Aihe: Sonar 8 + M-audio Fast Track Pro = Ei tule ääntä ulos.
1
Kalmo
06.04.2009 13:43:03
Mitkä ulostuloasetukset sinulla on SONARissa? Mistä Setupista olet ajureita säädellyt (SONARissa ei ole "Setup" otsikolla asetuksia vaan dropdownissa "Options")? Eli jos olet Ohjauspaneelin kautta säätänyt, se ei välttämättä yllä SONARiin.
Asus P5B, E6600 Core 2, E-MU 1820, 2 G RAM, GF 7300 Keski-ikäisellä amatöörillä on se etu, että edessä olevia turhautumisen vuosia on vähemmän.
Neology
14.04.2009 16:57:27

Eli ihan itse ohjelmasta olen yrittänyt säätää käytettäviä ajureita, mutten muista tarkalleen dropdown menusta. Mutta juuri tyyliin tuollaisesta preferencestä tai options valikosta olen päässyt säätämään. Eikä koneen oma ajuri pitäisi vaikuttaa sillä kun tuon laitteen kytkee kiinni tietokoneeseen, tietokone ottaa välittömästi m-audion ajurin käyttöön jolloin kaikki ääni tulee m-audion kautta. P.S. ohimennen toinen kysymys; kyseessä on kuitenkin usb-laite jolloin se saa virtansa usb:stä, vaikuttaako ulkoinen adapterivirtalähde mitenkään laitteen näytteenottokykyä tai vaikuttaako mitenkään, siinä on kuitenkin erikseen muistaakseni 12V piuhalle sisääntulo?
"Ainoa ero koiralla ja amiksella on, että koiraa käy sääliksi, amista ei." - Anonyymi
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)