Aihe: eka suomalainen saatu drummerworldiin
1 2 3 4
Deino
31.03.2009 21:40:58

jazzmies: Kaikissahan meissä asuu pieni metallirumpali, ja kyllä meistä suurin osa hallitsee tuplat vallan suvereenisti: myös monipuolisesti ja kaikkiruokaisesti. Katso vaikka http://www.youtube.com/watch?v=Jox2WlNX7Vo&feature=channel_page

Ei tuo ero kovin paljoa poikkea Raatikaisen vedosta metalliudessaan, mutta tuossa laittamassani linkissä on paljon kattavampi kirjo metalli-tyyli-crossoveria.

Tiesin, että se jazzmies linkittelee taas tätä pätkää... Voi voi, selkäsauna sulle pittää antaa. >:0
akisetä
31.03.2009 22:09:52
Hahah, dabl beisdram lesson. Huumorimies-jazzmies. Eniromaista!
basic88
01.04.2009 22:42:34
Mikä noissa Meinl drum festival videoissa sitten oli niin kauheaa paskaa?
moderndrummer88
01.04.2009 22:44:40
basic88: Mikä noissa Meinl drum festival videoissa sitten oli niin kauheaa paskaa?

Nehän on oikein oivia suorituksia...
"jazzahtavia ridekomppeja tyyliin Ian Paice" -Brother Michael
Kailis
01.04.2009 22:55:03

basic88: Mikä noissa Meinl drum festival videoissa sitten oli niin kauheaa paskaa?

Ei nähtävästi mikään, sun mielestä. Mun mielestä siitä puuttuu pakottomuus ja nauttiminen. Sellaista "vittu mä väännän saatana rautalangasta että täältä lähtee..." mut sit just ei lähde. Mutta nää on makuasioita, mitään totuutta ei ole. Hyvä että sulle kelpaa.
basic88
01.04.2009 23:03:49
Kailis: Ei nähtävästi mikään, sun mielestä. Mun mielestä siitä puuttuu pakottomuus ja nauttiminen. Sellaista "vittu mä väännän saatana rautalangasta että täältä lähtee..." mut sit just ei lähde. Mutta nää on makuasioita, mitään totuutta ei ole. Hyvä että sulle kelpaa.

Minusta se oli ihan jees, ei tosiaan mitään maailman rennointa mutta ihan jees.. En kyllä hirveää paskaa siitä saa vaikka kuinka kuuntelis..
Ehkä odotukset olivat niin alhaalla kun noita kommentteja luki ennen videoiden kattomista..
dumbass
01.04.2009 23:47:01

basic88: Minusta se oli ihan jees, ei tosiaan mitään maailman rennointa mutta ihan jees.. En kyllä hirveää paskaa siitä saa vaikka kuinka kuuntelis..
Ehkä odotukset olivat niin alhaalla kun noita kommentteja luki ennen videoiden kattomista..

Soitto oli ihan jees, riippuu millä korvilla kuuntelee. Jos otat huomioon, millasia rumpaleita ja esityksiä tuolla festarilla on tubesta nähtävillä, niin toi veti kyllä selkeesti pohjat. Myös jaskan kokemuksen huomioon ottaen tuo oli aika hirveä.
Deino
02.04.2009 00:07:27

dumbass: Soitto oli ihan jees, riippuu millä korvilla kuuntelee. Jos otat huomioon, millasia rumpaleita ja esityksiä tuolla festarilla on tubesta nähtävillä, niin toi veti kyllä selkeesti pohjat. Myös jaskan kokemuksen huomioon ottaen tuo oli aika hirveä.

Ja tuo biisin soittaminen halvan midiloopin päälle oli ihan vitun tyhmä idea.
Strumbali
02.04.2009 08:10:26 (muokattu 02.04.2009 08:10:59)
Niin. Oikeastaan ois ollut parempi, kun ei ois saatu ketään suomalaista sinne listoille. Toisaalta onhan tässä se hyvä puoli, että ehkä sinne jatkossa saadaan joku tosivetäjä, kun tää aivan turha on saanut pään auki. Kyllä tää on niin raskasta tämmönen. ;-)
Ja taas tahdissa.
soundofj
02.04.2009 09:47:42
Aika hirveetä kuraa oli kyllä mun mielestä kun vertaa muihin ketä siellä oli soittamassa. Tomi filleissä esim. oli epätarkkuutta. Ei mennyt tuplien kaa kohilleen.
Ei tiennyt että pitäiskö itkeä vai nauraa kun näin videon pätkät.
Starless
03.04.2009 00:07:54
Ovat kyllä harvinaista kuraa nuo videot :O
Aina kun tulee filli niin tuntuu että homma lässähti siihen. Ja rugnaa vielä niitä royster juniorin settejä ei jumalauta.
Kailis
05.04.2009 12:54:16

Ihme peesaajia täällä taas.

No nii onkiii!!!!
Ruutikallo
05.04.2009 12:56:55
Would it be time to go to Rehab??
[Stubb ilmoitti myös että hänellä on kiistattomia todisteita ja hän näytti minulle räjäytyskuvan peräsuolesta.] -Sir Härö- www.tukalaband.com
Bobana
05.04.2009 13:17:16
henydrum: Would it be time to go to Rehab??

I said NO NO NO!
Illalla hilpeenä kaljaa ja aamulla kalpeena hiljaa.
Humppapoliisi
05.04.2009 13:45:41

Aikamoinen myötähäpeä iski kun katteli tuota raatikaisen videoo. Korvia punotti. Olis nyt edes jotain muuta pistäny ku tota suoraa tukutukuuu. Vielä kun ne tukutukut ei oikee meinannu pysyä timessä. No, onnea Raatikaiselle vaan, hieno suoritus, vaikkei itse suoritus ollutkaan kummoinen.
-
Ruutikallo
05.04.2009 17:20:25
Bobana: I said NO NO NO!

While my daddy thinks Im fine..
[Stubb ilmoitti myös että hänellä on kiistattomia todisteita ja hän näytti minulle räjäytyskuvan peräsuolesta.] -Sir Härö- www.tukalaband.com
jazzmies
05.04.2009 20:54:03
henydrum: While my daddy thinks Im fine..

Finished with my woman...
Jooga on pop(jazz)!
Deino
05.04.2009 21:05:28

jazzmies: Finished with my woman...

cause she couldn't help me with my mind?
Ruutikallo
06.04.2009 10:50:25
Deinonychius: cause she couldn't help me with my mind?

Booooorn tubiiii vaaaaiiiiiiiild.....

Wtf?
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)