen verran tullu jenkeistä, ja lehdet tulee yleensä pariakin kuukautta etuajassa, ja saattaa tulla yhen kuukauden aikana 2 lehteä ja sit ei taas kuulu pariin kuukauteen mitään. Mutta kyllä ne kaikki tulee, nyt jo jotain kesän numeroita tullu mulle muistaakseni.

eli siis sama asia kuin tilaus Suomesta käsin, you know?. Pääasia on, että lehdet (kaikki) tulevat. Ei mua ny niin hirveesti kiristä jos ne ei ajallaan tule.
"Jos olisit eläin, kuten koira tai kissa olisin vienyt sinut lopetettavaksi aikoja sitten, kun sulla ei ole ikinä mikään hyvin" Avopuolisoni minusta, kun olimme lenkillä ja purnasin selkääni...
Jormes
31.08.2010 20:10:59
Tiedän että ketju on jo vanha, mutta turha kai tästä nyt on uuttakaan aihetta tehdä...
Eli ajattelin ruveta tilamaan tuota kyseistä lehteä ja nyt pitäisi tietää, että missä hinnoissa tuo lehti nykyään liikkuu.
Morri
31.08.2010 20:18:26
Jormes: Tiedän että ketju on jo vanha, mutta turha kai tästä nyt on uuttakaan aihetta tehdä...
Eli ajattelin ruveta tilamaan tuota kyseistä lehteä ja nyt pitäisi tietää, että missä hinnoissa tuo lehti nykyään liikkuu.

Mie haen vaan Citymarketin laarista, pääsee helpommalla ja voi skipata numeron jos ei niin kauhiasti sillä kertaa kansi nappaa.
"Tai mistä minä mitään tiedän, kysykää Jarmo Kekäläiseltä. Mitä hän ei sitä tiedä sitä ei pidä tietää. -Tuomas Kyrö-"
calluna
31.08.2010 20:21:29 (muokattu 31.08.2010 20:23:35)
Jormes: Tiedän että ketju on jo vanha, mutta turha kai tästä nyt on uuttakaan aihetta tehdä...

Kympillä saa kioskista, mut jos sulla on netti käytössä, niin toki sen hinnan voi sieltä selvittää...? Samalla vaivalla kun täällä palstalla roikkuu.

Edit: www.guitarworld.com
"B.B. King can make one note count for a million Malmsteen notes" -Yngwie Malmsteen
Jormes
31.08.2010 20:27:47 (muokattu 31.08.2010 20:29:16)
calluna: Kympillä saa kioskista, mut jos sulla on netti käytössä, niin toki sen hinnan voi sieltä selvittää...? Samalla vaivalla kun täällä palstalla roikkuu.

Edit: www.guitarworld.com

Kyllähän minä tuon hinnan tuolta netistä katsoin, mutta siellä ei ole hintaa euroissa eikä toimituskuluista mainita mitään. Ja mikä kummallisinta: en ole ikinä nähnyt kaupan lehtihyllyssä tuota lehteä o_O (Johtuu varmaan siitä että asun tällaisessa tuppukylässä)

Edit: Kylläpäs näköjään näkyykin hinta muihin maihin toimitettuina mutta ei euroissa
bubu
31.08.2010 20:38:46
Sinänsä asian sivusta, mutta Guitar World tuntuu olevan kaikista kitaralehdistä eniten täynnä mainoksia. Jenkkilehdistä esim. Guitar Playerissa on paljon enemmän asiaa soittajista, mutta GW:n etuna on yleensä isommat valikoimat nuotteja ja harjoituksia. Tai en tiedä enää, joskus niitä tuli luettua enemmän mutta alkoi häiritsemään lisääntyvät mainokset ja Suomen jälleenmyyntihintojen nousu. Guitar World myös pyörittää samoja biisejä nuottiosioissaan kahden-kolmen vuoden välein, välillä lisäten jonkun vähän tuoreemman sekaan. Meneepä kriittiseksi..

Kysele Suomalaisesta ja Akateemisesta tarjouksia tilaukselle, saattaa tulla halvemmaksi kuin suoraan jenkeistä tilaaminen.
There is a very fine line between "hobby" and "mental illness".
evilock
31.08.2010 21:30:27
bubu: Kysele Suomalaisesta ja Akateemisesta tarjouksia tilaukselle, saattaa tulla halvemmaksi kuin suoraan jenkeistä tilaaminen.

Tällä hetkellä 12 numeron tilaushinta kotiinkannettuna härmään näyttäisi olevan 48 USD eli nelisenkymmentä euroa (CD:iden kanssa $59.95)..

Jos Suomessa irtonumero on sen yli kympin, aika mahtava meininki saa olla täkäläiseksi kirjakaupaksi jos sellaisen kautta tilattuna pääsee siihen rapiat päälle kolmeen euroon per numero. Halvaksi tulee suoraan tilaaminen, mutta eipä se asiasisältö kaikkien niiden mainoksien keskellä välttämättä aina sen kallisarvoisempaa olekaan.
Ziggy Bubba
31.08.2010 21:37:14

Ite tilasin lehden joku nelisen kuukautta sitten, eikä tuolle CD:ttömälle vuoden satsille tullut hintaa kuin about 35e. Noin kolme juuroa per lehti kotiinkannettuna, ei kyllä paha.
Tuoretta mainiota musiikkia: Burweed
Iskariot
31.08.2010 21:50:41
sikki-six: Ite tilasin lehden joku nelisen kuukautta sitten, eikä tuolle CD:ttömälle vuoden satsille tullut hintaa kuin about 35e. Noin kolme juuroa per lehti kotiinkannettuna, ei kyllä paha.

Mitäs kautta tilasit vai ihan suoraan?

Joitakin vuosia sitten tuo tuli mulle muutaman vuosikerran ajan ja silloin Suomalaisen kautta tilattuna hinta oli 36e/vuosi, mikä oli kyllä ihan bueno juttu. Sen jälkeen hinta vain pomppas ja tilauksen uusiminenkin jäi.

Mainoksiahan tuossa lehdessä riittää, mutta tuohon kotiinkannettuun 3e irtonumerohintaan nekin kyllä kestää...
That's all folks!
Ziggy Bubba
31.08.2010 22:15:56

Iskariot: Mitäs kautta tilasit vai ihan suoraan?

Ihan suoraan. Yhä suht heikko dollari saattaa vaikuttaa halpaan hintaan.
Tuoretta mainiota musiikkia: Burweed
VIPMetal
31.08.2010 22:48:00

sikki-six: Ihan suoraan. Yhä suht heikko dollari saattaa vaikuttaa halpaan hintaan.

Tilasin ite myös suoraan ameriikasta ja tais olla melko edullinen se cd:n kans. Suosittelen.
Tähänkö se nimi laitetaan?
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)