Elikkä on Sonar 8 kanssa ongelmia. Se tunnistaa kyllä Fast trackin sisääntulona, saan ääntä sisään, saan jopa midit toimimaan sisään yms mutta ääntä ei tule ulos. Ei integroidun äänikortin kautta saati sen ajurin taikka sitten tuosta M-audion laitteesta. Muut ohjelmat tunnistavat myös ulostulot eli saan ääntä uloskin mutta ohjelmat muuten eivät täytä mun kriteereitä. Olen yrittänyt Setupista vaihtaa ajureita mutta ajurista riippumatta ohjelma ei löydä ulostuloksi m-audion oikeaa kanavaa, minkä muut ohjelmat kyllä löytävät. Help me Obi-Wan Kenobis, You're my only hope. "Ainoa ero koiralla ja amiksella on, että koiraa käy sääliksi, amista ei." - Anonyymi |
Mitkä ulostuloasetukset sinulla on SONARissa? Mistä Setupista olet ajureita säädellyt (SONARissa ei ole "Setup" otsikolla asetuksia vaan dropdownissa "Options")? Eli jos olet Ohjauspaneelin kautta säätänyt, se ei välttämättä yllä SONARiin. Asus P5B, E6600 Core 2, E-MU 1820, 2 G RAM, GF 7300
Keski-ikäisellä amatöörillä on se etu, että edessä olevia turhautumisen vuosia on vähemmän. |
Eli ihan itse ohjelmasta olen yrittänyt säätää käytettäviä ajureita, mutten muista tarkalleen dropdown menusta. Mutta juuri tyyliin tuollaisesta preferencestä tai options valikosta olen päässyt säätämään. Eikä koneen oma ajuri pitäisi vaikuttaa sillä kun tuon laitteen kytkee kiinni tietokoneeseen, tietokone ottaa välittömästi m-audion ajurin käyttöön jolloin kaikki ääni tulee m-audion kautta. P.S. ohimennen toinen kysymys; kyseessä on kuitenkin usb-laite jolloin se saa virtansa usb:stä, vaikuttaako ulkoinen adapterivirtalähde mitenkään laitteen näytteenottokykyä tai vaikuttaako mitenkään, siinä on kuitenkin erikseen muistaakseni 12V piuhalle sisääntulo? "Ainoa ero koiralla ja amiksella on, että koiraa käy sääliksi, amista ei." - Anonyymi |