Gibson/Fender-combon kuljettaminen treeneihin on osoittautunut vähän hankalaksi laukkujen takia, joten olen vähän katsellut tuollaisia selkäbagejä joihin saa 2 kitaraa. Esim. Musamaailma myy tuollaista Rockbagiä. Hintaa on suht paljon, n. 100 euroa. Kokemuksia moisista pussukoista? Huonoja puolia? Muita vaihtoehtoja tuohon Rockbagiin nähden/mistä saa? Ridin' with the wind! |
Izer: Gibson/Fender-combon kuljettaminen treeneihin on osoittautunut vähän hankalaksi laukkujen takia, joten olen vähän katsellut tuollaisia selkäbagejä joihin saa 2 kitaraa. Esim. Musamaailma myy tuollaista Rockbagiä. Hintaa on suht paljon, n. 100 euroa. Kokemuksia moisista pussukoista? Huonoja puolia? Muita vaihtoehtoja tuohon Rockbagiin nähden/mistä saa? Itseäkin kiinnostaisi moinen. Saisipahan treeneihin helposti kuljeteltua sitten hyvinkin erilaset saundit sisältäviä keppejä. A million miles from nowhere, Dragon Lance burns hot. By the fire of a horse's ghost, a minnow would be lost... Cha-cha-changes... Tits... A fish... A fish with tits. Titty fish. |
Tuo Rockbag oli ihan perseestä. En voi suositella. Kantohihnat ja saumat ei kestäneet loppujen lopuksi edes kahta Teleä, eli LP:n kanssa tulee vielä varmemmin ongelmia. Alta vuodessa entinen. Samoin kantoasento on erittäin huono. Kitarat menee vahvasti takakenoon ja koko hoito hölskyy paljon. Yhdellä olalla kannettaessa taas tuo laitos menee vaakatasoon, eikä kantohihnan solki pidä tuota hihnaa tiukalla, eli kitarat valuu alaspäin. Susi jo syntyessään... Tuota ennen mulla oli Kitarapajalta hankittu kahden kitaran bagi, joka kesti parisataa keikkaa ja viiden vuoden raahaamisen. Vetoketju ja sen sauma antoivat sitten lopulta periksi, mutta olipahan laukkukin jo aika moponperässävedetyn näköinen. En tiedä myyvätkö noita enää. Merkkiäkään en muista kun siinä ei mitn lukenut. Erona tuossa oli Rockbagiin se, että vetskareita oli vain yksi ja kitarat oli sellaisella väliseinällä erotettuna. Lisäksi nuo kantohihnat oli pysyvästi ommeltuna kiinni. KYLMÄ KAHVI KAUNISTAA, MUTTA MAHA EI KESTÄ NIIN PALJON KUIN NAAMA VAATIS. |