Aihe: Guitar Rig Mobile
1
LaXu
05.04.2009 21:04:35
Tuo on USB audio interfacen ja Guitar Rig softan yhdistelmä. Eli vähän samaan tapaan kuin Line6 Toneportin mukana tulee Line6 Gearbox-mallinnusohjelma, tässäkin on laite jolla saadaan sopivat sisään- ja ulostulot kitaralle sekä soundit PC:lla mallintava ohjelma.

Ideana siis, että pienellä audio interface boksilla + kannettavalla saadaan kompakti ja mobiili keikkalaite jonka voi sitten kytkeä vaikka PA:han tai johonkin muuhun vahvistimeen ja kaiuttimiin.

Mitä GR3:seen tulee, niin kokemukseni ovat lähinnä, että käyttöliittymä on erinomainen, soundi taasen parhaimmillaan käyttökelpoinen. Itse en ole ainakaan päässyt millään tempulla läheskään niin hyviin tuloksiin kuin oikeaa vahvistinta mikillä nauhoittamalla.
jussimus
06.04.2009 00:54:13
LaXu: Mitä GR3:seen tulee, niin kokemukseni ovat lähinnä, että käyttöliittymä on erinomainen, soundi taasen parhaimmillaan käyttökelpoinen. Itse en ole ainakaan päässyt millään tempulla läheskään niin hyviin tuloksiin kuin oikeaa vahvistinta mikillä nauhoittamalla.

Mulle on alkuinnostuksen jälkeen alkanut tulemaan samoja fiiliksiä...ihan kohtuullisen hyviä poppiskitarasoundeja siitä saa irti, mutta kelvollisten, ranggojen särösaundien ruuvaaminen tuntuu olevan loputon suo, josta ei nousta millään.
Tatuo
06.04.2009 22:23:29
Ite en oo saanu tosta muuta irti ku sen että Vox mallinnus toimii ihan hyvin. Ei ihan autenttinen, mutta sinnepäin.

Kaikkea hämmentävää tuolla taas saa tehtyä vaikka kuinka paljon
LISÄÄ FUZZIA!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)